Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin tietämäsi tukkatyyli?

Vierailija
05.11.2017 |

🙈

Kommentit (287)

Vierailija
61/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustahan ei sovi kaikille mutta sopii kyllä esim Jenni Vartiaiselle. Vaalea iho, siniset silmät. Kaija koolla sen sijaan näyttää tosi kovalta ja luonnottomalta.

Vierailija
62/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustahan ei sovi kaikille mutta sopii kyllä esim Jenni Vartiaiselle. Vaalea iho, siniset silmät. Kaija koolla sen sijaan näyttää tosi kovalta ja luonnottomalta.

Aijaa, itse olen aina ajatellut, että Kaija Koo on niitä suomalaisia joille sopii musta tukka. Jennillä tummanruskea näyttää sata kertaa paremmalta kuin ihan musta. Tarja Turunen on hyvä esimerkki naisesta, jolle musta ei sovi yhtään, suorastaan rumentaa, eikä sitä vaikutelmaa meikkikään paranna. Tarja olisi tosi paljon kauniimpi ruskeilla hiuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut suomalainen lisutukka värjätty kuparinpunaiseksi

Sivukalju

Rastat

Blondattu tukka ja pitkä juurikasvu

Erottuvat irtolisäkkeet

Vierailija
64/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset päätä myöten keskijakauksella. Takaa upeat mutta edestä kamalat.

Vierailija
65/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa, oikeastaan haluaisin nähdä Tarja Turusen vaaleilla hiuksilla, hänen oma värinsä luultavasti on aika vaalea.

Vierailija
66/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kävin kampaajalla. Huomasin (ylipainoisen) naisen jolle oltiin tehty punaiseksi värjätty lyhyt tukka, joka oli takaa pystyssä. Kampaaja ihasteli lopputulosta.

Vierailija
67/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset. Kasvatan punavärjäystä pois, tavoitteena aikuisen naisen hiusväri. (vielä ei voi värjätä hiuksia, koska punaväri paistaa läpi) Eli maantienharmaa juurikasvu ja haaleanpunakat latvat.

Vierailija
68/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat värjätyt hiukset suomalaisella naisella. Ihankuin noita-akka .

Vierailija
69/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siperia opetti" eli harakanpesä-tyyli.

Vierailija
70/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat värjätyt hiukset suomalaisella naisella. Ihankuin noita-akka .

Bloggaaja Natalia Oona aikoinaan :D muistutti noitaa. Nyt 100x parempi letti.

Vierailija
71/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset. Kasvatan punavärjäystä pois, tavoitteena aikuisen naisen hiusväri. (vielä ei voi värjätä hiuksia, koska punaväri paistaa läpi) Eli maantienharmaa juurikasvu ja haaleanpunakat latvat.

Heidi?

Vierailija
72/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokinpaskatukka Ala Antti Huisku :)

Vierailija
73/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, itse olen aina ajatellut, että Kaija Koo on niitä suomalaisia joille sopii musta tukka. Jennillä tummanruskea näyttää sata kertaa paremmalta kuin ihan musta. Tarja Turunen on hyvä esimerkki naisesta, jolle musta ei sovi yhtään, suorastaan rumentaa, eikä sitä vaikutelmaa meikkikään paranna. Tarja olisi tosi paljon kauniimpi ruskeilla hiuksilla.

No mun mielestä taas kaijalle sopis tummanruskea tukka. Kun kattoo vain elämää, niin sen hiukset on nii luonnottomat. Jennillä korosti se tumma silmiä ja teki lumikkimaisen efektin.

Vierailija
74/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maahanmuuttajamiestem suosima överiananas.

"Babylon Zoo" = Ritmo homosexual.

Vierailija
75/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen eloveena kirjoitti:

Järkyttävä pyörre takaraivolla, josta vaaleanpunainen nahka paistaa.

Kampaajat ovat vuoronperään ihmetelleet itsepäistä pyörrettä ja hiusteni itsepäisyyttä.

Sama :D

Täällä myös. Youtube-videoissa oli ohjeita "cow lick" ongelmaan, esim. kasvata pitkät hiukset niin niiden paino peittää pyörteen. Paskat, ei nää mun haituvat paina tarpeeksi :D Nyt on pyörre ja hirvee tukkamyrsky-linnunpesä sen ympärillä.

Vierailija
76/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin kamalinta tukkatyyliä ja aika moni luettelee pitkän listan erilaisia tyylejä. Pitäisi itse osata päättää, mikä niistä on kamalin, ja kirjoittaa se.

Minusta mikään muotoon leikattu malli ei voi olla kamalin, vaikka olisin miten ruma. Kamalin tyyli on kun tyyliä ei ole, koska tukka on huonokuntoinen, ylikasvanut, epäsiisti ja pahimmassa tapauksessa likainen. Se on pahinta.

Vierailija
77/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupan kassalla hirveän tukan. Vaalea hapertuva tukka ponnarilla, takaa paistoi päälaki.

Vierailija
78/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen eloveena kirjoitti:

Mun hiukset. Menee päätä pitkin, ohuet, värjäämättömät ja aivan vauvanvaaleat haituvat. Melkein olkapäille ulottuva aavistuksen kerrostettu polkkatukka (kerrostus kuulemma tuo ryhtiä).

Mulla on jäätävän korkea ja muhkurainen otsa, mutta otsatukan jos leikkaa, muualle ei paljon hiuksia sitten jääkään. Vauvahiuksia sojottaa pystyssä hiusrajassa, niskassa ja ohimoilla. Järkyttävä pyörre takaraivolla, josta vaaleanpunainen nahka paistaa.

Jakauksen kohdalta paistaa myös possunpunainen päänahka. Hiukset ovat ohuet, sähköiset ja kuivat. Jos laitan niihin aineita, näytän märältä vastasyntyneeltä hamsterilta. Hiukset ovat liukkaat ja lasimaiset eivätkä pysy millään siististi kiinni. On kokeiltu rullakiharoita, lettikiharoita, klipsipidennyksiä (klipsit paistaa läpi, en voi käyttää). Tää kuontalo vaan on ohut pörrö. Kampaajat ovat vuoronperään ihmetelleet itsepäistä pyörrettä ja hiusteni itsepäisyyttä.

Oi kauan kadoksissa ollut siskoni! Ollaan vaan ylpeästi märkiä hamstereita :)

Vierailija
79/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin ja rumin hiustyyli naisella, jolla on ohuet hiukset, lyhyt tukka, jota ei muotoilla millään muotoilutuotteella, niitä käyttämällä saat ohueenkin tukkaan ryhtiä. Ohuthiuksinen sinun pitää käyttää tuuheuttavia tuotteita, ja käyttää fööniä muotoiluun. Kaikki ohuthiuksiset ovat rumaa katseltavaa.

Samoin kun ei osata tai viitsitä nähdä vaivaa. Käyttäkää kunnon tuotteita ja opetelkaa laittamaan hiuksenne.

Vierailija
80/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takatukka, siis päältä lyhyt ja takaa pitkä.

Toisena geelitukka.