Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa jotain koirarotua...

09.04.2006 |

Koiran pitäisi olla pienehkö, sylikoira, ei kauheasti irtoavaa karvaa... Tiedän, että aika utopistiset vaatimukset, mutta jostain pitää aloittaa. Olen suunnittelemassa koiran hankintaa ja haluan tehdä pohjatyön huolella ja tutustua vaihtoehtoihin.

Olisi myös kiva saada vinkkejä koiranhankintaan. Mitä kannattaa ottaa huomioon ja minkälaista koiranpennun kanssa elämä on?

Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.interrogatum.com/cgi-bin/fun/kintro.pl tuossa linkissä on aika hyvä koirarodun valintaa liittyvä testi. se ehdottaa sun vaatimuksiin sopivia rotuja. itselleni se kyllä antaa sellaisia rotuja joista olen kiinnostunut ja yhden rodun edustajan omistajakin olen! eli kyllä se aika hyvin antaa viitteitä.

suosittelen myös käymään koiranäyttelyssä ja tottelevaisuuskoulutuskentillä. ja kun mielenkiintoisia rotuja löytyy, vieraile rodun kotisivuilla jossa on myös yleensä keskustelua kyseisestä rodusta, mikä rodun omistajia askarruttaa ja keskustelua rodun hyvistä ja huonoista puolista.

kun joku rotu miellyttää, kannattaa miettiä myös millaiseen käyttöön se on jalostettu ja kiinnitä huomiota myös rodun yleiseen terveystilanteeseen.

ja jos koiran tulee olla pieni, niin luulempa että koiraa ottaessa törmäät varmasti paperittomiin pentuihin, jotka voivat pahimmassa tapauksessa olla lähtöisin jostain pentutehtailua harrastavasta kodista...

Vierailija
2/2 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat.comin nettisivuja. Siellä on tietoa koiraroduista ja myöskin keskustelupalsta, josta löytyy myös paljon tietoa. Hyvät sivut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi