Tapailemani mies kävi vaihtamassa talvirenkaat autoliikkeessä :(
Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.
Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla kotona myös rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite?
Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.
Anteeksi mikä? Rengaspaineet käyn mittaamassa ABC:llä. Mitään valvontajärjestelmiä mulla ei ole. Onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla kotona myös rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite?
Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.
Resetointi onnistuu ihan auton omaa kosketusnäyttöä painamalla ainakin meillä, joten en näe tarvetta moisen vempeleen hankkimiseen. Luepas se manuaali?
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisiä nämä teidän miehet oikein on??
Tumma hyvännäköinen pukumies, takoo miljoonia vuodessa työnantajalleen joten hänen aikaansa ei todellakaan kannata käyttää renkaanvaihtoon.
Eipä ole tullut ikinä mieleenkään, että miehen pitäisi osata vaihtaa renkaat. Kaikkea kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma hyvännäköinen pukumies, takoo miljoonia vuodessa työnantajalleen joten hänen aikaansa ei todellakaan kannata käyttää renkaanvaihtoon.
Onko ukko siis töissä 24/7 ?
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä. "rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite" :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.
Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?
Sellainen mies, joka on liian tasokas sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tärkein: takooko hän miljoonia senkin aikaa kun odottaa että niitä renkaita vaihdetaan :D
Tarvis talveksi uudet villasukat. Hei vaimo ala välittömästi kutomaan uusia sukkia. Mieluiten joka viikonpäivälle eriväriset. Meidän perheessä ei nimittäin kaupassa käydä jos osataan itsekkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tärkein: takooko hän miljoonia senkin aikaa kun odottaa että niitä renkaita vaihdetaan :D
Jos olisitte yhtään tasokkaampia itse, tajuaisitte että aika on rikkaankin niukin luonnonvara ja renkaanvaihto itse kannattaa vain, jos se on itselle rakas harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisitte yhtään tasokkaampia itse, tajuaisitte että aika on rikkaankin niukin luonnonvara ja renkaanvaihto itse kannattaa vain, jos se on itselle rakas harrastus.
Eli ukko venyttää esaa sen aikaa kun renkaita vaihdetaan. Ei siis tee mitään tuottavaa tuona aikana.
Se siitä selityksestä laiskuudelle ja narukäsille.
Kaupungissa on ihan normaalia, että renkaat säilytetään rengashotellissa ja sama pulju hoitaa myös renkaiden vaihdon. Ei niille renkaille ole kerrostalossa tilaa. Eikä tuo nyt niin kallista lystiä ole, etteikö sitä raaskisi maksaa. Olikohan 140€ vai 160€ kun kävin juuri vaihtamassa talvirenkaat alle.
Pari kertaa miehen kanssa on renkaat vaihdettu kun edellisessä asuinpaikassa niille oli säilytystila. Ihan turhaa ähräämistä, kun ammattilaisilta (ja ammattilaisten vehkeillä) se käy niin näppärästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.Resetointi onnistuu ihan auton omaa kosketusnäyttöä painamalla ainakin meillä, joten en näe tarvetta moisen vempeleen hankkimiseen. Luepas se manuaali?
Ei muuten kaikissa onnistu
20v vaihdoin itse, sitten riitti. Viimeiset 17v olen vaihdattanut liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.Anteeksi mikä? Rengaspaineet käyn mittaamassa ABC:llä. Mitään valvontajärjestelmiä mulla ei ole. Onneksi!
Pakollinen uusissa autoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.Resetointi onnistuu ihan auton omaa kosketusnäyttöä painamalla ainakin meillä, joten en näe tarvetta moisen vempeleen hankkimiseen. Luepas se manuaali?
Ei muuten kaikissa onnistu
Rengaspainevalvontajärjestelmä löytyy autosta, mutta silti olen vaihtanut itse renkaani. Ei ole ollut tarvetta resetointilaitteille.
Narukädetkin osaavat vaihtaa renkaita. Ei siinä kahdessa tunnissa vuodessa muskeleita kehity.
Ainakin narukäsieksä vaihtoi itse.
Ehdottomasti turn off aloittajan aloitus.
Veikkaan että jotain Tuomas Enbusken molemmin puolin.
Perusolemukseltaan sössöttäviä ja enemmän tai vähemmän pullanaamaisia lurppaluomisia "hipstereitä".