Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet fistfuckingia? eilen kokeiltiin ekaa kertaa ja

Vierailija
09.04.2006 |

voin suositella;) tuntui todella hyvälle ja jotenkin irstaalle enkä kyllä ikinä ole ollut niin " täynnä" kuin siinä.

Täytyy kyllä myöntää ettei mieheni käsi eikä nyrkki ole kovin suuri mutta kuitenkin. Itse ehdotin sitä ja mies kävi ihan kuumana todeten että olen aika pervo:D se tykkää muutenkin kun ehdottelen eri juttuja kuten anaaliseksiä ja sitä että pitää hiuksistani lujasti kiinni kun otan suihin niin että hän seisoo ja työntelee kaluaan suuhuni.

Välillä vaihtelua niin sanottuun normirakasteluun ja asentoihin jotka nekin ihania ja nautinnollisia juttuja.

Suosittelen mutta sun pitää itse sitä haluta ja olla tietyssä mielentilassa sekä todella märkä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun mikään ei riitä!"

Seuraavan kerran voitkin sitten kokeilla jalkaa tai pölyimuria poikittain. Ja jos sekään ei riitä, niin kokeile peruuttaa vaikka traktorin peräkärry.

Vierailija
2/33 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menepäs nyt sinne punkan pohjalle makaamaan jalevitä ne jalkas vaikka ristikkoa samalla tehden niin miehes höylää sua muutaman kuivahkon vedon kunnes saa ja poistuu koneen ääreen haaveilemaan muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kipeeks on menny tää touhu. Ja toi n:o 3 on säälittävä tapaus..

Vierailija
4/33 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt, et kyllä tuntuu ihmisillä olevan kova tarve tunkea kaiken moista pilluunsa!!!!

Missähän on vika kun ei komea kova kalu enää riitä???

Vierailija
5/33 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on aika rajoittunutta väkeä. Niin tälläkin palstalla.

Vierailija
6/33 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin sanottu...hehe...

Vierailija
7/33 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta synnyttänyt alateitse, mutta fistaus menee kyllä yli! timmi pimpsa (siis ihan takuulla on) enkä sinne nyrkkiä huolisi. no, hyvä kun jollain on löysävaraa.

Vierailija
8/33 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmetyttää kyllä nämä ihmisten reaktiot. Olisiko pienimunaisia miehiä paikalla kauhistelemassa, kun kaivelee itsetuntoa lukea, miten nainen voi nauttia todella täyteyden tunteesta? Vai tätä joukkoako ollaan, joka yökkäilee myös anaaliseksiä, koska oikeata seksiä on vain muna pimppiin?

vaikea uskoa, että naisilla olisi oikeasti tällainen tarve rynnätä haukkumaan toista löysäksi vain siksi, että nauttii jostakin, mistä toiset eivät... Eiköhän jokainen tiedä oman alapäänsä tilan paremmin kuin anonyymi palstaräkyttäjä?

Vierailija
9/33 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä yleensä olen hyvin asiallinen. Joten anteeksi vaan. En tiedä, mikä muhun meni.

Mutta se tuntuu vaan niin uskomattomalta ihan fyysisesti, että joku voi saada miehen nyrkin mahtumaan pilluunsa.

Ja itse olen harrastanut anaaliyhdyntää, muun muassa, joten pieleen meni tuokin arvaus :).

Vierailija
10/33 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on varmaan tiukin mitä olen saanut, yhden synnyttänyt. Silti häneen mahtui nyrkki. Mitenkö? Lähes jokaisesta naisesta mahtuu tulemaan lapsen pää joka on nyrkkiä puolet isompi.

Kun harrastaa äärimmäistä käsivällisyyttä, hellyyttä ja hitautta veikkaan, että jokaiseen naiseen menee nyrkki. Mitenpä muuten synnyttäisittekään.

Ja huom.

Minulla on ollut naisia, jotka pitivät itseään hyvinkin tiukkoina ja ihmettelivät, kuinka voin edes ehdottaa nyrkkipanoa. Silti naintituntuma lon ollut paljon löysempi kuin tuo estoton exä. Joka nautti nyrkkipanosta suuresti.

M31

Vierailija
11/33 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten vaan " avaramieliset" ihmiset työnnätte sinne vaikkapa mikroaaltouunin, kaksi nyrkkiä, kauhakuormaajan (poikittain) tai vaikkapa eskimokajakin.

LÖysää, löysää...

