Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatteko ruokaa Woltin vai Foodooran kautta?

Vierailija
04.11.2017 |

Latasin just foodooran appsin ja on muuten ihan paska koko sovellus

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iso poika ja ostan itse omat ruokani.

Vierailija
42/75 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiksi kukaan nyt yleensäkään ruokaa tilaa. Kautta maailman sivun ruoka tehty itse. Nuo voltit ym. huuhaat toimii vain uusavuttomille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodorasta jos tilaa saa aina jännittää tuleeko tuotteet ollenkaan,tuleeko väärä annos,tuleeko kylminä perille,viimeksi kuski pyörii ympyrää näytti että oli lähellä mutta sitten menikin kauemmaksi,ei soittanut mulle,epäilen ettei edes olisi osannut Suomea...lopulta kun tuli niin puuttui dippi...

Vierailija
44/75 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille! Koodi: TA7Y7XX

Vierailija
45/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa Wolt ja saat koodilla ZVR9NA8 4,00 alennusta ensimmäisestä 3 kuljetustilauksesta! https://get.wolt.com/ZVR9NA8

Vierailija
46/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eiksi kukaan nyt yleensäkään ruokaa tilaa. Kautta maailman sivun ruoka tehty itse. Nuo voltit ym. huuhaat toimii vain uusavuttomille

Tilaan ruokakaupasta tarpeet ja teen itse ruoat.

Vierailija
47/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtomaa meininki kun n ee k eripoika tuo massalle evästä !

Vierailija
48/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se on merkki henkisestä sekä fyysisestä laiskuudesta...

WT hommaa

Vierailija
49/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan molemmista. Ihan hyvin homma toimii ja ongelmiin reagoidaan heti. Joskus tullut väärä tilaus -> yhteys aspaan ja saa pitää vanhan tilauksen + uusi toimitetaan. Yleensä kylkeen vielä ilmaisia kuljetuksia. Mielestäni ihan kohtuullinen hyvitys pienestä virheestä.

Vierailija
50/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis ettekö te tilaa ruokaa kotiin?

En.

Vierailija
51/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin Woltin appin puhelimesta. Helsingin laitakapungilla mikään ei toimi. Lähetit aivan kujalla, eivät löydä perille, väittävät vastaan asiakkaalle (joka odottaa oikeassa paikassa), toimituksissa jatkuvasti ongelmia (kaatuneita juomia, vääriä ruokia, jotain puuttuu). kelvoton aspa joka suostu keskustelemaan mistään ilman valokuvaa, hyvitykset naurettavia (esim. yli 20€ tilauksesta 1/3 pilalalla lähetin toiminnan takia, hyvitys 2€ Wolt tokeneina)

Ei jatkoon. Kerätköön myymänsä datan joltain muulta. Wolt ei tule kyllä pitkään pysymään pystyss, talousluvut ovat sen verran karmeita. 

Vierailija
52/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalla wrote:

Käytin aiemmin Foodoraa, mutta sen jälkeen kun he osallistuivat Pride-marssille, en ole tilannut heiltä kertaakaan enkä tilaa.

Wolt on toiminut hyvin, mutta heidän lähetteinä oli aiemmin suomalaisia opiskelijoita, joita oli ilo tukea, mutta nyt lähetit ovat erillisen yhteistyökumppanin palkkalistoilla ja käytännössä kukaan näistä uusista läheteistä ei osaa suomea ollenkaan. Eli en tee enää myöskään Wolt-tilauksia, koska sillä tuetaan yritystä, joka syrjäytti suomalaiset nuoret työpaikastaan.

Ei ole suomalaisia, kun suomalaiset eivät halua tehdä pskaduunia pskalla paikalla. Samalla tavalla marja poimijat on ulkomaalaisia, ja mainosten jakajat, ja siivoojat.

Vierailija
53/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa,koska ilmastonmuutos pahenee,ajavat useimmiten vanhoilla bensaromuilla,ja ihan miten sattuu.

Vierailija
54/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumpaakaan vaan soitan suoraan pizza/kebeb paikkaan jos/kun tilaan ja vain sellaisesta paikasta mihin voi suoraan soittaa.

Vierailija
55/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, kun se maksaa. Lähtökohtaisesti en maksa yhtään ylimääräistä enää ruoan päälle.

Vierailija
56/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltista olen tilannut ruokaa ja kaikkea mahdollista muutakin joku reilu 150 kertaa. Tänä aamuna asioin apteekissa Woltin kautta. On helppo käyttää, tykkään antaa tippiä ja hommat toimii. Woltin sovellus on selkeä ja helppo käyttää.

Foodora on minulle vähän vieraampi. Arviolta kymmenisen kertaa olen tilannut. En pidä heidän sovelluksesta on sekava ja monimutkainen. Kyllä tilaus on aina mennyt hyvin, tökkii se sovelluksen sekavuus niin paljon että Foodora on harvoin käytössä 

En ymmärrä tuota, että kuskit ei puhu Suomea. Meillä homma toimii niin, että soittavat ovikelloa ja jättävät tilauksen oven eteen. Odotan hetken, että kuski poistuu ja käyn hakemassa tilauksen. Ei kontaktia. Sama se on mitä kieltä kuski puhuu, me emme kohtaa ja toimitukset hoituu kuten pitääkin. 

Ei - en ole lihava. Olen hoikka. Meillä tulee myös kaupasta viikon ruokaostokset kotiin Prismasta. Helpottaa arkea tällaiset palveut, kuten Woltti tänäänkin joka hoiti apteekkireissun puolestani, etten sairaana mene apteekkiin. 

Vierailija
57/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska meilläpäin ei ole ko palveluita.

Vierailija
58/75 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä tilataan, mutta aina suoraan ravintolasta heidän kuljettamanaan.

Vierailija
59/75 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10WOLT 

Vierailija
60/75 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan.