Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies minun pitäisi olla että naiset kiinnostuvat minusta?

Vierailija
04.11.2017 |

Olen eläinrakas, empaattinen ja urheilen, mutta naiset eivät ole pahemmin kiinnostuneet. Mitä minun pitää tehdä tai muuttua, että naiset kiinnostuisivat minusta?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämies. Kuulostat joltain nössöltä naismaiselta kilttimieheltä. Toi eläinrakkaus ja empaattisuus on tosi iso turn off. Naiset tykkää tutkimusten mukaan miehistä joilla on vahvana ns. dark triad persoonallisuustyypit, eli psykopatia, narsismi ja machiavellismi (häikäilemättömyys).

Emmä pysty olemaan tollanen vaikka yrittäsin. Mulla on pieni koira minkä kanssa tykkään leikkiä pallon kanssa. Talvisin laitan linnuille siemeniä parvekkeelle ja katson kun he syövät niitä.

ap

Sitten on kyllä aika vaikeaa saada naista. Ehkä jos olet rikas tai julkkis, niin sitten käy vähän nössömpikin mies.

Vierailija
22/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämies. Kuulostat joltain nössöltä naismaiselta kilttimieheltä. Toi eläinrakkaus ja empaattisuus on tosi iso turn off. Naiset tykkää tutkimusten mukaan miehistä joilla on vahvana ns. dark triad persoonallisuustyypit, eli psykopatia, narsismi ja machiavellismi (häikäilemättömyys).

Emmä pysty olemaan tollanen vaikka yrittäsin. Mulla on pieni koira minkä kanssa tykkään leikkiä pallon kanssa. Talvisin laitan linnuille siemeniä parvekkeelle ja katson kun he syövät niitä.

ap

Ihanaa, älä vaan ikinä kuuntelekaan noiden pölvästien juttuja vaan pysy sellaisena kuin olet! Noi jännämiesjankkaajat olettaa, että kaikki miehet haluavat niitä baarien kuumimpia bilebeibejä, koska ne ovat heille ainoita olemassa olevia naisia, muut ovat ilmaa.

Sä löydät vielä jonkun ihanan villikiharaisen luonnonlapsen, ja sitten te yhdessä ruokitte lintuja ja juotte kamomillateetä ja hellitte sitä sun pientä koiraa... Aawwwww! <3

Näin just. Susta ap saa joku vielä hyvän miehen. Joku muu kuin minä tai mun kaverit (me tykätään niistä jännistä). Mut varmaan sulle joku löytyy kun oot noin hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläinrakas, empaattinen ja urheilen, mutta naiset eivät ole pahemmin kiinnostuneet. Mitä minun pitää tehdä tai muuttua, että naiset kiinnostuisivat minusta?

Ihan hyvä piirteitä mutta millä tavalla ne tulevat sinussa esiin? Luuletko ettei muilla miehillä ole ihan samoja piirteitä?

Mitä nainen saisi suhteesta kanssasi, verrattuna suhteesta johonkin toiseen mieheen?

Ei varmaan oikee mitään ihmeellistä. Lojaalin kumppanin joka tykkää olla kotona viettämässä koti-iltoja ja urheilla. En käy baareissa, kun en käytä alkoholia.

ap

Vierailija
24/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten on kyllä aika vaikeaa saada naista. Ehkä jos olet rikas tai julkkis, niin sitten käy vähän nössömpikin mies.

No en mä omasta mielestä ole nössö. Olen harrastanut itsepuolustuslajeja ja en ole mikään alistuva tossu.

ap

Vierailija
25/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko auttaa jos sulla ois joku intohimo johonkin asiaan? En toki tiedä onko. Mut jos sellainen on se tekee ihmisestä jotenkin määrätietoisen ja itsevarman ja ei pelkästään muiden silmissä vaan sehän poikii jo itsellekin kaikkea hyvää.

Elä mene muuttumaan kenenkään muun kuin oman itsesi tähden.

Minusta empaattisuus ja kiltteys miehessä on hyvä piirre. Jokin aika sitten olen ihastunut yhteen sellaiseen mutten uskalla tehdä suoraa aloitetta (vain vihjailla) joten ehkä aloitteellisuus olisi myös plussaa? Että ikään kuin tiedät mitä haluat etkä pelkää sanoa sitä?

Vierailija
26/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei tosta noin vaan saada, naiset otetaan (en tarkoita raiskausta). Eli miehen tehtävä on tehdä naisille aloitteita. Nainen antaa pakit tai suostuu. Näin se on aina mennyt ja näin se menee vieläkin, sanoo tasa-arvoideologiat mitä hyvänsä. Pitää olla aktiivinen ja sopivalla tavalla dominoiva. Ottaa se asenne, että sinä olet mies ja nainen on nainen jne. Aika perinteistä sukupuoliroolimenoa siis. Pätee vieläkin, vaikka julkisessa puheessa sitä pidetään seksistisenä. Jokainen voi kuitenkin avata silmänsä ja katsoa esim. mitä yöelämässä tapahtuu. Siellä ei mitkään sosiaalidemokraattiset tasa-arvoilijat tee mitään YYA-sopimuksia keskenään, vaan aika perinteistä menoa, jossa mies on aktiivinen ja aloitteellinen, nainen testailee ja jakaa pakkeja tai sitten lähtee matkaasi, jos olet tarpeeksi alfa. 

Vierailija
27/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja höpö höpö trollaajalle. Itsekin eläimistä pitävänä suuri plussa jos mies tykkää myös eläimistä. Voisin kuvitella että olet myös vähän ujo ottamaan kontaktia naisiin ja useat naiset ei halua tehdä aloitetta itse joten jo alkutilanne hiukan haastava. Et ehkä myöskään käy ravintoloissa ja muut tutustumispaikat hankalia löytää. Koska ihan oikeasti uskon että olisit ihan napakymppi monelle samankaltaiselle naiselle pitäisi keksiä paikka mistä heitä löytää niin kyllä se siitä sitten 👍

Vierailija
28/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes yrittänyt pyytää naisia ulos? Sori, mutta nainen ei pyydä ulos, sillä muuten hän on liian tyrkky.  Jos käyttäydyt kuin idiootti, niin saat olla ysin. Äläkä missään nimessä ota tatskoja ne on rumia. Yök känniääliöt sun muut huumehörhöt.

N

Vierailija
29/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei kysele av-mammoilta millainen hänen tulee olla vaan tietää sen itse.

Vierailija
30/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä piirteitä mutta millä tavalla ne tulevat sinussa esiin? Luuletko ettei muilla miehillä ole ihan samoja piirteitä?

Mitä nainen saisi suhteesta kanssasi, verrattuna suhteesta johonkin toiseen mieheen?

Ei varmaan oikee mitään ihmeellistä. Lojaalin kumppanin joka tykkää olla kotona viettämässä koti-iltoja ja urheilla. En käy baareissa, kun en käytä alkoholia.

ap

Sää oot kyllä ihan supertyyppi mieheksi monen naisen mielestä. Ongelma on toi että missä tavata sopivia naisia jos ravintolat ja muut juottolat ei kiinnosta. Sen naisenkin pitäisi olla tietty samankaltainen niin ne ravintolat ei paras paikka muutenkaan etsinnälle. Olisko hyvä joku eläimiin liittyvä harrastus yms.

Vierailija
31/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin klassinen tapaus. Naisten mielestä tosi unelmamies, mutta jostain syystä tosimaailmassa se impulsiivinen alfa vie aina voiton kuin joku "kunnollinen" kotihiiri. Tämän yhtälön ap kun ratkaiset niin pääset ehkä hieman lähemmäksi tavoitettasi.

Vierailija
32/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes yrittänyt pyytää naisia ulos? Sori, mutta nainen ei pyydä ulos, sillä muuten hän on liian tyrkky.  Jos käyttäydyt kuin idiootti, niin saat olla ysin. Äläkä missään nimessä ota tatskoja ne on rumia. Yök känniääliöt sun muut huumehörhöt.

N

No missä niitä naisia voi pyytää ulos jos ei käy baareissa tai yökerhoissa? Ystävätkin koostuvat vain miehistä.

ap

Vierailija
33/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla oma itsesi, eli itsevarma, naisia naurattava, hyvännäköinen, urheilullinen, hyvin toimeentuleva ja menestynyt.

Vierailija
34/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun ei pidä ollakaan kukaan muu sinä itse. Hyvältä kuulostaa noi sun piirteet.

Vierailija
35/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, huumorintajuinen, itsevarma, avoin, ystävällinen, kohtelias, luotettava, rehellinen, ahkera, päihteetön.

Pitkä, hyvätuloinen, hyvännäköinen, hyväryhtinen, rikas, terve, hyvä imago. Arvostettu työpaikka, kallis auto ja arvokas talo hyvällä paikalla auttavat myös.

Vierailija
36/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on vaikea saada. Mutta vaikeasti saavutettavia asioita arvostaakin sitten enemmän.

Vierailija
37/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet on mielestäni noloja tapauksia. Seurustelen hyvän ja kiltin, ehkä jonkun mielestä tylsänkin miehen kanssa, mutta hän on minulle rakkain ja paras mies maailmassa.

En koskisi ns. alfaurokseen pitkällä kepilläkään, ovat vain ylimielisiä ja pitävät naisia yksinkertaisina seksinukkeina.

Voiko etovampaa ollakaan.

Vierailija
38/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin pitkälti siltä et jos ratkaisisit yhtälön missä tavata naisia sinulla ei olisi mitään ongelmaa jos tekisit myös aloitteita!

Vierailija
39/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

No missä niitä naisia voi pyytää ulos jos ei käy baareissa tai yökerhoissa? Ystävätkin koostuvat vain miehistä.

ap

No esimerkiksi kun ulkoilet sen sun koiran kanssa ja vastaan tulee sopivan mukavan oloinen ja ikäinen nainen joka vaikka tulee rapsuttelemaan sun koiraa niin keskustelette ekaks vähän vaikka koirista ja sellasta yleistä smalltookkia. Jos juttu tuntuu luistavan ja kiinnostus syntyy niin sitten voisit pyytää vaikka kahville tai jotain ja sanot sen ihan vaan että haluisitko lähtee vaikka kahville joskus? Älä ole liian painostava vaan heitä ehdotus niin että olet kiinnostunut mutta tässä vaiheessa se kahville meno riittää ihan rennon jutustelun merkeissä. Herätä naisen kiinnostus sinuun olemalla turvallisen oloinen mies. En usko että olis sulle ongelma sitähän sä olet. Kyllä se siitä ja jos joku ei kiinnostu sitten vain uutta kohdetta kohti.

Vierailija
40/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin klassinen tapaus. Naisten mielestä tosi unelmamies, mutta jostain syystä tosimaailmassa se impulsiivinen alfa vie aina voiton kuin joku "kunnollinen" kotihiiri. Tämän yhtälön ap kun ratkaiset niin pääset ehkä hieman lähemmäksi tavoitettasi.

Noin se menee. Naisten mielestä unelma, mut silti yksin. Ap se tossa textissäkin ilmottelee suoraan, että minkälainen pitäs olla jne. Kaikki böönat mehustaa täällä, mut ap on edelleen yksin. Luulis tänki palstan mimmit sit ottavan yhteyttä, kun tossa se nyt olis tarjolla mitä aina haette. Mimmit kitisee sama litanian aina. Juoppo, rööki, työtön, ei jaksa tehdä mitään, ei ota huomioon jne. Mistä löytää kunnon mies joka puhuu ja pussaa ja ei notku baareissa. No tossa se nyt sitten olis. Mutku ei, se jännä vie aina potin oli sillä kuset housussa tai ei. Hyvä mies ei kelpaa koskaan naisille pitemmäks aikaa, koska se on hyvä mies. Tämä on fakta. Niin paljon nähty, kun hyvii äijii skodittu jonkun pässin takia ja sit huomattu et se ei niin jännää sit olekaan.  Tsempit ap:lle. Naiset kehuu sua täällä, niin nyt näät kelpaatko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän