Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin tietämäsi tukkatyyli?

Vierailija
05.11.2017 |

🙈

Kommentit (287)

Vierailija
21/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiättekö semmosen hirvittävän tyylin jossa on tukkaparka ylivärjätty jo niin hapettomaksi että hiukset on alkaneet kaljuuntua?! Yleensä aika pitkä, liian usein ja liian jyrkästi värjätty (melkeinpä mustaksi), juurikasvua kuitenkin pilkottaa reippaasti. Apua, tää on kyllä noloin!

Vierailija
22/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma. En tiedä mitä tälle tekisi. Olen yli 50v, ruskeat puolipitkät makaavat hiukset, niskasta hiukset menevät kiharaan, muualta sojottavat joka suuntaan. Joka päivä pitäisi pestä että näyttäisi puhtaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Missitukka. Se mikä missikisoissa on, pidennykset ja kihartimella tehdyt rinsessa-korkkiruuvit, jotka pönöttävät molemmin puolin kaulaa

- tätipallo eli se "tuuheaksi" leikattu ja muotoiltu naisen tukka, joka lentokoneessa painuu toispuoleiseksi linttaantuneeksi palloksi. Vinkki: se ei näytä tuuhealta

- "minulla on lisäkkeet ja suoristusrauta" -tukka. Yleensä teini tai nuorehko nainen. Lisukkeet ja tukka vedetään aina takaa eteen ja niitä suortuvia suitaan kädellä maanisesti koko ajan. Takana ei tarvitse olla tukkaa

- olen tumma ja tulinen! värjäys eli perunaa muistuttava suomalaisvärityksen omaava nainen värjää LATINOTUKAN. Joskus unohtaa sitten meikin, joskus maalaa karvatoukat otsalle.

Hihihih! Tää oli mainio!

Vierailija
24/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani.

Vierailija
25/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice- malli!!! Ihan järkyttävä. Joskus Nyt- liitteessä oli se Kuin kaksi marjaa ja kuvaparina sulkapallo.

Vierailija
26/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten natsi-irokeesi. Sivuilta ja takaa sängelle kynitty, päälaella se pitempi osasto. Tätä kun alkoi näkyä tv-toimittajilla ym. ihan asiallisen tyylisillä nuorilla miehillä, ei voinut kuin ihmetellä.

Sori, linkki epäonnistui. Siinä oli kuvassa natsipomoja 40-luvulta. Tuttu tyyli, mutta inhottava.

Vierailija
27/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Missitukka. Se mikä missikisoissa on, pidennykset ja kihartimella tehdyt rinsessa-korkkiruuvit, jotka pönöttävät molemmin puolin kaulaa

- tätipallo eli se "tuuheaksi" leikattu ja muotoiltu naisen tukka, joka lentokoneessa painuu toispuoleiseksi linttaantuneeksi palloksi. Vinkki: se ei näytä tuuhealta

- "minulla on lisäkkeet ja suoristusrauta" -tukka. Yleensä teini tai nuorehko nainen. Lisukkeet ja tukka vedetään aina takaa eteen ja niitä suortuvia suitaan kädellä maanisesti koko ajan. Takana ei tarvitse olla tukkaa

- olen tumma ja tulinen! värjäys eli perunaa muistuttava suomalaisvärityksen omaava nainen värjää LATINOTUKAN. Joskus unohtaa sitten meikin, joskus maalaa karvatoukat otsalle.

Joku katkera siilipää siellä vinkuu :D

Vierailija
28/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajun perusteella rastat, "tuulahdus" menneiltä vuosikymmeniltä. Naiselliset pakko-olla-pitkät hiukset, kunnosta viis. Yliblondattu kellertävä kypärä. Ja latinomustat.

Vierailija
29/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pitkä tukka, jota ei ole leikattu varmaan vuosiin, sellainen kärsineen näköinen latvoista hapertunut tukka. Tuollainen peppuun asti ulottuva karvakasa, kun on kaupan jonossa edellä, niin on aika ällö, ei mitkään räväkät ällötä samalla lailla. Tollainenkin, jos olisi ihan puhdas ja vaikka letillä, niin olis miellyttävämpi.

