Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän kissa vastannut puhelimeen tai soittanut jollekin? Entä kirjoitellut koneellanne?

Vierailija
06.11.2017 |

Kerro näitä. Minulla oli kissa joka vanhan kirjoituskoneen aikaan kirjoitteli yöllä tekstiä kuten jkkahgshuyddui... ! Joka aammu oli tekstiä jos paperi jäi siihen :)!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän näitä tarinoita olla nyt hep :)!!!

Vierailija
2/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miuku on joskus nukkunut tietsikan näppäimistön päällä, muttei kirjoittanut mitään. 😏

Vierailija
4/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kannettavalla ei välillä kirjoita kukaan. Katti makaa näppiksien päällä ja "omistaa" koneen. Lämmin paikka päikkäreille. 

Välillä Katti toimii paperipainona. Meillä ei kovin usein lueta lehtiä pöydän ääressä, eikä selailla papereita. :)

Vierailija
5/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olivat kyllä aktiivisempia näissä kun oli pakeliittiluurit ja johdot!

Vierailija
6/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soittanut. Kaiken lisäksi keskellä yötä. Kaveri ei ollut kauheen kiitollinen herätyksestä.

Vierailija
7/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsytti aluksi kissan tunkeminen koneelle, kun olin töissä, ja välillä yöaikaan ja niin edelleen. No, ärtymys väistyi, kun kävi ilmi, että kissa oli osakkeita shorttaamalla tienannut ihan mukavasti, kun minä nukuin. Olin niin onnellinen, koska perheellämme oli tuolloin rahahuolia. Valitettavasti kissa alkoi vaatia kohtuutonta osaa itselleen, ja se oli pakko lopettaa. Toista samanlaista kattia ei ole ollut ja tuskin tuleekaan.

Vierailija
8/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän katilla on instatili. Aloin ihmettelemään kun lähetti alkoi tuomaan maksettuja sushilounaita. Välillä postiluukusta kolahtaa kissanminttupaketti. Joka viikko tulee postitse erilaisia asusteita. Viimeksi tuli Halloween naamiaisasu. Instaviesteissä on vain kuvakkeita.

Vierailija
9/9 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On soittanut. Kaiken lisäksi keskellä yötä. Kaveri ei ollut kauheen kiitollinen herätyksestä.

Hahhaa yöllähän nämä riehuvat. On siinä kaveri ollut kyllä ihmeissään :)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi