Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroileva nainen on todella epänaisellinen

Vierailija
05.11.2017 |

Oikeastaan en halua olla missään tekemisissä kiroilevien naisten kanssa. Oli kyse sitten ammatillisesta, kaverillisesta tai romanttisesta suhteesta. Moukkamaista käytöstä ja keskustelun toista osapuolta halventavaakin hieman.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs juoruämmämiehet? Voiko niitä kutsua edes miehiksi? 😂

Vierailija
22/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi välittää siitä mitä aloittaja heistä ajattelee tai haluaako aloittaja olla heidän kanssaan tekemisissä? Joillain on näköjään liian suuret käsitykset omasta tärkeydestään.

Sunäkään et välitä mitä mieltä minä heistä olen, mutta avasit silti ketjun ja kommentoit siihen. Puheet ei nyt vastaa tekoja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se heidän sukupuolensa siitä katoaisi? 

Vierailija
24/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole aika epämiehekästä toimintaa? 😂

Vierailija
25/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onneksi poikarakkaus on nykyään sallittua.  Ei tarvitse kuunnella miehekkäitä naisia. Voi ottaa naisellisen miehen. <3 milloin treffit hani?

Vierailija
26/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miestä voi kutsua mieheksi, jos hän käyttäytyy mielestäsi epämiehekkäästi? Aika outo ajattelutapa, että oma sukupuoli olisi jotenkin ansaittava oikein käyttäytymällä.

Vierailija
27/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miestä voi kutsua mieheksi, jos hän käyttäytyy mielestäsi epämiehekkäästi? Aika outo ajattelutapa, että oma sukupuoli olisi jotenkin ansaittava oikein käyttäytymällä.

Mutta naisia voi kuitenkin kutsua/haukkua miehiksi mm. vaatteiden tai vartalon perusteella... Aika helposti tulee mies-leima 😂 

Vierailija
28/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku älykääpiö vauhdissa täällä, läpinäkyvä provo koko kirjoitus. Miksi ihmiset edes vastaatte tällaiseen huuhaan? : DD 

Vierailija
29/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pääasiallinen tavoitehan elämässä on olla naisellisia. Juuri sinulle ja sinun kaltaisillesi. Nyt tsempataan ja saadaan tämä stanan juna taas raiteilleen.

Vierailija
30/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lue omat kommenttisi ja mieti sitten kuka käyttäytyy moukkamaisesti ja muita halventavasti.

Vierailija
31/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on pienet tissit, niin heti on äärimmäisen epänaisellinen. 😂 Ja miehen tekee mieli laittaa akka vaihtoon. 

Vierailija
32/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisia voi kuitenkin kutsua/haukkua miehiksi mm. vaatteiden tai vartalon perusteella... Aika helposti tulee mies-leima 😂 

Ei minusta. Itse en ole koskaan edes kuullut naista kutsuttavan mieheksi vaatteiden tai vartalon perusteella. Vai kutsuvatko naiset toisiaan miehiksi vaatteiden tai vartalon perusteella? Sitten asia on ymmärrettävämpi.

Vierailija
33/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on pienet tissit, niin heti on äärimmäisen epänaisellinen. 😂 Ja miehen tekee mieli laittaa akka vaihtoon. 

Joo, kaikkihan miehethän pitävät esim. Jenni Vartiaista "äärimmäisen epänaisellisena". Just, just...

Vierailija
34/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. Itse en ole koskaan edes kuullut naista kutsuttavan mieheksi vaatteiden tai vartalon perusteella. Vai kutsuvatko naiset toisiaan miehiksi vaatteiden tai vartalon perusteella? Sitten asia on ymmärrettävämpi.

Ihan miehetkin tätä tekee. 

Vierailija
35/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, lue omat kommenttisi ja mieti sitten kuka käyttäytyy moukkamaisesti ja muita halventavasti.

En minä ainakaan. En tuomitse ihmisiä vaan heidän käytöksensä. En halua olla huonosti ja moukkamaisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa tekemisissä.

Ap

Vierailija
36/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI perkele Ootko tosissas 😆

Vierailija
37/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi välittää siitä mitä aloittaja heistä ajattelee tai haluaako aloittaja olla heidän kanssaan tekemisissä? Joillain on näköjään liian suuret käsitykset omasta tärkeydestään.

Sunäkään et välitä mitä mieltä minä heistä olen, mutta avasit silti ketjun ja kommentoit siihen. Puheet ei nyt vastaa tekoja.

Ap

Niinkuin keskustelun pitää loppua siihen että sinä voit sanoa toisista mielipiteesi, mutta muut ei voisi sanoa mitään siihen. 

Kyllä keskustelun aiheeseen saa muutkin osallistua kuin ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä. 

T. Kiroileva nainen, enkä muuta itseäni vaan koska joku mies niin vinkuu. En itse lähde sanomaan kenellekään minkälainen hänen pitäisi olla. Tai pidä itseäni parempana kuin muut. Tuo on vaan noloa ja ilkeää. Narsisti sanoo noin kuin sinä ap

Vierailija
38/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. En tuomitse ihmisiä vaan heidän käytöksensä. En halua olla huonosti ja moukkamaisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa tekemisissä.

Ap

On siis OK arvostella ja haukkua muita, kuten sinä teet? Mitä jos antaisit muiden olla mitä he ovat? Kiroilu ei ole läheskään niin huonoa käytöstä kuin arvostella muita ja olla parempia mitä he ovat!

Vierailija
39/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On siis OK arvostella ja haukkua muita, kuten sinä teet? Mitä jos antaisit muiden olla mitä he ovat? Kiroilu ei ole läheskään niin huonoa käytöstä kuin arvostella muita ja olla parempia mitä he ovat!

Arvostelen käytöstä ja sanon sen perusteella, että henkilö on epänaisellinen. En koe, että se on haukkumista vaan toteamus. Eikä minusta omien mielipiteiden kirjoittaminen netissä ole pahempi asia kuin pakottaa joku kuuntelemaan rivoja kirosanoja.

Ap

Vierailija
40/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinkuin keskustelun pitää loppua siihen että sinä voit sanoa toisista mielipiteesi, mutta muut ei voisi sanoa mitään siihen. 

Kyllä keskustelun aiheeseen saa muutkin osallistua kuin ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä. 

T. Kiroileva nainen, enkä muuta itseäni vaan koska joku mies niin vinkuu. En itse lähde sanomaan kenellekään minkälainen hänen pitäisi olla. Tai pidä itseäni parempana kuin muut. Tuo on vaan noloa ja ilkeää. Narsisti sanoo noin kuin sinä ap

Sinuahan ei mielipiteeni kiinnostaneet ollenkaan. Mitä vielä teet tässä ketjussa? :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi