Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kävi vaihtamassa talvirenkaat autoliikkeessä :(

Vierailija
04.11.2017 |

Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.

Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköisiä nämä teidän miehet oikein on??

Veikkaan että jotain Tuomas Enbusken molemmin puolin.

Perusolemukseltaan sössöttäviä ja enemmän tai vähemmän pullanaamaisia lurppaluomisia "hipstereitä".

Vierailija
62/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kaikilla kotona myös rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite?

Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.

Anteeksi mikä? Rengaspaineet käyn mittaamassa ABC:llä. Mitään valvontajärjestelmiä mulla ei ole. Onneksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kaikilla kotona myös rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite?

Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.

Resetointi onnistuu ihan auton omaa  kosketusnäyttöä painamalla ainakin meillä, joten en näe tarvetta moisen vempeleen hankkimiseen. Luepas se manuaali?

Vierailija
64/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo nolo

Vierailija
65/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma hyvännäköinen pukumies, takoo miljoonia vuodessa työnantajalleen joten hänen aikaansa ei todellakaan kannata käyttää renkaanvaihtoon.

Vierailija
66/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut ikinä mieleenkään, että miehen pitäisi osata vaihtaa renkaat. Kaikkea kanssa. 

Vierailija
67/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma hyvännäköinen pukumies, takoo miljoonia vuodessa työnantajalleen joten hänen aikaansa ei todellakaan kannata käyttää renkaanvaihtoon.

Onko ukko siis töissä 24/7 ?

Vierailija
68/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä. "rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite" :) :) :) 

Vierailija
69/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.

Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?

Sellainen mies, joka on liian tasokas sinulle. 

Vierailija
70/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tärkein: takooko hän miljoonia senkin aikaa kun odottaa että niitä renkaita vaihdetaan :D

Vierailija
71/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvis talveksi uudet villasukat. Hei vaimo ala välittömästi kutomaan uusia sukkia. Mieluiten joka viikonpäivälle eriväriset. Meidän perheessä ei nimittäin kaupassa käydä jos osataan itsekkin tehdä.

Vierailija
72/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tärkein: takooko hän miljoonia senkin aikaa kun odottaa että niitä renkaita vaihdetaan :D

Jos olisitte yhtään tasokkaampia itse, tajuaisitte että aika on rikkaankin niukin luonnonvara ja renkaanvaihto itse kannattaa vain, jos se on itselle rakas harrastus.

Vierailija
73/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte yhtään tasokkaampia itse, tajuaisitte että aika on rikkaankin niukin luonnonvara ja renkaanvaihto itse kannattaa vain, jos se on itselle rakas harrastus.

Eli ukko venyttää esaa sen aikaa kun renkaita vaihdetaan. Ei siis tee mitään tuottavaa tuona aikana.

Se siitä selityksestä laiskuudelle ja narukäsille.

Vierailija
74/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa on ihan normaalia, että renkaat säilytetään rengashotellissa ja sama pulju hoitaa myös renkaiden vaihdon. Ei niille renkaille ole kerrostalossa tilaa. Eikä tuo nyt niin kallista lystiä ole, etteikö sitä raaskisi maksaa. Olikohan 140€ vai 160€ kun kävin juuri vaihtamassa talvirenkaat alle. 

Pari kertaa miehen kanssa on renkaat vaihdettu kun edellisessä asuinpaikassa niille oli säilytystila. Ihan turhaa ähräämistä, kun ammattilaisilta (ja ammattilaisten vehkeillä) se käy niin näppärästi. 

Vierailija
75/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Resetointi onnistuu ihan auton omaa  kosketusnäyttöä painamalla ainakin meillä, joten en näe tarvetta moisen vempeleen hankkimiseen. Luepas se manuaali?

Ei muuten kaikissa onnistu

Vierailija
76/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v vaihdoin itse, sitten riitti. Viimeiset 17v olen vaihdattanut liikkeessä.

Vierailija
77/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mikä? Rengaspaineet käyn mittaamassa ABC:llä. Mitään valvontajärjestelmiä mulla ei ole. Onneksi!

Pakollinen uusissa autoissa

Vierailija
78/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kaikissa onnistu

Rengaspainevalvontajärjestelmä löytyy autosta, mutta silti olen vaihtanut itse renkaani. Ei ole ollut tarvetta resetointilaitteille.

Vierailija
79/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narukädetkin osaavat vaihtaa renkaita. Ei siinä kahdessa tunnissa vuodessa muskeleita kehity.

Ainakin narukäsieksä vaihtoi itse.

Vierailija
80/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti turn off aloittajan aloitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän