Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroileva nainen on todella epänaisellinen

Vierailija
05.11.2017 |

Oikeastaan en halua olla missään tekemisissä kiroilevien naisten kanssa. Oli kyse sitten ammatillisesta, kaverillisesta tai romanttisesta suhteesta. Moukkamaista käytöstä ja keskustelun toista osapuolta halventavaakin hieman.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu.

Vierailija
42/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja kiroileva myös on moukkamainen ja usein vähä-älyinen, en tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu.

Ja siellä taas yksi räkää kurnuttava ja toosaansa raapiva Markkuliina. Huoh.

Ap

Vierailija
44/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, lue omat kommenttisi ja mieti sitten kuka käyttäytyy moukkamaisesti ja muita halventavasti.

En minä ainakaan. En tuomitse ihmisiä vaan heidän käytöksensä. En halua olla huonosti ja moukkamaisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa tekemisissä.

Ap

On siis OK arvostella ja haukkua muita, kuten sinä teet? Mitä jos antaisit muiden olla mitä he ovat? Kiroilu ei ole läheskään niin huonoa käytöstä kuin arvostella muita ja olla parempia mitä he ovat!

Arvostelen käytöstä ja sanon sen perusteella, että henkilö on epänaisellinen. En koe, että se on haukkumista vaan toteamus. Eikä minusta omien mielipiteiden kirjoittaminen netissä ole pahempi asia kuin pakottaa joku kuuntelemaan rivoja kirosanoja.

Ap[/quote

Muiden haulkkuminen on rumaa, kiroilu voi olla osa persoonaa tai vaan jonkun asian korostamista. Joskus se kuuluu tilanteeseen että joku kiroilee tai joku huutaa. Se pitää osata ottaa vastaan, esim. teet virheen ja pomo huutaa siitä sinulle. Jos joku on väsynyt tai loukattu, siihen voi laittaa piano kiroamalla. Se kuuluu normaaliin elämään. 

Se että haukkuu MUITA on väärin. Tämän osaa ymmärtää myös kiroileva henkilö. Tai siitä voi hänelle sanoa jos kiroilee jonkun ihmisen. 

Sinulle ei kuulu paskan vertaa muiden elämä, sinä et voi vittuakaan vaikuttaa siihen millainen joku tyyppi on. Mutta se on niin paljon vähemmän kuin se että sinä koet olevasi parempi ihmisenä kuin kiroileva tyyppi ja alennat häntä sanomalla millainen hänen kuuluu olla että hän "kelpaa". 

Kaikkien kanssa ei voi elää ja sinä kuulut siihen porukkaan joka ei tajua tätä omaa narsistista puoltaan jolla on niin paljon etevämpi.. Senkus haukut minua lisää, en lopeta kiroilua vaan koska se nyt on "rumaa", mutta senkus puhut minusta pahaa -

Vierailija
45/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu.

Ap

Millaisessa pumpulissa sinua on oikeasti kasvatettu? Ja miten sinusta voi olla ok olla noin inhottava muille? 

Vierailija
46/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu.

Ap

Hyi helvetti mitä kielenkäyttöä.

Vierailija
47/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, lue omat kommenttisi ja mieti sitten kuka käyttäytyy moukkamaisesti ja muita halventavasti.

En minä ainakaan. En tuomitse ihmisiä vaan heidän käytöksensä. En halua olla huonosti ja moukkamaisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa tekemisissä.

Ap

On siis OK arvostella ja haukkua muita, kuten sinä teet? Mitä jos antaisit muiden olla mitä he ovat? Kiroilu ei ole läheskään niin huonoa käytöstä kuin arvostella muita ja olla parempia mitä he ovat!

Arvostelen käytöstä ja sanon sen perusteella, että henkilö on epänaisellinen. En koe, että se on haukkumista vaan toteamus. Eikä minusta omien mielipiteiden kirjoittaminen netissä ole pahempi asia kuin pakottaa joku kuuntelemaan rivoja kirosanoja.

Ap

Muiden haulkkuminen on rumaa, kiroilu voi olla osa persoonaa tai vaan jonkun asian korostamista. Joskus se kuuluu tilanteeseen että joku kiroilee tai joku huutaa. Se pitää osata ottaa vastaan, esim. teet virheen ja pomo huutaa siitä sinulle. Jos joku on väsynyt tai loukattu, siihen voi laittaa piano kiroamalla. Se kuuluu normaaliin elämään. 

Se että haukkuu MUITA on väärin. Tämän osaa ymmärtää myös kiroileva henkilö. Tai siitä voi hänelle sanoa jos kiroilee jonkun ihmisen. 

Sinulle ei kuulu paskan vertaa muiden elämä, sinä et voi vittuakaan vaikuttaa siihen millainen joku tyyppi on. Mutta se on niin paljon vähemmän kuin se että sinä koet olevasi parempi ihmisenä kuin kiroileva tyyppi ja alennat häntä sanomalla millainen hänen kuuluu olla että hän "kelpaa". 

Kaikkien kanssa ei voi elää ja sinä kuulut siihen porukkaan joka ei tajua tätä omaa narsistista puoltaan jolla on niin paljon etevämpi.. Senkus haukut minua lisää, en lopeta kiroilua vaan koska se nyt on "rumaa", mutta senkus puhut minusta pahaa -

En ole tietääkseni haukkunut sinua, vaan sanoin, että kiroilevat naiset ovat epänaisellisia. Jos sinä tunnet piston sydämessäsi, kun itse ilmeisesti olet kiroileva nainen, niin ei se minun vikani ole. 

Ap

Vierailija
48/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu voi olla myös naisen luonteeseen kuuluvaa temperamenttiä ja hauskaa sekä elävää kielenkäyttöä. Riippuu toki myös kirosanoista, v.tut eivät naisen(kaan) suuhun sovi.

Vierailija
49/92 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusluonteeltani aika kiltti nainen, mutta väärinkohdeltuna kiroilen pahemmin kuin merimies.

Kirosanat ovat voimasanoja joiden käyttö indikoi tilanteen vakavuuden.

Naapuriparat luulevat minua varmaan aivan hulluksi, koska olen nyt parina päivänä tuulettanut suustani ulos aikamoisia litanjoita voimasanoja, kun viesti ei ole mennyt perille ärsyttäjäosapuolelle.

Vierailija
50/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut naiset paikkaavat keskustelusssa ehkä huonoa itsetuntoaan ja haluavat tehdä mieheen "vaikutuksen" kiroilulla vaikka vaikutushan on yleensä päinvastainen

Vierailija
51/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-naiset kiroilee kuin miehet.

Vierailija
52/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ja kiroileva mies on epämiehekäs. Varsinkin sen vtun hokeminen on todella lapsellista ja naurettavaa ihan kummallakin sukupuolella. Sen sijaan oikeaan paikkaan osuva, satunnainen prkl sopii hyvin kummankin suuhun.

N43

Vierailija
53/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstalla vinkuvat yllikset ovat epämiehekkäitä

Vierailija
54/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on on yx vitun* huilee , mitä joku saat@nan Keijo ajattelee

Vierailija
55/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä h--- vetissä?

Vierailija
56/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla.

Ruikuttavat miehet vasta ovat epämiehekkäitä.

Niin. Tosimies ottaa ensimmäisen naisen, joka vastaan kävelee.

Vierailija
57/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä vittu päähäs ja pakene vuorille.

Draw the cunt over your head and escape to the mountains.

Nauran ÄÄNEEN tälle englanninkieliselle käännökselle! Päivän pelastus. Kiitos, kuka oletkaan.

Vierailija
58/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen joka käyttää kirosanoja, on persoonallinen. En puhu v-alkuisesta sanasta, on niitä muitakin kirosanoja.

Vierailija
59/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstaileva mies on todella miehekäs. Eiku...

Vierailija
60/92 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en varsinaisesti halua olla naisellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi