Kiroileva nainen on todella epänaisellinen
Oikeastaan en halua olla missään tekemisissä kiroilevien naisten kanssa. Oli kyse sitten ammatillisesta, kaverillisesta tai romanttisesta suhteesta. Moukkamaista käytöstä ja keskustelun toista osapuolta halventavaakin hieman.
Kommentit (92)
Entäs sitten, se on voi voi. Onneksi monet miehet kuitenkin tykkää 👍
Ensitreffeillä kannattaa aina johdatella keskustelu tällaisiin aiheisiin, niin saa tietää, onko miehellä kaksoisstandardeja. Ne ovat juuri niitä pettäjiä js alistavia ja väkivaltsisia tyyppejä myöhemmin, joiden mielestä naisille ja miehille on eri säännöt. Olen varma, että ap:sta löytyy monia muitakin mielipiteitä myös sille, millainen mies Saa olla ja millainen naisen Pitää olla.
Sulle on varmaan ylitsepääsemätön yllätys myös se, että tytötkin käy kakalla. P.erkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap. Kiroilu korreloi älykkyyden kanssa. Se on osoitus siitä ettei pelkää konfliktia tai ole niin lammasmaisesti kiinni soveliaisuudessa ja sääntöjen noudattamisessa ja siinä ettei varmasti ikinä loukkaa ketään, että on selkärangaton nössö. Naisellisuus on konstruktio jonka tarkoitus on tehdä kaikista naisista selkärangattomia tottelevaisia nössöjä joilla ei ole lainkaan luottamusta omaan harkintakykyynsä.
Minusta päinvastoin. Kiroilu on se helppo tapa niputtaa negatiiviset tunteet yhteen sanaan sen sijaan että tunteitaan joutuisi erittelemään analyyttisesti ja ilmaisemaan niitä tarkemmin.
Ei kiroilemattomuus tarkoita että ei kapinoisi tai ei olisi eri mieltä. Vaan sitä että pystyy ilmaisemaan ajatuksiaan laaja-alaisemmin ja usein rakentavammin.
No tämä ei ole mielipidekysymys kun ihan tutkimustietoon perustuva väite.
Jännä juttu,tytöt sanoo ettei kiinnosta olla naisellinen ja kiroilevat kuin tukkijätkät mutta meikkiä on kilo,tekoripset ja tisseihin työnnetään täytteitä.
Olisko jokin vaihe missä naissukupuoli on muuttumassa miehisemmäksi,meikit ja lisäkkeet muisto naiseudesta,tavat jo miesten.
"Naiset" voi huonosti eikä äidit ole kasvattaneet,isiä ei ole ollut kieltämässä.
Ai niin,ette miestä kunnioita saati tottelisi.
Ilman isää kasvaneista tuli näitä transuja.
Kiinnostaa ihan vitus-ti. Olen 46-vuotias, akateeminen, kahden aikuisen lapsen äiti. Naimisissa. Kiroillut aina aivan saatanasti. Ja tulen kiroilemaankin, pidän siitä - perkele.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ihan vitus-ti. Olen 46-vuotias, akateeminen, kahden aikuisen lapsen äiti. Naimisissa. Kiroillut aina aivan saatanasti. Ja tulen kiroilemaankin, pidän siitä - perkele.
Paha olla?
Kasvoit ilman isää?
Ne isät jotka uskaltaa vielä avata suunsa kieltääkseen lapsia,erotetaan nopeasti lapsistaan.
Jännämiehiä kiinnostaa kiroileva nainen koska kotona on se Martta joka leipoo ja kieltää lapsiaan kiroilemasta.
Miehet ovat heikkona kaikkeen halpaan,halvan näköiset naiset jotka noituu kuin maksulliset.
Ai mutta siili saa kiroilla miten paljon lystää mutta nainen ei...ilman että leimattaisiin huonokäytöksiseksi? Siilille vaan naureskellaan.