Ällöttää kun mies josta en ole kiinnostunut esittää kaveria ja kokoajan hänellä on ollut taka-ajatus
Nyt varmaan ihmettelee miksi muutuin tylyksi, aiemmin olen ollut ystävällinen
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei kannata olla "vain kavereita". Mies äärimmäisen harvoin sitä haluaa.
Ei koskaan. Miehet pitävät naisia alempiarvoisempins kuin itseään, eivät ole kaveriainesta. Vain pilluja tai potentiaalisia pilluja.
Vain homomies voi olla aito ystävä.
Nytkö tajusit että haluamme teiltä vain sitä soikioo?
Vierailija kirjoitti:
Silti ne roikkuu naisen "kaverina". Eikö miehellä ole vapaata tahtoa päättää lopettaa kaveri suhde siihen paikkaan jos ei tunteet kohtaa ja nainen haluaa olla kaveri !?
Mistä tiedät taka-ajatuksesta? Miten on tuonut julki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti ne roikkuu naisen "kaverina". Eikö miehellä ole vapaata tahtoa päättää lopettaa kaveri suhde siihen paikkaan jos ei tunteet kohtaa ja nainen haluaa olla kaveri !?
Väsytystaktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehellä on oma tahto mutta mies pitää sitä pientä toivoa yllä kunnes se nainen sanoo tiukasti ei. Joten kannattaa heti mennä eri suuntiin eikä pitää miestä kaverina.
Sitäpaitsi moni nainen tuntuu oikeasti nauttivan kun heillä on paljon miehiä kavereina ja saavat niiltä huomiota. Sitten esitetään muka loukkaantunuttta jos joku mies kehtaa paljastaa tunteensa vaikka se nainen on koko ajan vain leikkinyt miehen tunteilla.
Itselläni on vahva naisenvaisto ja jätän tuollaiset tyypit tietoisesti ulkopuolelle. Pidän etäisyyttä, enkä kaveeraa. Tuollaisista tyypeistä tulee "limanuljaska"-fiilikset. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsytystaktiikkaa.
Mulla on pirun sitkeitä kavereita siinä tapauksessa, kolmekymmentä vuotta ja ylikin odotelleet josko lohkeaisi. Osa on naimisissakin tahoillaan, hämäystaktiikka viety äärimmilleen..
Aina sitä vähän kamujen kesken kettua kolotellaan, jos ei kummallakaan mitään suhdejuttua. Näin menny jo 15v.
Entäs sitten naiset jotka esittää kaveria kun miestä ei kiinnosta mutta yrittää hivuttaa vaivihkaa vakavampaan suuntaan. Onhan näitäkin nähty.
Siis sua ällöttää se, että ihminen, josta pidät, pitää sinusta. Usein näissä ketjuissa sekä naisilta että miehiltä tuntuu puuttuvan ymmärrys siitä, että romanttinen ajatus ei poissulje sitä, että mies voi kokea naisen kiinnostavana myös kaverimielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehellä on oma tahto mutta mies pitää sitä pientä toivoa yllä kunnes se nainen sanoo tiukasti ei. Joten kannattaa heti mennä eri suuntiin eikä pitää miestä kaverina.
Sitäpaitsi moni nainen tuntuu oikeasti nauttivan kun heillä on paljon miehiä kavereina ja saavat niiltä huomiota. Sitten esitetään muka loukkaantunuttta jos joku mies kehtaa paljastaa tunteensa vaikka se nainen on koko ajan vain leikkinyt miehen tunteilla.
Miehen kannattaisi vaatia heti tiukasti sitten sitä vastausta niin kenenkään aikaa ei tuhlattaisiin.
Itsellä on samoissa piireissä mies, joka oli kehitellyt jotain ihastusta minuun ilman minun myötäavustustani ja yritti saada kanssani treffejä aikaan. Annoin pakit, koska en todellakaan ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä. Mutta joudun silti näkemään häntä ajoittain. Ällöttää, kun tietää toisen romanttiset taka-ajatukset ja joutuu pakkonäkemään sellaista tyyppiä.
Onneksi pääsen muuttamaan pois tältä paikkakunnalta, kunhan sopiva hetki siihen tulee. 🙌
Joskus, mutta ei usein nämä ihastukset johtavat tasapainoiseen suhteeseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vahva naisenvaisto ja jätän tuollaiset tyypit tietoisesti ulkopuolelle. Pidän etäisyyttä, enkä kaveeraa. Tuollaisista tyypeistä tulee "limanuljaska"-fiilikset. Ei kiitos!
Ennemmin jännämiehiä.
Ja tämäkin perustuu omiin harhoihin. Olen törmännyt itse vastaavanlaisiin naisiin kuvitellaan, että kaikki ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on samoissa piireissä mies, joka oli kehitellyt jotain ihastusta minuun ilman minun myötäavustustani ja yritti saada kanssani treffejä aikaan. Annoin pakit, koska en todellakaan ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä. Mutta joudun silti näkemään häntä ajoittain. Ällöttää, kun tietää toisen romanttiset taka-ajatukset ja joutuu pakkonäkemään sellaista tyyppiä.
Onneksi pääsen muuttamaan pois tältä paikkakunnalta, kunhan sopiva hetki siihen tulee. 🙌
Kuvasit juuri minun tilanteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä miettii, miten ihminen muuttuu näin sairaaksi kuin sinä olet. Mietitkö yhtään mitä juuri kirjoitit. Mielestäsi sinä saat päättää ketkä ovat sinusta kiinnostuneita vai?