Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se "vaimomatsku" sitten on?

Vierailija
04.11.2017 |

Tämä sana tulee aina esiin seksiin liittyvissä keskusteluissa ("saa nainen seksiä harrastaa, mutta sitten hän ei vain ole vaimomatskua").

Mitä tämä vaimomateriaali sitten sisältää? Mielipiteitä kiitos, mitä vaimomateriaali (tai aviomiesmateriaali) sinulle on?

Kommentit (1190)

Vierailija
21/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin että vaimomatkun pitää olla tasapainoinen ihminen. 30 vuotiaana olis jo syytä tietää ammattinsa ja mielellään olla töissä. Entiset suhteet katkenneet muusta syystä kuin että ei enää huvittanut.

Huonoo matkua on vielä 30 vuotiaan opiskelijat, bilettäjät, nuoruudensa vain reissanneet, monesti eronneet, huomion kipeät jotka esim päivittävät fasee ja instaa koko ajan naamakuvillaan.

Näitä on paljon jotka on tosi huonoa matskua Näitä ovat yli kolmekymppiset lapsettomat opiskelijat jotka ei ole päivääkään tehneet töitä. Heillä ei töitä, ei kertynyttä eläkettä, ei omaisuutta jne. Yleensä heillä on kuitenkin lainoja että ovat pystyneet reissaamaan, panemaan karvaranteita jne.

Kuten Kiira Korpi: ei koulutusta, jätti yliopiston kesken, päivääkään ei ole tehnyt oikeita töitä vaan reissannut vuodet ympäriinsä eri jäähalleissa. Mieskin on puoliksi espanjalainen :( Ei kelpaisi sinulle.

Korpi on sentään jotain saavuttanut eläessään ja eiköhän hänelle ole omaisuuttakin.

Toista ne naiset jolla ei ole käytännössä mitään muuta omaisuutta kuin opiskelut ja " kokemukset" entäpä kun tälläsen kanssa teet lapsia. Siinä menee muutama vuosi, velat kasvaa ja ne menee ohi opiskelulla saavutettavissa olleet työpaikat.

Siinä kun näet eläkeikään asti niin ei ole ihmekkään miks toimivassa perheessä miehen pitäs tienata kunnolla.

Vierailija
22/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimomateriaali, veikkaan että

- luonne tasapainoinen, iloinen, positiivinen, lempeä, huumorintajuinen. Ei kuitenkaan tylsä. Ei nalkuta.

- äidillinen, haluaa lapsia

- koulutus, työ, säännölliset tulot

- ei käy baareissa kuin 2 krt vuodessa

- nätti, hoikka, harrastaa säännöllisesti liikuntaa

- pitää seksistä

- hyvät välit vanhempiin

Tuossa on paljon hyviä ja oikeista juttuja mutta lisäisin siihen vielä:

-uskollinen, oikeasti ja aidosti on vain yhden miehen nainen.

-Ei monia aiempia seksikumppaneita EIKÄ AINAKAAN muita kuin kantasuomalaisia

-ei seksitauteja

-ei lihava tai ylipainoinen

-huolehtii terveydestään ja ulkonäöstään

- haluaa viettää ja harrastaa yhdessä kaikkea, jo on paljon yhteistäaikaa.

Tässä kaikki mitä vaimomatskuun kuuluu. Asia ei muutu miksikään, vaikka kuinka alapeukuttaisi,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- luonne tasapainoinen, iloinen, positiivinen, lempeä, huumorintajuinen. Ei kuitenkaan tylsä. Ei nalkuta.

- pitää seksistä

- hyvät välit vanhempiin

-ei seksitauteja

Tässä kaikki mitä vaimomatskuun kuuluu. Asia ei muutu miksikään, vaikka kuinka alapeukuttaisi,

Onneksi nykyään ei ole pakko ryhtyä kenenkään vaimoksi ja ei silti kuole nälkään. Kyllähän jo ennen muinoin rahaton nainen köyhästä perheestä oli huonompaa vaimomateriaalia kuin rikas perijätär. En kadehdi yhtään niitä vaimoja jotka iloisena tai vähemmän iloisena hoitaa kotihommat ja lapset ja saa välillä palkinnoksi aidot helmikorvakorut.

Vierailija
24/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin että vaimomatkun pitää olla tasapainoinen ihminen. 30 vuotiaana olis jo syytä tietää ammattinsa ja mielellään olla töissä. Entiset suhteet katkenneet muusta syystä kuin että ei enää huvittanut.

Huonoo matkua on vielä 30 vuotiaan opiskelijat, bilettäjät, nuoruudensa vain reissanneet, monesti eronneet, huomion kipeät jotka esim päivittävät fasee ja instaa koko ajan naamakuvillaan.

Näitä on paljon jotka on tosi huonoa matskua Näitä ovat yli kolmekymppiset lapsettomat opiskelijat jotka ei ole päivääkään tehneet töitä. Heillä ei töitä, ei kertynyttä eläkettä, ei omaisuutta jne. Yleensä heillä on kuitenkin lainoja että ovat pystyneet reissaamaan, panemaan karvaranteita jne.

Kuten Kiira Korpi: ei koulutusta, jätti yliopiston kesken, päivääkään ei ole tehnyt oikeita töitä vaan reissannut vuodet ympäriinsä eri jäähalleissa. Mieskin on puoliksi espanjalainen :( Ei kelpaisi sinulle.

Ei kelpaisi. Ei täytä määritelmää "tasapainoinen ihminen".

Vierailija
25/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korpi on sentään jotain saavuttanut eläessään ja eiköhän hänelle ole omaisuuttakin.

Toista ne naiset jolla ei ole käytännössä mitään muuta omaisuutta kuin opiskelut ja " kokemukset" entäpä kun tälläsen kanssa teet lapsia. Siinä menee muutama vuosi, velat kasvaa ja ne menee ohi opiskelulla saavutettavissa olleet työpaikat.

Siinä kun näet eläkeikään asti niin ei ole ihmekkään miks toimivassa perheessä miehen pitäs tienata kunnolla.

Väärin, Ei se ole saavuttanut tai menestynyt oikeasti kovinkaan häävisti koskaan, toisin kuin esimerkiksi Laura Lepistö, mutta todella kaunis ja näyttävä nainen Kiira kyllä on ja juuri sen upean ulkonäkönsä ansiosta on jatkuvasti esillä telkkariohjelmissa ja eri medioissa.

Seksikkyys ja hyvä ulkonäkö myy, + kysyntää on mutta kuinka kauan se jää nähtäväksi.

Vierailija
26/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen naisten mielestä on vaimomatskua tai millainen siis on kelvattava naisten mielestä vaimoksi:

- irtosuhdenarkomaani

- "räväkkä"

- punavihersuvakki

- lävärit

- tatskat

- ylipainoa

- alkoholiin menevä 1 , kerran kk vähintään baarissa ystävättärien kanssa

- tupakoi

Vierailija
27/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaimomatskua. Näin minulle on sanottu lukemattomia kertoja ja minusta kiinnostutaan yleensä aina vakavasti. Itse ajattelen, että vaimomatskulla miehet tarkoittavat naista, jonka kanssa kuvittelevat tulevan elämän olevan leppoista, mukavaa, kuvioissa on sopivasti seksiä ja he pystyvät kuvittelemaan naisen lastensa äitinä. Tämä on karkea yleistys, eikä varmasti kaikki etsi näitä piirtejä tulevalta elämänkumppaniltaan. Yleistäen voisin väittää kuitenkin, että nämä piirteet on miehille plussaa: 

- hyvä kuuntelija

- iloinen ja hymyilee paljon

- rento, ei ota vakavasti asioita

- osaa pitää hauskaa

- empaattinen

- itsevarma, mutta ei missään tapauksessa ylimielinen

- seksikäs, mutta ei tyrkky

- kiltti, empaattinen ja suloinen 

- normaalipainoinen, selkeän naisellinen 

Korostan edelleen, etteivät nämä tietenkään päde kaikkiin miehiin. Monille miehille empaattinen ja kiltti nainen, jollainen itse olen, on varmasti kauhistus. Miehet tuntuvat kuitenkin vaativan oikeastaan aika vähän: riittää, että on mukava ihminen. 

Vierailija
28/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sellainen ettei tarvi hävetä minkään asian suhteen jos sattuu kaverit näkemään vaimon. 

Vierailija
29/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma vaimomatskua, mutta aika usein miehet jotka vaimomatskun perään eniten huutelee, ei itse ole aviomiesmatskua.

Vierailija
30/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä sellainen ettei tarvi hävetä minkään asian suhteen jos sattuu kaverit näkemään vaimon. 

Ovatko sinulle siis oma mielipiteesi ja tunteesi jotain naista kohtaan vähemmän tärkeät vaimon valinnassa kuin joidenkin miespuolisten kavereittesi mahdolliset kommentit?

Sinäkö sen vaimon kanssa menet naimisiin, asut ja elät, vaiko ne sun kaverisi?

Vierailija
31/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuulemma vaimomatskua, mutta aika usein miehet jotka vaimomatskun perään eniten huutelee, ei itse ole aviomiesmatskua.

Tämä!

Ja nuo ko. miehet sitten perustelevat omaa menneisyyttään sillä, että eivät ole tavanneet kaltaistani vaimomatsku-naista aikaisemmin. :)

Vierailija
32/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatsku on fantasiaa, samoin kuin unelmien mies.

Kyllä mä tunnen monta vaimoa, jotka on rääväsuisia, lihavia, paljon irtosuhteita taustalla.

