Tilaatteko ruokaa Woltin vai Foodooran kautta?
Latasin just foodooran appsin ja on muuten ihan paska koko sovellus
Kommentit (75)
Aika harvoin tulee mitään tilattua, ei täällä Keski-Uudellamaalla ole kuin muutama ravintola, joka toimittaa kummankaan palvelun kautta. Ja tosi kallista puuhaa.
Kaiken olennaisen näistä palveluista kertoo Foodoran aiempi mainos jossa nuori nainen, jo hyvin matkalla kohti lihavuutta, tanssahtelee olkkarissa odotellen ruokalähetystä ja mankuva lapsenomainen ääni sanoo 'Koska minä haluan!.
Me palattiin takaisin siihen, että haetaan itse. Toki meillä on aika lyhyt matka ruokapaikkohin kun asutaan lähellä keskustaa. Joistakin saa tilauksen tehtyä etukäteen vain noiden kautta mutta kun menee paikan päälle tilaamaan, voi ostaa mukaan. Joihinkin voi onneksi vielä soittaa. Ne mistä ei voi muulla tavalla tilata, on pudonneet pois listaltamme.
Tilaan Woltilla kauppatavarat, koska luovuin autosta eläkkeelle jäädessäni. Käyn kyllä kävellenkin lähikaupassa, mutta esim. kissanhiekkoja ym raskaita juttuja en ala sieltä raahata.
Kauppatilausta on nopea tehdä ja käytän kontaktitonta toimitusta.
ZVR9NA8 koodi kolmeen ensitilaukseen alennusta.
Kerran tilannut Woltin kautta, kun työpaikka antoi 40€:n edestä rahaa Woltille. En koe mitään tarvetta käyttää tuota. Mikäli haluan pizzaa tai muuta pikaruokaa, niin käyn itse hakemassa.
Tilaan Foodoran kautta ja aika usein tilauksesta puuttuu jotain. Rahat saa kyllä takaisin, mutta harmittaa jos puuttuva tuote on tärkeä.
Jos jotain puuttuu pitäisi mielestäni saada puuttuvan tuotteen korvaamisen lisäksi jokin hyvitys. Lisäksi pitäisi olla vaihtoehtona, että tuote tuodaan jälkikäteen ilman erillistä maksua.
Foodorasta, koska aikoinaan kun yritin woltista tilata, maksutavat olivat jotenkin kummalliset. En muista enää tarkemmin, mutta perus verkkopankkimaksua ei kai ollut?
Nappaa etu ja nauti🍕🍔🐰🐇Kokeile Wolt sovellusta ja saat kolme kertaa(kolme ensimmäistä tilausta )5€ alennuksen tällä koodilla ZVR9NA8 eli hyödyt yhteensä 15€. Woltilla pystyy tilaamaan myös k kaupoista ja Wolt marketista niissä kaupungeissa,joissa on Wolt market. ,🐇🍕🍔🐰Mukavaa päivää🐰🍔🍕🐇 😊
Vierailija kirjoitti:
Nappaa etu ja nauti🍕🍔🐰🐇Kokeile Wolt sovellusta ja saat kolme kertaa(kolme ensimmäistä tilausta )5€ alennuksen tällä koodilla ZVR9NA8 eli hyödyt yhteensä 15€. Woltilla pystyy tilaamaan myös k kaupoista ja Wolt marketista niissä kaupungeissa,joissa on Wolt market. ,🐇🍕🍔🐰Mukavaa päivää🐰🍔🍕🐇 😊
Nosto.
Olen käyttänyt Woltia kuluneen talven koska terveyteni on heikentynyt niin että kauppakassien raahaaminen on raskasta. Hyvin toimii.
Tilaan toisinaan Wolt-marketista. Ravintoloista harvemmin,
Ennen tilasin useammin, kun terveys oli huonompi.
Woltissa tulee ilmoitus elävä ihminen on nähnyt tilauksesi.. miksei lue mielummin ihminen tai henkilökunta. Eikö se ole selvää, että se ihminen on elävä.
Foodoran mainoksen wokenainen: Koska minä haluan. Enkä välitä vaikka se häiritsisi muita miten paljon tahansa