Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä - avioerosta kertominen

09.04.2006 |

Meillä avioerotilanne edessä. Ollaan juuri ostettu asunto, vauva tulossa (rv21) ja ennestään jo kohta 3-v tyttö. Tässä asunnossa asuttu vajaa kuukausi kun mies ilmoitti ettei halua enää jatkaa ja niinpä minulla muutto edessä toiseen asuntoon johon pääsen jo ehkä puolessa välissä muuttamaan. Omille vanhemmilleni olen asiasta kertonut mutta mieheni ei omalle äidilleen haluaisi kertoa kuin vasta parin kuukauden kulluttua! Eli siihen asti pitäisi teeskennellä että yhdessä asutaan ja eletään,, mikä mielestäni on aivan mahdotonta kun huomioi että missään ei enää yhdessä liikuta tai olla. Mieheni mielestä pilaan hänen ja hänen vanhempiensa välit jos minä menen asiasta kertomaan. Mutta mielestäni tälläista asiaa ei voi paria kuukautta olla kertomatta.

Mielipiteitä? Tää alkaa mennä aika mahdottomaksi tää tilanne. Minä vaan kuulema vaikeutan asioita kun haluan että myös mieheni vanhemmat asiasta ajantasalla ovat...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi silloin vaikeuttaa omaa oloasi valehtelemalla jotain ihan muuta.

Voimia!

Vierailija
2/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kuulostaa siltä että miehellä painaa ero hieman omalla tunnolla...

muuttuuko se tilane miksikään kuitenkaan parissa kuukaudessa.

no mä tiedän että se erosta kertominen omille vanhemmille voi olla vaikee paikka vaikka itse ei edes olisi se aktiivinen osapuoli erossa, tosin mulla oli myös mukana omien vanhempien historiasta hieman tilanteiden toisintoa...

mutta siitä huolimatta en siihen suoranaiseen valehteluun suostuisi.. sinuna jättäisin asian miehen omaksi murheeksi.. eli en suostuisi teeskentelemään yhdessä oloa tai salailemaan asiaa, vaikken nyt aktiivisesti pyrkisi asiaa esille tuomaankaan, kertominen ja sen ajankohta jääköön hänen omaan harkintaansa.. jos erota on kerta itse päättänyt myös omat taakkansa sen takia kantakoot..

tosin tietenkin jos tähän on pätevä selitys niin asiaa voisin harkita sopivani.. esim joku vanhempien huono terveydentila ym vastaava syy, muttei kuitenkaan pelkkä eroon syyllisen oma huono omatunto vanhempien silmissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinun ei tarvitse mitään esittää eli jos joku kysyy niin mun mielestä totuuden saa sanoa ja itse en ainakaan mitään näytelmiä sukulaisille järjestäsi eli en menisi miehen pyynnöstä esim yhdessä hänen vanhemmilleen ennen kuin he tietävät totuuden.

Vierailija
4/5 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa sama tilanne kun oltiin eroamassa. Ex-mies vaan oli sitä mieltä että asiaa pitäisi työntää tuonnemmaksi koska joulu oli tulossa eikä hän halunnut pahoittaa heidän mieltään ennen joulua. Alkuun meidän piti mennä yhdessä heille jouluksi mutta minä peruutin sen viime tinkaan ja jäin pois isä ja lapset olivat siellä sitten joulun. Ex-mies ei kertonut asiasta yhdellekkään kaverille ennen kuin oli pakko ja olen sitä mieltä että olisi ollut parempi kertoa silloin kun asiaa harkittiin niin hän olisi voinut kuulla muiden ajatuksia asiasta. Näin meillä. tsemppiä ero on aina vaikea asia :(

murmeliitta

Vierailija
5/5 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain hyvä että pääset tollasesta nössöstä, eihän MIES käyttäydy noin. Minusta kuulostaa että on kaikinpuolin aika raukkamainen pikkupoika. JOs rakkas loppuu, se loppuu mutta pitää osata käyttäytyä niinkuin aikuinen ihminen ja ottaa vastuuta omista teoistaan. Mutta tuollaisia aika monet miehet ovat. En tiedä mitä heidän vanhempansa on tehneet väärin, koska nämä miehet eivät osaa ottaa vastuuta, eivätkä ole vahvoja. Anna olla, tee niinkuin hän haluaa, ettet pilaa hänen ja lapsen välejä. Mitäs tuosta enää, jos hän kuvittelee voittavansa sillä jotain että kertoo vasta myöhemmin niin se on hänen illuusionsa. Voimia sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi