Te joiden täytyy väh. joka toinen päivä pestä hiukset, pesettekö aamulla ennen töihin lähtöä vai illalla ennen nukkumaan menoa?
Jos menette kl. 8 töihin?
Entä jos menette kl. 9 töihin?
Entä jos menette kl. 10 töihin?
Mitä teette näissä vaihtoehdoissa? Jos teidän ei tarvi kauheasti laittaa tukkaa pesun jälkeen, vaan kuivata ja harjata?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Illalla tai aamulla. Menen töihin 7.00. Mulla on pitkä hitaasti kuivuva tukka.
Lisään että en koskaan käytä kuivaajaa. Anna kuivua itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette näissä vaihtoehdoissa? Jos teidän ei tarvi kauheasti laittaa tukkaa pesun jälkeen, vaan kuivata ja harjata?
En ymmärrä miten nuo kellonajat liittyvät mihinkään? Pesen hiukset joka toinen päivä, teen sen yleensä aamulla (arkisin). Minulla on liukuva työaika klo 7-10 välillä saa mennä ja osaan asettaa kellon herättämään sen verran ajoissa, että ehdin käydä suihkussa ja juoda aamukahvit, sekä viedä lapset hoitoon ennen töihin menoa.
Niinä aamuina kun en pese hiuksia, käyn muuten vaan suihkussa ennen töitä. Aamulla herätessä on jotenkin niin nuhruinen olo, ettei sellaista oloa halua koko päivää kantaa mukanaan.
Pesen joka ilta, kun en tahdo mennä likaisena nukkumaan.
usein illalla kun silloin käyn urheilemassa. mikäli on jotain spesiaalia sinä päivänä niin käyn asmuisin. jos on normalipäivä niin illalla ja voi laittaa aamulla vaan ponnarin päähän.
Iltaisin useimmiten. Hiukseni eivät suoranaisesti rasvoitu vasta parissa päivässä, mutta liikun säännöllisesti suht rankasti eli hiustenpesu parin päivän välein on välttämätöntä.
Käyn myös aamuisin suihkussa, koska muuten tulisi ällö olo ja suihku on helpompi vaihtoehto kuin pestä erikseen intiimialue, kainalot ja kasvot.
Aamulla, olen jo sen ikäinen että yöhikoilut ovat alkaneet. Muutenkin olo on raikkaampi kun on päästä varpaisiin puhdas töihin lähtiessä.
Minulla on espoopolkka, pesen, föönaan ja ehkä siloittelen suoristusharjalla mutkat suoriksi. Aikaa menee noin vartti.
Ja tuosta likaisena nukkumaanmenosta, tottakai käyn pikasuihkussa jos on nihkeä olo ennen nukkumaanmenoa. Mutta näiden yöhikoilujen takia ei mitään superraikasta unta saa kuitenkaan, pitää vaan pyykätä petivaatteita ja pyjamia usein :( Useimmiten olen päivän päätteeksi ihan sopivan sänkypuhdas enkä käy suihkussa, pesen vaan naaman ja hampaat.
Yleensä illalla käyn suihkussa ja pesen hiukset, mutta joskus on illalla niin väsynyt ettei jaksa tehdä yhtään mitään, silloin käyn aamulla suihkussa ja pesen tietysti hiukset myös, työt alkaa klo 6.
Vierailija kirjoitti:
Klo 10 töihin? Mä oon jo lounaalla klo 10.
Useimmiten hiukset tulee pestyä illalla, samalla kun käy suihkussa.
Illalla pesen hiuslakat ja päivän pölyt pois. En mene likaisena sänkyyn. Aamulla pesen myös, koska päänahka ja iho rasvoittuu yöllä ja koko päivä olisi likainen olo.
Joka ilta pesu. Kuivuu itsestään yön aikana. Tukka on pitkä polkka jota voi vain pestä ja pitää.
Tuo on ihan yleinen suositus, että hiukset pestään illalla, jotta päivän aikana kertyneet liat eivät siirtyisi lakanoihin/tyynyliinaan. Jos menee puhtaana nukkumaan, niin myös lakanat pysyy puhtaana, eikä aamulla ole mitenkään likainen.