Vierailija
12/33 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa täällä vaan kaikenlaista sakkia. Olen harrastanut, ja tulen harrastamaan fistausta, ja KIVAA on.:) Kokeilkaa epäilevät, niin ei tarvitse täällä uikuttaa. Mutta jos se onkin taas niin että " harrastusta" moittivat, eivät saa ukkojaan mukaan hommiin, ja ovat vaan meille fistauksen kokeneille kateellisia. :) ps. Sinä joka ehdottelit jos jotakin vehjettä pilluun työnnettäväksi, niin saisinko huomauttaa että nyt puhutaan nyrkistä, ei traktorista tai kärrystä. Meinaan jos ei kirjoittaja tiedä mikä on koko ero. T. Nana=)

Vierailija
13/33 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee ällöttävyyden raja?

Neljä sormea?

Kolme?

Kaksi?

Yksi?

Tampax?

Siveysvyö?

Vierailija
14/33 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seuraavaksi sitten vaan " avaramieliset" ihmiset työnnätte sinne vaikkapa mikroaaltouunin, kaksi nyrkkiä, kauhakuormaajan (poikittain) tai vaikkapa eskimokajakin.

LÖysää, löysää...

Vierailija
15/33 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärää/tuomittavaa/löysäpilluista....

Vierailija:

Sillä yleensä olen hyvin asiallinen. Joten anteeksi vaan. En tiedä, mikä muhun meni.

Mutta se tuntuu vaan niin uskomattomalta ihan fyysisesti, että joku voi saada miehen nyrkin mahtumaan pilluunsa.

Ja itse olen harrastanut anaaliyhdyntää, muun muassa, joten pieleen meni tuokin arvaus :).

Vierailija
16/33 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla löysä. Löysä on yleensä estoisilla naisilla:)

Vierailija:

Exäni on varmaan tiukin mitä olen saanut, yhden synnyttänyt. Silti häneen mahtui nyrkki. Mitenkö? Lähes jokaisesta naisesta mahtuu tulemaan lapsen pää joka on nyrkkiä puolet isompi.

Kun harrastaa äärimmäistä käsivällisyyttä, hellyyttä ja hitautta veikkaan, että jokaiseen naiseen menee nyrkki. Mitenpä muuten synnyttäisittekään.

Ja huom.

Minulla on ollut naisia, jotka pitivät itseään hyvinkin tiukkoina ja ihmettelivät, kuinka voin edes ehdottaa nyrkkipanoa. Silti naintituntuma lon ollut paljon löysempi kuin tuo estoton exä. Joka nautti nyrkkipanosta suuresti.

M31

Vierailija
17/33 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan vain ymmärrä, miten voi mahtua. Mulla ei taitais mahtua edes kolme sormea. Joskus olen muistaakseni vetänyt miehen käden pois, kun laittoi kaksi, ei tuntunut ollenkaan hyvältä.

Enkä ymmärrä sitäkään, miksi joku sitä haluaa venytellä. Itse en haluaisi.

Ja jos jollakin oikeasti on kovin tilava, niin HYVÄ jos saa nautintoa vaikka näin. Oikeasti olen sitä mieltä. Eka kommenttini oli kyllä inhottava, kun tarkemmin ajattelee.

13

Vierailija
18/33 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti ällöttää ajatus nyrkistä sisälläni! Minusta se olisi halventavaa ja kuvottavaa. En ole kiinnostunut anaaliseksistäkään. Varmaan jonkun mielestä olen sitten estoinen, vaikka omasta mielestäni en sitä ole. Nautin suht normaalista seksistä.

Kuinkahan moni näistä miehistä, jotka nyrkkiänsä haluavat naisen sisään tunkea, antaisivat tunkea miehen nyrkin (no okei, tai sit naisen nyrkin) vaikkapa omaan anaaliinsa? Tuli vaan mieleen... ;)

Vierailija
19/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei ihmisiäkään olisi, jos ei vauvat sieltä naisen niin tiukasta pimpasta mahtuisi tulemaan.

Kyse ei ole löysyydestä vaan rentoutumisesta ja emättimen elastisuudesta.

Ja sinä, joka sanot kahden sormen tuntuvan pahalta. Kärsit ilmeisesti vaginismista. Miten sulla yhdyntä onnistuu ensinkään?

Oletko synnyttänyt?

Vierailija
20/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" rakas, ei minulla ole sormuksia vaan rannekello"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän