Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten olette ratkaisseet puolison kuorsausongelman?
05.11.2017 |
Meillä siis tilanne se, että mies kuorsaa ja tietää sen. Hyvänä puolena se, että häntä saa kääntää yön aika takaisin kylkiasentoon, jossa ei kuorsaa niin paljon. Häntä ei siis haittaa, jos sanon hänelle "käänny" ja tuuppaan uuteen asentoon, hän ei yleensä aamulla edes muista että näin on käynyt monta kertaa. Korvatulpat minulla alkaa usein kutittaa, enkä sen vuoksi niistä tykkää. On toki mahdollista että myös minä kuorsaan, mutta mies on varmaan niin hyväuninen ettei siihen herää :D
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä minä (tupakoimaton, nelikymppinen, normaalipainoinen nainen) kuorsaan, jos ilmankosteus on liian alhainen. Nykyisessä kerrostaloasunnossa se laskee jopa 20% saakka, tosin tällöin nenäverenvuodot ovat alkaneet jo aikaa sitten. Jotkin pillit nenän sisältä turpoavat umpeen, jolloin myös silmät kuivuvat. Olo on tukkoinen, iho kuivuu ja kutiaa. Kaikki ongelmat poistuvat, kun muistaa napsauttaa ilmankostuttimet päälle lämmityskauden alkaessa ja pitää kosteuden siellä 40% hujakoilla. (Alun perin ne hankittiin miehen astman takia, mutta miellyttävä sivuvaikutus on se, että viihdyn nahoissani ja olen hiljaa öisin. :))