Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies kävi vaihtamassa talvirenkaat autoliikkeessä :(

Vierailija
04.11.2017 |

Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.

Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas mies. Minunkin mieheni käy.

Vierailija
2/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet ettei osaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä tarjoutunut vaihtamaan niitä ja opettamaan?

Vierailija
4/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä siitä ainakaan mitään miestä-miestä saa.

Joillekin toki riittää sellainen hiukan sukupuoleton kumppanikin.

Vierailija
5/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä kun maksoi toisille miehille että tekisivät sen hänen puolestaan.

Vierailija
6/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakas mies ei likaa käsiään. Minulla oli auto 15v, en vaihtanut renkaita kertaakaan. Rahalla saa ja autolla pääsee,

Vierailija
7/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kerro mitään miehestä. Meillä on renkaat erään merkkiliikkeen rengashotellissa, ne vaihdetaan, pestään, säilytetään, vaihdetaan uusiin kun on tarpeen. Itse ajamme liikkeeseen ja juomme kahvit ja maksamme. Kyse on palvelusta. Jokainen mies osaa vaihtaa, jos haluaa ja moni nainen. Ei se sukupuolta katso. Täällä on varauskirjat täynnä, kun on renkaidenvaihtoaika. Ei tarvitse äheltää renkaiden kanssa. Ap, ootsä ihan teini...

Vierailija
8/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä kun maksoi toisille miehille että tekisivät sen hänen puolestaan.

Onkohan niitä miehiä jotka tykkää nylpyttää vieressä kun joku muu mies panee omaa naista.

Näitä meinaan löytyy yllättävän paljon. Kannattaa olla varuillaan.

Vierailija
9/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies välillä vaihtaa itse ja välillä likkeessä. Onko tuolla nyt niin väliä?

Vierailija
10/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enemmistö, jotka vaihdattaa renkaat liikkeessä. Samalla renkaat pestään ja saavat säilytyspaikan. Säilytystilat ovat nykyään ongelma, mutta JÄTÄ SE PERVERSSI SIKA.

Vierailija
11/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummallakin on autot, mutta kumpikaan ei ole koskaan vaihtanut renkaita itse vaan liikkeessä vaihdetaan ja säilytetään. Ihan normi homma nykyään.

Vierailija
12/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hirveä turn off, jätä se sika heti! Kauhea vätys! Varmaan kävi sillä aikaa imemässä äitinsä tissiäkin, kun renkaat vaihdettiin!

Vierailija
13/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.

Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?

Luultavasti osaa, mutta ei ole tarvetta osata. Olisit vaan tyytyväinen. 

Vierailija
14/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla enemmistö, jotka vaihdattaa renkaat liikkeessä. Samalla renkaat pestään ja saavat säilytyspaikan. Säilytystilat ovat nykyään ongelma, mutta JÄTÄ SE PERVERSSI SIKA.

No tuskin on enemmistö.

Jos on niin ihan turhaa on vinkuminen palkankorotusten perään kun näyttää löysää löytyvän niin paljon että maksaa jollekin vartin hommasta kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
15/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans vaihdetaan ja pidetään toiset renkaat rengashotellissa. Näppärää! Asutaan Helsingin keskustassa ja eipä tossa kadunvarressa ois kovin kivaa äheltää itse renkaiden kanssa :D

Vierailija
16/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaat täytyy tasapainottaa samalla.

17/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käyn minäkin. Kuuluu leasing-sopimukseen.

Osaan kyllä vaihtaa itsekin renkaat mutta niitä ei ole järkevää vaihtaa itse, kun leasing-hinnoissa se ei näy missään.

Vierailija
18/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin on enemmistö.

Jos on niin ihan turhaa on vinkuminen palkankorotusten perään kun näyttää löysää löytyvän niin paljon että maksaa jollekin vartin hommasta kaksi kertaa vuodessa.

Kyllä taitaa olla enemistö.. En tunne ketää kaveripiiristäni, joka vaihtaa itse renkaat vaan kaikki vaihdattaa ja säilyttää liikkeessä. 

Vierailija
19/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin on enemmistö.

Kyllä taitaa olla enemistö.. En tunne ketää kaveripiiristäni, joka vaihtaa itse renkaat vaan kaikki vaihdattaa ja säilyttää liikkeessä. 

Ilmeisesti enemmistöllä suomalaisista on erittäin korkea elintaso.

Voidaan siis jatkaa nollalinjaa palkankorotusten suhteen ihan hyvillä mielin.

Vierailija
20/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitäkin millaiset työkalut ja olosuhteet itseltä löytyy. On se vähän eri asia vaihtaa jossain parkkipaikalla räntäsateessa pelkällä ristikkoavaimella ja huonolla tunkilla, kuin lämpimässä autotallissa tai edes katoksessa pulttispyssyllä. Itse käyn kotona aina vaihtamassa, kun siellä on tilaa säilyttää renkaita ja kunnon tilat ja työkalut, mutta muuten voisin ihan hyvin harkita vaihdattavani renkaat jossain liikkeessä. Palvelu se on muiden joukossa, te naiset teette näköjään kaikista miesten hommista jonkun miehuuskokeen. Sinä varmaan leivot kaikki leivät ja piirakat ym itse, et hae kaupasta ja ompelet ja neulot vähintään puolet käyttämistäsi vaatteista?