Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kävi vaihtamassa talvirenkaat autoliikkeessä :(

Vierailija
04.11.2017 |

Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.

Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on wt-nainen, johon en haluaisi koskea sormellakaan. 

Vierailija
102/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi tästä ohimennen eikä ollut moksiskaan.

Millainen mies ei 26 vuotiaana osaa vaihtaa auton renkaita?

Mikä ihme toi on? Aika monet käy ,eikä se sitä tarkoita ettei osais. Oletpa outo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ammattilaisten vaihtaa renkaat. Minusta on omituista säästää parikymppiä, kun kyse on turvallisuudesta.

Vierailija
104/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kaikilla kotona myös rengaspainevalvontajärjestelmän resetointilaite?

Osaan vaihtaa renkaat, ja niin mieskin mutten näe järkeä hankkia tuota kotiin, joten käytän liikettä nykyään.

Resetointi onnistuu ihan auton omaa  kosketusnäyttöä painamalla ainakin meillä, joten en näe tarvetta moisen vempeleen hankkimiseen. Luepas se manuaali?

Ei muuten kaikissa onnistu

Se on oma häpee jos on noin paskan auton ostanut.

Mutta onko täällä yksi ja sama nainen kirjoittelemassa puolet viesteistä vai onko tällainen rasvarannefantasia kovinkin yleistä?

Vierailija
105/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äheltää renkaanvaihdon kanssa itse kun ne voi vaihdattaa helposti liikkeessä? Nykyään on jo hyväksyttävää käyttää palveluja eikä tarvitse tehdä itse kaikkea alusta alkaen kuten ennen, ettei vain saanut laiskan ihmisen leimaa. Eikä tuo vaihdattaminen eds maksa paljoa.

Vierailija
106/119 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletpa kokematon. Me, minä 50+ ja mies 60+, ajamme merkkihuoltoon, joka vaihtaa renkaat, pesee ne ja säilyttää. Molemmat olemme kokeneita kuskeja mutta miksi rasittaa itseään. Ajapas kuule vaikka 30 vuotta, ja tule sitten tänne kyselemään typeriä. Kannattaa vaihtaa yhtä tyhmään poikaystävään,kuin itse olet. Sellaiseen amispelleen, joka ajaa vanhaa toyotaa ja jolla on karvanopat heilumassa, ja aah wunderbaum.

Vierailija
107/119 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi miehelle enemmän aikaa hoitaa kotia.

Vierailija
108/119 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungissa on ihan normaalia, että renkaat säilytetään rengashotellissa ja sama pulju hoitaa myös renkaiden vaihdon. Ei niille renkaille ole kerrostalossa tilaa. Eikä tuo nyt niin kallista lystiä ole, etteikö sitä raaskisi maksaa. Olikohan 140€ vai 160€ kun kävin juuri vaihtamassa talvirenkaat alle. 

Pari kertaa miehen kanssa on renkaat vaihdettu kun edellisessä asuinpaikassa niille oli säilytystila. Ihan turhaa ähräämistä, kun ammattilaisilta (ja ammattilaisten vehkeillä) se käy niin näppärästi. 

Aika hyvä tuntipalkka,aikaa menee 10-15 min.

Säilytystila maksaa, tyhmä!

Luuletko ettei yritykset maksa tiloistaan vuokraa.

Renkaiden vaihto maksoi 35 euroa.

Täytyy olla hullu jos maksaa renkaiden säilytyksestä 100€.

Miten niin, eihän tuo  summa missään tunnu.

Vierailija
109/119 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet ettei osaa?

Varmaan siitä kun maksoi toisille miehille että tekisivät sen hänen puolestaan.

Ajatella, mäkin osaisin ommella ja neuloa kaikki vaatteeni rintsikoista alkaen. Keittää hillot ja valmistaa kuivamuonat. Leikata ja värjätä tukkani. Sekä vielä leikata luomet ja antaa rokotukset itselleni. Mut aatella, valmista hankin ja muilla teetän. Dääm.

