En rakasta miestäni, mutta en halua erotakaan
Ahdistava pattitilanne.
Ei ole ollut seksiä kahteen vuoteen. Meillä ei ole mitään fyysistä tai henkinstä yhteyttä, ei kosketeta eikä jutella. Pyöritetään vain arkea ja hoidetaan lapsia.
Ei olla koskaan koko suhteemme aikana keskusteltu asioista ja nykyisin vielä vähemmän. Ollaan vain hiljaa ja tehdään omia juttujamme.
Mutta hulluinta tässä on se, että en edes halua erota, vaikka seksittömyys masentaa ja läheisyyden ja henkisen yhteyden kaipuu on jo ihan hirveän kova. En halua, että lapsilla on kaksi kotia ja että eläkepäiviä vietän yksin.
Miksi piti mennä naimisiin ihmisen kanssa, jota ei himoitse ja jota ei kaikesta päätellen ole koskaan koko sydämestään rakastanut? Miksi valitsin tuon? Miten saisin edes hiukan rakkautta miestäni kohtaan, että edes seksi hänen kanssaan alkaisi kiinnostaa?
Kommentit (65)
Meillä on toisin päin. Rakastamme toisiamme, meillä on kaksi lasta ja olemme eronneet muutama vuosi sitten. Seksiä edelleen silloin tällöin eikä juurikaan riitoja. Mies on jonkin verran mustasukkainen, erosimmekin siitä syystä että miehellä oli muita suhteita ja oli sitten minusta mustasukkainen jopa vähän väkivaltainen.
No tuota. Minä 51v ja mies 60v. Mies on hyvä mies, mutta seksi ei toimi ja se vienyt halut häntä kohtaan -minulta.
En halua erota, koska meillä muuten on kivaa. Minulla on 57v rakastaja, joka on itse samassa tilassa. Hyvä vaimo hällä, mutta seksi ei toimi. Rakastajan kanssa puhutaan syviä ja kosketellaan. Rakastellaan intohimoisesti. Nautimme niistä hetkistä.
Kumpikin asuu puolisonsa kanssa omaa arkea.
Olemme tähän tyytyväisiä.
Huomautan: puolisot ei tiedä että meillä sslarakkaat.
Otit sitten rahasta ja nyt on kivat kulissit, mutta jotain mikä ei näy Instagram kuvissa puuttuu.
nyt heti ilmoitat miehellesi, että olet vain päätäi, ja tuhlaat miehesi aikaa nauttia elämästä. ero prosessi käyntiin ja vapaus miehelle kun olet tuollainen letku.
Miksi konditionaali? Tekisit mitä vain, jos vain.... mitä? Miksi et sitten tee?
Voi olla, ettei vaimo osaa keskustella kanssasi, mutta kai se nyt jollekin muulle pystyisi puhumaan?