Itselläkin on pitkä tukka, mutta huolehdin sen kunnosta ja leikkauksesta.

Hoitamaton tukka on ruma. Mutta entä hiusmalli?

Vierailija
30/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus olkapäiden yläpuolella, TODELLA paksut, värjäämättömät ja käsittelemättömät hiukset joita yleensä pidetään ponnarilla. Auki ollessaan ne vain roikkuvat paksuna reunustimena kasvoille.

Muistaako joku ajat sitten telkkarissa pyörineen Laura-sarjan? Päähenkilöllä oli just tällainen!

Vierailija
31/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatucca

Vierailija
32/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus värjännyt vaaleat hiukseni tummaksi. Kun tyvikasvu alkoi näkyä poikaystäväni sanoi minun näyttävän ihan Juicelta. Se tyyli oli karmiva ja inhoan pikkumyy-kampausta, jossa löysä ja tutiseva nuttura keikkuu keskellä päälakea.

Vierailija
33/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneimmankin hiustyylin pilaa likaisuus. Rasvaisina suortuvina roikkuva tukka on todella vastenmielinen, varsinkin kun likaisuuden paitsi näkee myös haistaa.

Vierailija
34/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki tukkatyylit on hirveitä. Värjätyt ja värjäämättömät, pitkät ja lyhyet, geelillä ja ilman, tummat ja vaaleat, auki olevat ja ponnarit, paksu tukka ja ohut hiippatukka. Onko kalju vielä mainittu? Vedän sen.

Vierailija
35/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissulla näin jotain ihan hirveää:

Takaa ohut, jotenkin kerrostettu niskamitta.

Päälaella sentin mittainen siili.

Värinä tumma liila.

Kerkesin miehelle jo ääneen ihmetellä, että missähän Siperian takana asuu se kampaaja, joka tuon suostuu tekemään. Kunnes tukkahirvitysrouva alkoi puhumaan - suomea.

Vierailija
36/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sivukalju naisella on ehdoton inhokki

Vierailija
37/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondattu päältä, mustaa alla. Jäätävä, oli pituus mikä tahansa.

Vierailija
38/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka sivusiilillä pullealla naisella. No kyllä laihallakin. Mutta se kalju rantu oikein korostaa ylipainoa ja tekee todella rasvaisen näköiseksi. 😟

Vierailija
39/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset. Menee päätä pitkin, ohuet, värjäämättömät ja aivan vauvanvaaleat haituvat. Melkein olkapäille ulottuva aavistuksen kerrostettu polkkatukka (kerrostus kuulemma tuo ryhtiä).

Mulla on jäätävän korkea ja muhkurainen otsa, mutta otsatukan jos leikkaa, muualle ei paljon hiuksia sitten jääkään. Vauvahiuksia sojottaa pystyssä hiusrajassa, niskassa ja ohimoilla. Järkyttävä pyörre takaraivolla, josta vaaleanpunainen nahka paistaa.

Jakauksen kohdalta paistaa myös possunpunainen päänahka. Hiukset ovat ohuet, sähköiset ja kuivat. Jos laitan niihin aineita, näytän märältä vastasyntyneeltä hamsterilta. Hiukset ovat liukkaat ja lasimaiset eivätkä pysy millään siististi kiinni. On kokeiltu rullakiharoita, lettikiharoita, klipsipidennyksiä (klipsit paistaa läpi, en voi käyttää). Tää kuontalo vaan on ohut pörrö. Kampaajat ovat vuoronperään ihmetelleet itsepäistä pyörrettä ja hiusteni itsepäisyyttä.

Vierailija
40/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaksi värjääminen ja oma väri on hailu ruskea "ei minkään värinen" ja iho on vaalea ja kesällä punakka. Musta on liian kova väri suomalaiselle.