Vessassa käynti lomalla
Olen siis lähdössä tuoreen poikaystävän kanssa viikon lomalle ja ahdistaa pieni hotellihuone ja vessassa käynti. Siis kakkoshädällä. Muuten toimii vatsa loistavasti, mutta yleensä vieraissa paikoissa tulee ummetusta muutenkin, ja nyt vielä poikaystävä samassa huoneessa. En kestä, jos on viikon ummetusta, tulee liian tukalat oltavat ja ilmavaivat :( Onko muita joilla yhtä pinnallisia ongelmia ja miten olette ratkaisseet ongelman?
Ärsyttää, kun ei voi edes lomasta nauttia tämän tyhmän asian takia.
Kommentit (43)
Nauran kippurassa täällä...
Siis joku onnistuu tekemään paskalla käymisestäkin ongelman -OMG!!!!!!!!!!!!
Itse teen näin: kun paskattaa, menen pöntölle ja annan tulla. Pyyhin perseeni, pesen käteni ja se siitä.
Ottakaapa opiksi!
Mulla oli edellisen suhteen alussa ujokakka. Sanoin siitä miehelle ja hän meni esimerkiksi parvekkeelle tupakalle siksi aikaa tai viemään roskia. Asuttiin noin 25neliön yksiössä. Tosi nopeesti rentouduin asian suhteen kun olin sanonut siitä. Jossain vaiheessa kävin vessassa vaikka mies oven takana. Joskus jopa joutui pyytämään että mies tuo vessapaperia istuessani kakalla :D Kannattaa vaan sanoa niin se jo auttaa. Jos alkaa salailemaan ja stressaamaan vessakäyntejä niin se ongelma vaan kasvaa.
Osta apteekista Imodium -lääkettä (saa ilman reseptiä), 2 pilleriä otat aamuisin ja tarvittaessa vielä yhden lisää. Pitäisi toimia, jos vaiva ei korjaannu niin sitten lääkäriin.