Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kävi vaihtamassa talvirenkaat autoliikkeessä :(

Vierailija
04.11.2017 |

Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.

Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin (nainen) osaan vaihtaa renkaat, mutta kun asun kerrostalossa, jossa ei ole varastotilaa renkaille niin käytän liikkeessä, jossa ne myös säilytetään. Ei se niin kallista ole.

Vierailija
42/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaan ei tarvitse käsiään liata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet ettei osaa?

Varmaan siitä kun maksoi toisille miehille että tekisivät sen hänen puolestaan.

Onkohan niitä miehiä jotka tykkää nylpyttää vieressä kun joku muu mies panee omaa naista.

Näitä meinaan löytyy yllättävän paljon. Kannattaa olla varuillaan.

On. Aisurifantasiat ovat yllättävän yleisiä, ja onnekas se nainen, jolla on sellainen kotona ;)

Kyl se on aika harva nainen joka tuollaisesta vätyksestä miehenä syttyy.

Lähinnä kai niitä pareja joissa nainen tarvitsee sen miehen ukon rahojen vuoksi.

Meillä rahat ovat minun ja miehen libido alempi (ei ensimmäinen lajiaan). Onnistuneessa parisuhteessa meltymykset sopivat yhteen.

Vierailija
44/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme saa negatiivia ajatuksia siitä, että jollakin on vara vaihdattaa ja säilyttää renkaat ulkopuolisella.  Ihme muija. 

Vierailija
45/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, todellisuudessa kukaan nainen ei ottaisi tuollaista miestä.

Vierailija
46/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen sanoi vaihtavansa renkaat itse ja ottavansa vapaapäivän sitä varten.Toinen oli ottamassa ilmaa renkaisiin,oli kai vaihtanutkin ne itse.

Vierailija
47/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme saa negatiivia ajatuksia siitä, että jollakin on vara vaihdattaa ja säilyttää renkaat ulkopuolisella.  Ihme muija. 

Haha, tuskin tässä nyt varoista on kyse jos ukolla on heittää 20 euroa pari kertaa vuodessa renkaiden vaihdosta. ooo, vitun rikas mies :O

Eiköhän pikemminkin ole kynäniskainen nysvä tuollainen kaveri. Ymmärrän sitten 50+ jos ei enää taivu tai viitsi moiseen ryhtyä.

Vierailija
48/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä on enää vaikea löytää.

Vierailija
49/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, todellisuudessa kukaan nainen ei ottaisi tuollaista miestä.

Jos sinä olet sitä mieltä että miehen mitta on renkaiden vaihtaminen itse, on sulla pahasti vanhentunutta tietoa. Oma mieheni ei vaihda renkaita autoonsa sillä vaihdon tuntihinta on  yli puolet halvempi ulkoistettuna. Minä myös olen ulkoistanut renkaiden vaihdon ja säilytyksen jo 10 vuotta sitten, ihan siksi koska voin ja on varaa.

Vierailija
50/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla kotona myös rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite?

Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.

Vierailija
51/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen järkevä ihminen vaihdattaa rengasliikkeessä kuluneet nastarenkaat kitkoihin.

Kitkarengas jäällä on sama kuin kesärengas,en ota.

Vierailija
52/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti joku näkee negatiivisena sen, että jollakin on varaa vaihdattaa renkaat ulkopuolisella? Kyllä on ihmeelliset murheet..

Vierailija
53/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain köyhät vaihtavat itse renkaat autoonsa.

Vierailija
54/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä pahemmat, pihit.

Vierailija
55/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä pahemmat, pihit.

Pihiydestä tulee tapa,jopa lottomiljonääreillä.

Vierailija
56/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättäkää mut sitten kun elokuvissa sankareina ja naisten kostuttajina esiintyy tylsää toimistotyötä tekeviä naruranteisia "rahamiehiä" eikä action-figuureita joiden voisi kuvitella vaihtavan ne renkaansakin itse.

Vierailija
57/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä renkaat säilytyksessä rengashotellissa ja vaihto kuuluu hintaan. Eikö olisi aika typerää alkaa vaihtamaan itse tuolla kylmässä, kerrostalon pihassa kun ei tosiaan ole autotallia jossa vaihtaa ja säilyttää renkaat. Pitäisikö mieheni siis vaihtaa renkaat itse jotta voisin pitää häntä MIEHENÄ?

Vierailija
58/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää tieto siitä, että mies osaa vaihtaa renkaan. Kaikkea ei tarvitse tehdä itse.

Vierailija
59/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköisiä nämä teidän miehet oikein on??

Vierailija
60/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättäkää mut sitten kun elokuvissa sankareina ja naisten kostuttajina esiintyy tylsää toimistotyötä tekeviä naruranteisia "rahamiehiä" eikä action-figuureita joiden voisi kuvitella vaihtavan ne renkaansakin itse.

Pretty woman tulee tässä heti ekana mieleen. Kuuma pukumies on ihan yhtä hyvä kostuke kuin hunksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi