Vessassa käynti lomalla
Olen siis lähdössä tuoreen poikaystävän kanssa viikon lomalle ja ahdistaa pieni hotellihuone ja vessassa käynti. Siis kakkoshädällä. Muuten toimii vatsa loistavasti, mutta yleensä vieraissa paikoissa tulee ummetusta muutenkin, ja nyt vielä poikaystävä samassa huoneessa. En kestä, jos on viikon ummetusta, tulee liian tukalat oltavat ja ilmavaivat :( Onko muita joilla yhtä pinnallisia ongelmia ja miten olette ratkaisseet ongelman?
Ärsyttää, kun ei voi edes lomasta nauttia tämän tyhmän asian takia.
Kommentit (43)
Sanot vaan rohkeesti että tarviit vessarauhan ja yksityisyyttä. Ootelkoon py vaikka ulkona tai jossain sen aikaa. Toivottavasti hän ei järkyty tiedosta, että naisetkin kakkaavat. Mulla on ihan sama ongelma, siks en haluu ikinä työmatkoilla ym jakaa huonetta, otan aina oman huoneen.
Ärsyttää kun ihmiset tekee tämmösistä asioista ongelmia . Toisilla on oikeasti parantumattomia ongelmia suolen tai rakon toiminnassa niin tää tuntuu niin turhamaiselta .
Onko parveke? Jos on, niin sopikaa, että toinen on partsilla, kunnes toinen on vessahommansa hoitanut.
Jos ei partsia, niin mene huoneeseen yksin vessaretkelle, hemmo odottelee sen aikaa jossain baarissa tms.
Mutta asiasta on uskallettava puhua. Muuten menee omituiseksi ja pahimmillaan onnistut luomaan vaikutelman, että sulla on joku salasuhde tms. (Tämänkin olen sivusta saanut nähdä - ujokakkainen mimmi luikki vessaan taktiikalla "hups taas unohdin jotain" ja lopulta äijänsä oli varma, että sillä on jotain salaisia puheluja tms.)
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Onko parveke? Jos on, niin sopikaa, että toinen on partsilla, kunnes toinen on vessahommansa hoitanut.
Jos ei partsia, niin mene huoneeseen yksin vessaretkelle, hemmo odottelee sen aikaa jossain baarissa tms.
Mutta asiasta on uskallettava puhua. Muuten menee omituiseksi ja pahimmillaan onnistut luomaan vaikutelman, että sulla on joku salasuhde tms. (Tämänkin olen sivusta saanut nähdä - ujokakkainen mimmi luikki vessaan taktiikalla "hups taas unohdin jotain" ja lopulta äijänsä oli varma, että sillä on jotain salaisia puheluja tms.)
Vielä nolommalta tuntuu tehdä asiasta numero pyytämällä toista lähtemään sen ajaksi kun käy vessassa. Odotin just tuollaisia ehdotuksia, että "unohdin jotain huoneeseen" tms.
Toimiiko kaikilla muilla vatsa normaalisti lomalla ja käytte hoitamassa asianne parissa minuutissa hiljaisesti? Onnenpekat.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
Jos tämän kommentin tarkoitus oli vähätellä ongelmaa ja osoittaa kuinka naurettava ap on, niin olipa tästä taas apua. Jotkut ihmiset nyt vain ovat ujoja vessa-asioiden suhteen, eikä siinä auta vähättely. Minulla ihan samat ongelmat kuin ap:lla, eikä siinä auta todistella kuinka typerää se on ja kuinka normaalia vessassa käynti on. Se nyt vain on ongelma ja mielelläni siitä pääsisin, helpottaisi elämää todella, mutta kun ei onnistu tuosta vaan!
Teeppä kuule silleen että:
Sanot sille poikkikselle että oota tasan tunti tai puoli tuntia tai what ever allasbaarissa ja tule sitten huoneeseen. Sillä aikaa käyt bazkalla ja sutaiset meikit naamaan sekä vähän hempeämpiä hepeneitä...
Syö matkan ajan jotain apteekin mömmöä joka pitää vatsan notkeana. Saat paskottua hädän tullessa yhtä nopsaan kun kävisit pissillä. Itse käytän reissussa Pegorionia, yksi pussi aamulla ja illalla. Itsellä menee maha herkästi jumiin reissussa, kun syö eri tavalla kuin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
Mitä se ikä tähän liittyy?
En yleensä jännitä tai arastele ihmisiä millään tavalla, mutta kakkiminen toisen kuullen on ollut ongelma koko ikäni (nyt oon 49).
Ja ap:lle, sanot vaan suoraan, että olet ujokakkaaja ja sen mukaan sovitte miten homma toimisi, onhan se surkeaa jos loma menee pilalle tämmösen jutun takia.
Vierailija kirjoitti:
Syö matkan ajan jotain apteekin mömmöä joka pitää vatsan notkeana. Saat paskottua hädän tullessa yhtä nopsaan kun kävisit pissillä. Itse käytän reissussa Pegorionia, yksi pussi aamulla ja illalla. Itsellä menee maha herkästi jumiin reissussa, kun syö eri tavalla kuin kotona.
Eikö tuosta mene liian löysälle? Pitää ostaa tuota mukaan. Ja tiedän, että on vakavampiakin ongelmia maailmassa, mutta ei voi mitään. Enkä vaan ole sellainen, että haluaisin uudelle poikaystävälle alkaa puhua ummetuksesta. Olen kateellinen ihmisille jotka osaa suhtautua näihin asioihin luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
En yleensä jännitä tai arastele ihmisiä millään tavalla, mutta kakkiminen toisen kuullen on ollut ongelma koko ikäni (nyt oon 49).
Ja ap:lle, sanot vaan suoraan, että olet ujokakkaaja ja sen mukaan sovitte miten homma toimisi, onhan se surkeaa jos loma menee pilalle tämmösen jutun takia.
Ihan mielenkiinnosta, kun täällä tuntuu olevan muitakin ujokakkaajia, oletteko itse sanoneet poikaystävillenne asiasta? Mikä on ollut reaktio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen oot?
Ihan mielenkiinnosta, kun täällä tuntuu olevan muitakin ujokakkaajia, oletteko itse sanoneet poikaystävillenne asiasta? Mikä on ollut reaktio?
Mä katsoin viisaammaksi myöntää heti kättelyssä, kai poikkis olisi huomannut, että olen jotenkin "etäinen" ja miettinyt, että onpa kiree mimmi. Ja reaktio on ollut kahden poikaystävän kohdalla ihan ok, ei ihmetelty vaan oltiin, että ok. Ja tarpeeksi kauan kun asuu yhdessä, niin luonnistuu se kakkiminen jo toisenkin paikalla ollessa (ei siis vessassa, niin rentoa musta ei ikinä tule)
Olen seurustellut mieheni kanssa yli 1,5 vuotta. Vasta nyt olen alkanut uskaltaa puhua vatsantoiminnastani, vaikka mies käy häpeilemättä p'skalla ovi auki. Mulla on ollut vaikeita vatsavaivoja tähän saakka, varsinkin kun kertyy ilmaa. Nyt vasta huomasin, että häpeily on ihan turhaa, ja sitä kautta kovat vatsanväänteet ja ilmavaivat ovat poissa . Kun voi olla luonnollinen ja rennosti :)
Hotellissa on aulassakin vessoja.
Vastaavassa tilanteessa käyn hotelliaamiaisen jälkeen siellä ja ongelma on poispyyhitty (konkreettisesti).
Tämä tietysti edellyttää säännöllistä suolen toimintaa. Minulla tapahtuma on aina aamiaisen jälkeen ja hyvin nopea. Vessoja on myös ympäri ämpäri muuallakin.
Lähde vaikka pikku kävelylle yksin ja käy läheisessä baarissa kakalla.
Ymmärrän tilanteen. En itsekään käy isommalla tuttujen tietoisuuden vallitessa...
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa on aulassakin vessoja.
Vastaavassa tilanteessa käyn hotelliaamiaisen jälkeen siellä ja ongelma on poispyyhitty (konkreettisesti).
Tämä tietysti edellyttää säännöllistä suolen toimintaa. Minulla tapahtuma on aina aamiaisen jälkeen ja hyvin nopea. Vessoja on myös ympäri ämpäri muuallakin.
Lähde vaikka pikku kävelylle yksin ja käy läheisessä baarissa kakalla.
Ymmärrän tilanteen. En itsekään käy isommalla tuttujen tietoisuuden vallitessa...
Kiitos neuvoista. Pitää ummetuslääkkeen ja aulavessojen kanssa kikkailla.
Käy vessassa työajalla, niin siitä maksetaan palkkaa.
Hana tai suihku päälle ja paskomaan.
Me laitetaan aina miehen kanssa hotellihuoneessa telkkari tai radio päälle, silloin saa rauhassa käydä isolla hädällä.
Musiikkia soimaan ja aamutoimille vessaan, siinä suihkun yhteydessä on helpompi käydä. Oma mies asuu "paperiseinäisessä" vanhassa kerrostaloasunnossa, joten alussa oli aivan kamalaa yrittää miettiä missä, koska ja miten asian suorittaa ':D Mikä lie lapsuuden trauma meillä kaikilla ujostelijoilla.
Minkä ikäinen oot?