Vierailija
110/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on miekkonen...

Vierailija
111/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro mitään miehestä. Meillä on renkaat erään merkkiliikkeen rengashotellissa, ne vaihdetaan, pestään, säilytetään, vaihdetaan uusiin kun on tarpeen. Itse ajamme liikkeeseen ja juomme kahvit ja maksamme. Kyse on palvelusta. Jokainen mies osaa vaihtaa, jos haluaa ja moni nainen. Ei se sukupuolta katso. Täällä on varauskirjat täynnä, kun on renkaidenvaihtoaika. Ei tarvitse äheltää renkaiden kanssa. Ap, ootsä ihan teini...

Ihan merkkiliikkeen rengashotellissa, ei tavallisessa rengashotellissa😂😂😂

Vierailija
112/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin järkevää vaihdattaa (ja säilyttää) renkaat liikkeessä. Paras ratkaisu meidän perheessä renkaisiin liiityen.

Vierailija
113/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla enemmistö, jotka vaihdattaa renkaat liikkeessä. Samalla renkaat pestään ja saavat säilytyspaikan. Säilytystilat ovat nykyään ongelma, mutta JÄTÄ SE PERVERSSI SIKA.

No tuskin on enemmistö.

Jos on niin ihan turhaa on vinkuminen palkankorotusten perään kun näyttää löysää löytyvän niin paljon että maksaa jollekin vartin hommasta kaksi kertaa vuodessa.

Kyllä taitaa olla enemistö.. En tunne ketää kaveripiiristäni, joka vaihtaa itse renkaat vaan kaikki vaihdattaa ja säilyttää liikkeessä. 

Ilmeisesti enemmistöllä suomalaisista on erittäin korkea elintaso.

Voidaan siis jatkaa nollalinjaa palkankorotusten suhteen ihan hyvillä mielin.

Täälläkin aina vingutaan kun duunareita poljetaan työmarkkinoilla. Mieti kuinka paljon työtä jäisi tekemättä, jos kaikki vaihtaisi renkaat itse. Kyllä se on kansantaloudellisesti paljon patempi, mitä enemmän ihmiset käyttävät palveluita ja vielä maksavatkin niistä.

Vierailija
114/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ihmisiä, jotka käyvät ulkona syömässä. Millainen ihminen ei osaa tehdä ruokaa? Näin naisia ostamassa vaatteita. Millainen ihminen ei osaa tehdä omia vaatteitaan itse? 

Mekin on iän myötä laiskistuttu, mutta fakta sekin, että kun lapset jo tienaavat itse ja minä sain vakityön, on enemmän käytetty palveluja, muitakin kuin renkaanvaihto. Nyt on renkaat hotellissa ja hommat hoidetaan siellä. 

Vierailija
115/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas epäselvä aloitus. Otsokossa sanottiin, että mies kävi vaihtamassa ne renkaat ja sitten todettiin ettei osaa vaihtaa. Kumpi on nyt oikein?

Vierailija
116/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosteluhullun eilisillan hakusana oli "tapailemani mies."

Vierailija
117/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä palstallahan miehet kertovat aina kuinka miesten metatöinä on renkaiden vaihto. Naisten mielestä se ei taas ole mitään. Nyt miehet ja naiset kilvan kehuvat kuinka oma mies teettää nämäkin työt muilla.

Vierailija
118/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä MERKKILIIKKEEN rengashotellissa on hyvä säilyttää renkaat. Siellä on mm. Talvirenkaille oikea lämpötila ja kosteus. Aivan kuten minkkiturkkini säilytyksessä.

Miksi vaihtaisin itse, siellähän ne tulee säädöt samalla tehtyä ja taas mentiin.

Vierailija
119/119 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin tapailemani nainen söi mikrossa lämmitettyä eineskeittoa. Jätin välittömästi keittotaidottoman emakon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi