Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet fistfuckingia? eilen kokeiltiin ekaa kertaa ja

Vierailija
09.04.2006 |

voin suositella;) tuntui todella hyvälle ja jotenkin irstaalle enkä kyllä ikinä ole ollut niin " täynnä" kuin siinä.

Täytyy kyllä myöntää ettei mieheni käsi eikä nyrkki ole kovin suuri mutta kuitenkin. Itse ehdotin sitä ja mies kävi ihan kuumana todeten että olen aika pervo:D se tykkää muutenkin kun ehdottelen eri juttuja kuten anaaliseksiä ja sitä että pitää hiuksistani lujasti kiinni kun otan suihin niin että hän seisoo ja työntelee kaluaan suuhuni.

Välillä vaihtelua niin sanottuun normirakasteluun ja asentoihin jotka nekin ihania ja nautinnollisia juttuja.

Suosittelen mutta sun pitää itse sitä haluta ja olla tietyssä mielentilassa sekä todella märkä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärrät, että ei kenenkään pimpistä ihan noin ex tempore kylmiltään mahtuisi tulemaan lapsen pään kokoista asiaa. Raskauden aikana ja synnytyksen käynnistyessä käynnistyy myös erinäisten hormonien tuotanto, jotka pehmentää naisen kudoksia ja niveliä niin, että se vauvanpää sieltä sitten loppujen lopuksi tavallisesti mahtuu. Synnytys kestää yleensä tunteja, kudokset venyvät siinä pikkuhiljaa pään painuessa alaspäin.

Että ei näitä kahta juttua voi keskenään verrata. Olen silti sitä mieltä, että fistfucking on ok jos molempia kiihottaa, eikä siihen tarvi olla erityisen löysä.

Vierailija
22/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja penishän on paljon miellyttävämmän muotoinen kuin sormet.

Ja kaikilla eivät vauvat mahdu syntymään ilman välilihanleikkausta tai repeämää.

Olen synnyttänyt kaksi, ja kummallakin kerralla tarvittiin välilihanleikkaus.

22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanaa on. Olen synnyttänyt kaksi, ja olen myös sitä mieltä ettei fistaus ole pillun löysyydestä kiinni. Vaan nimen omaan joustamisesta=)Hyvää kevättä, ja harrastakaa fistausta.

Vierailija
24/33 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä todellakaan haluaisikaan!!

Vierailija
25/33 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta" :)

Vierailija
26/33 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliliha ei kerta kaikkiaan joustanut. Ja ekan synnytyksen kätilö ihmetteli, että onpa sulla tiukat lihakset, oletko kuntoillut paljon? Enkä todellakaan ole.

En sitten tiedä, onko tuosta tiukkuudesta mitään hyötyä yhdynnässä. Mutta en kyllä sinne nyrkkiä haluais!

29 vielä

Vierailija
27/33 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että tietysti luulette...

Ehkäpä meillä naisilla voi nuo kudoksetkin olla hyvin erilaisia, jotkut joustaa, jotkut ei.

29

Vierailija
28/33 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kuitenkin aikaa, ja runsaasti (vauvavaseliinia) liukastetta. Myös taitoa osata rentouttaa lihakset. sen olen oppinut geishapallojen avulla. Yleensä homma päättyy mahtaan orgasmiin, mutta käsi väsyy jo yhden jälkeen.. Miehelläni senverran iso käsi, etten ole suostunut sitä kokeilemaan.

tämän tunnustaa kerran synnyttänyt 26v. äippä

Vierailija
29/33 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on iso ja isokätinen mies, eikä nyrkki kyllä lähelläkään vauvan pään kokoa (sisääni sitä ei ole yritetty mahduttaa). Siksi toisekseen, ei kai sitä kättä sinne tarvitse nimenomaan nyrkissä tunkea, vaan silleen sormet supussa suippona? Silloin käden ympärysmitta ei kyllä kauheasti ylitä isokokoisen mulkun ympärysmittaa.

Vierailija
30/33 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä mies työnsi nyrkin perseeseen!!!!!! Oli aika ällöä...

Vierailija
31/33 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttiva..

Vierailija
32/33 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jostain tykkää niin olet

-ahdasmielinen

-seksuaalisesti vajavainen

-mitään tietämätön

-parhaat palat menettänyt

Vierailija
33/33 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrkkipanosta, sitomisesta, pissaleikeistä, pyllyn nuolemisesta tai suihinotosta....

.... mutta ei ole normaalia tuomita em. puuhasteluista pitäviä pervoiksi, piilohomoiksi, sairasmielisiksi tai muuten omituiseksi. ei kai se teiltä " lähetyssaarnajilta" ole pois, jos joku työntää nyrkkinsä kumppaninsa johonkin reikään!

" moralisti on se joka tuomitsee teot joita itse asiassa itse haluaisi tehdä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä