Ketkä huutelivat Sointu Borgille partsilta?
Kommentit (34)
Mua kans kiinnostaa. Aamulla esitin saman kysymyksen johonkin ketjuun, mutta en ehtinyt seuraamaan vastasiko siihen kukaan.
Kyse on siis kahdesta tv:stä tutusta naisesta, jotka olivat h****telleet Sointua parvekkeelta huudellen, että muut pääsee jatkoille paitsi tuo h**** sointu. Aikamoista.
Ja pian tämän jälkeen toinen naisista itki mediassa siitä miten häntä nettikiusataan ja h*oritellaan? Kuka?
Jotain Martinan hengenpelastajat typyköitä
Mä ja mun bestis huudeltiin, kun me koettiin, että me näytettäis elähtäneiltä kurpilta, jos joku pääsis vertaa meitä Sointuun.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkaunis nainen on. Panisin
Eikö sillä ole kumileilitkin.
Ihanan luonnonraikkaat silikonihinkit. Lypsäisin.
Jotain ö-luokan tositeeveejulkkiksia varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jotain ö-luokan tositeeveejulkkiksia varmasti.
Mutta miten niillä olisi varaa ketään h-sanalla kutsua kun itse ovat tismalleen samoilla avuilla julkisuuteen ponnistaneet kuin Sointu? Tosin soinnulla on nyt jotain järkeäkin päässä. Ajattelisin että ovat olleet jotain näyttelijöitä tms, että voivat pitää itseään parempina kuin s.
Tollaset huorittelijamuidut on ihan äärimmäisen vastenmielisiä
Olen alkanut pitämään hänestä enemmän ja enemmmän. Varmaan se, miten kohtelee veljeään on vaikuttanut mielipiteeseeni, ja uskon että veljensä kautta hän on myös joutunut kokemaan ja näkemään asioita, mitkä ovat kypsyttäneet häntä ja hänen maailmankuvaansa.
Minua kiinnostaa tämä myös, kuka haukkuja vetänyt sitten myöhemmin uhri-kortin esiin?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tämä myös, kuka haukkuja vetänyt sitten myöhemmin uhri-kortin esiin?
Sofia B? Tuskin. Ei sillä ole varaa Levin lomaan.
Sieppi on ainakin usein puhunut nettikiusaamisesta
Minä olisin huutanut takaisin, että lällälää, meillä on avainkortit, ja tullaan koko sakki perseilemään sinne.
Mä olisin kyllä tossa tilanteessa suuttunut enemmän sille omalle seurueella, joka meni jatkoille ja jätti yksin, kun niille huorittelijoille
Koskas tää tapahtu? 2022 ainakin ollut porukkaa juhlimassa https://www.seiska.fi/kotimaa/nain-julkkiskaunottaret-bailaavat-levilla…
Ake, Make ja Pera. Mutten mä. 😑