Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monta panoa on ennätyksesi saman vuorokauden sisällä?

Vierailija
14.01.2007 |

Ja olivatko paikat kipeät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulapäivänä. Täytyy myöntää, että kikkeliä kivisti inhottavasti neljännen laukeamisen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ollut 12 mihin vaimo oli houkuteltavissa. Olisin kyllä jatkanut vielä mielelläni.

Olen siitä onnekas ettei minulla mitään kipuja tule tästä ihanasta herkusta. Tiettyä herkyyttä kyllä mutta ei se tunnu mitenkään epämiellyttävältä vaan pikemminkin päinvastoin.

t. mään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että spermaa tulee huomattavasti vähemmän ensimmäisen kerran jälkeen. Tuntuu TODELLA kummalliselta, että joku voi jäykistyä 12 kertaa päivässä " rautakankierektioon" tai yleensäkään kiihottua niin paljon, että onnistuu 12 kertaa päivässä lennättämään lastia.

On meitä miehiä näköjään monenlaisia. No, en ole ainakaan kade. Parin kerran jälkeen ajatukset ovat jo aivan muualla kuin seksissä. Kai meillä laatu korvaa määrän...

Vierailija
4/6 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppani oli,tosin pelastynyt ja jarkyttynyt ' hullun nymfon' kanssa sekstaamisesta. Han sai jotain ihme traumoja.

Vierailija
5/6 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

m27

Vierailija
6/6 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu" ilta" oli kyllä sen verran viinahuuruinen, että sekosin laskuissa. Nii ja kyllä kai osa meni jo seuraavan vuorokauden puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä