Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti kuukautisten pitäisi niukentua hormonikierukan asennuksen jälkeen?

Vierailija
06.11.2017 |

Menkat tuli ajallaan ja löröttää viidettä päivää eikä loppua näy, yleensä tässä vaiheessa pärjää jo pikkuhousunsuojalla. Tiputteluakin on ollut ja siihen olin varautunut, että voi kestää jopa sen puoli vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni melkein 1,5 vuotta, että vuodot jäi pois. Siihen asti oli enemmän ja vähemmän epämääräistä vuotoa epämääräisiin aikoihin, meinas jo usko loppua.

Jotta tsemppiä vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asennettiin 7 vuoden kierukka ja vuoto loppui kokonaan kolmen kuukauden jälkeen asennuksesta. Sitä ennen meinasi jo usko loppua tiputtelun kanssa.

Vierailija
4/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asennuksesta 6vkoa tiputteli sen jälkeen rauhoittui. Pärjäsi pikkuhousunsuojalla. Nyt kaksi vuotta asennuksesta, jäi ilmeisesti kokonaan pois. Eli kärsivällisyyttä!

Vierailija
5/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelun kyllä kestän mutta vihaan siteitä ja sitä niiden tuomaa hiostavaa tunnetta sekä sitä, kun tuntee sen valumisen... No ken leikkiin ryhtyy se leikin kestääköön. Puolitoista vuotta on kyllä pitkä aika odotella niukkenemista. Ap