Teen huomenna aloitteen. Mitä minun on huomiotava?
Kommentit (16)
No huomioi se että vaikkei se puskista tulekaan niin siltikin voi käydä niin että mies ei siihen ihan heti osaa vastata juuta tai jaata. Eli anna hänen miettiä rauhassa.
Kerropa taustaa vähän ja huomista tilannetta. Entä mitä meinasit ehdottaa, teetkö aloitteen seksiin vai treffeihin? Minkä ikäisiä olette?
Ilmaise asiasi verkkaisesti ja helposti ymmärrettävästi. Muista, että lopussa pitää olla aina joku kysymys. Muuten miehen aivot eivät kykene vastaanottamaan viestiä.
Keran kun tein aloitteen, niin mies ei reagoinut mitenkään. Sitten seuraavana päivänä sain.sähköpostia, jossa hän kirjoitti vasta tajunneensa, että olin tehnyt aloitteen ja siitä alkoi pieni yhteydenpito. Eli pitää varautua erittäin, erittäin hitaaseen järjenjuoksuun.
Toinen vähän vieraampi mies, jolle tein aloitteen, vastasi vain epäluuloisesti ja lievästi vihamielisesti, että "Niin varmaan". En sitten jäänyt enempää vääntämään rautalangasta, kun tunnelma jotenkin lässähti sen nuivuuden seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tee aloitteita
Miksi eivät?
joo, odota 24 tuntia vastausta että ehtii prosessoida ja miettiä haluaako sua jne.
Itsekkin olen aina tarvinnu tuon 24h kun on näitä tullu eteen. Toinen flikka ymmärsi odottaa toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tee aloitteita
Minä olen tehnyt monesti. Ongelma on, että tleensä vain pelimiehet osaavat reagoida niihin asianmukaisesti eli a) tajuavat aloitteen b) tarttuvat heti tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tee aloitteita
Minä olen tehnyt monesti. Ongelma on, että tleensä vain pelimiehet osaavat reagoida niihin asianmukaisesti eli a) tajuavat aloitteen b) tarttuvat heti tarjoukseen.
Ja aloitteeni ovat olleet sellaisia kuin
-lähetkö tanssimaan
-hei mitä kuuluu, mä olen x kuka sä olet
-olisi kiva tavata jos se vain sinulle sopii
-moi olisi kiva jutella kanssasi, haluisitko tulla istumaan pöytäämme
-hei, haluaisitko lähteä luokseni iltateelle (klo 03 yöllä baarissa)
Eli ei mitään epämääräistä vilkuilua tosiaankaan
Vierailija kirjoitti:
joo, odota 24 tuntia vastausta että ehtii prosessoida ja miettiä haluaako sua jne.
Itsekkin olen aina tarvinnu tuon 24h kun on näitä tullu eteen. Toinen flikka ymmärsi odottaa toinen ei.
😀 varsinaisia Lännen Nopeita noi miehet...
Vierailija kirjoitti:
Ilmaise asiasi verkkaisesti ja helposti ymmärrettävästi. Muista, että lopussa pitää olla aina joku kysymys. Muuten miehen aivot eivät kykene vastaanottamaan viestiä.
Oman kokemuksen perusteella vain yksi kysymys, eli valitse tärkein ja kysy se. Jos kysyt useamman kysymyksen, saat vain yhden vastauksen ja se on todnäk vähemmän tärkeään kysymykseen.
Toivottavasti ei tule pakkeja. Jälleennäkemisestä tulee tollasen jälkeen toldella noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tee aloitteita
Miksi eivät?
Koska pakit ovat stressaava tapahtuma, eikä naisen kannata ottaa riskiä kun ottajia on aina jokatapauksessa.
Teetkö aloitteen kasvotusten vai jotenkin viestillä/soittamalla?