Ja monta sinkkua jotka tässä kuvattu Vaimomatsku kaikki, vaan kukaan ei ole heitä kotoa hakenut.

Vaimomatsku ei kuitenkaan ole unelmien nainen. Onko aviomiesmatsku mielestäsi fantasiaa?

Vierailija
33/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pitää seksistä

- hyvät välit vanhempiin

Mutta saako sitä seksiä harrastaa jos siitä pitää?

Saa toki, muttei aina uusien kumppaneiden kanssa. Tai tietty sitäkin saa tehdä, mutta silloin ei ole vaimomatskua. Toiset naiset ovat parisuhdeorientoituneita, eikä kumppanimäärä pääse kasvamaan kovin korkeaksi. Toiset 

Vierailija
34/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän naiset harvemmin listaa vaatimuksiin iloisuuden mutta miehillä se usein on? Miksi juuri naisen pitää olla iloinen ja hymyileväinen mutta miehen ei? Miehiltä vaaditaan taas muita juttuja mutta mietin miksi tämä euforinen hymyily on naisille plussaa, miehillä ei erityisesti.

Vierailija
35/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pitää seksistä

- hyvät välit vanhempiin

-ei seksitauteja

Joo, kantasuomalaiset miehet on niin ihania, seksikkäitä ja ennenkaikkea avarakatseisia. Ei kiitos. En vaihtaisi ihanaa tsekkiläistä miestäni yhteenkään tällaiseen kirjoittelijaan. Mutta niin, en voisikaan vaihtaa koska olen pilalla oltuani parisuhteessa ei-kantasuomalaisen eli keskieurooppalaisen kanssa.

Hyvänen aika, miksi kuulostat noin katkeralta?!

Tuohan on ollut sinun valintasi. Ei kai sillä enää ole väliä, olisitko jonkun mielestä vaimomatskua vai et, jos kerran jo onnellisessa parisuhteessa olet. :D

Vierailija
36/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista, vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis. Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;

Vierailija
37/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella olen vaimomatskua, mutten ole ikinä vaimoksi kelvannut. Pari pidempää parisuhdetta ollut, jotka päättyneet miehen pettämiseen. Nyt, kun olen koittanut treffailla miehiä, niin kelpaan noin kuukauden tapailuseuraksi ja sitten miehet vaihtaa maisemaa :) ja miehet ovat siis ihan oikeasti ihan tavismiehiä, ei siis mitään miesmalleja tai adoniksia.

Vierailija
38/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vaimomatskua. Näin minulle on sanottu lukemattomia kertoja ja minusta kiinnostutaan yleensä aina vakavasti. Itse ajattelen, että vaimomatskulla miehet tarkoittavat naista, jonka kanssa kuvittelevat tulevan elämän olevan leppoista, mukavaa, kuvioissa on sopivasti seksiä ja he pystyvät kuvittelemaan naisen lastensa äitinä. Tämä on karkea yleistys, eikä varmasti kaikki etsi näitä piirtejä tulevalta elämänkumppaniltaan. Yleistäen voisin väittää kuitenkin, että nämä piirteet on miehille plussaa: 

- hyvä kuuntelija

- iloinen ja hymyilee paljon

- rento, ei ota vakavasti asioita

- osaa pitää hauskaa

- empaattinen

- itsevarma, mutta ei missään tapauksessa ylimielinen

- seksikäs, mutta ei tyrkky

- kiltti, empaattinen ja suloinen 

- normaalipainoinen, selkeän naisellinen 

Korostan edelleen, etteivät nämä tietenkään päde kaikkiin miehiin. Monille miehille empaattinen ja kiltti nainen, jollainen itse olen, on varmasti kauhistus. Miehet tuntuvat kuitenkin vaativan oikeastaan aika vähän: riittää, että on mukava ihminen. 

Mukava ja normaalipainoinen.

Vierailija
39/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pitää seksistä

- hyvät välit vanhempiin

-ei seksitauteja

Joo, kantasuomalaiset miehet on niin ihania, seksikkäitä ja ennenkaikkea avarakatseisia. Ei kiitos. En vaihtaisi ihanaa tsekkiläistä miestäni yhteenkään tällaiseen kirjoittelijaan. Mutta niin, en voisikaan vaihtaa koska olen pilalla oltuani parisuhteessa ei-kantasuomalaisen eli keskieurooppalaisen kanssa.

Hyvänen aika, miksi kuulostat noin katkeralta?!

Tuohan on ollut sinun valintasi. Ei kai sillä enää ole väliä, olisitko jonkun mielestä vaimomatskua vai et, jos kerran jo onnellisessa parisuhteessa olet. :D

En ole katkera, etkä ymmärtänyt pointtiani.

Vierailija
40/1190 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmäryksen mukaan ”vaimomateriaali” (hirveä sana, hyi) tarkoittaa pähkinänkuoressa naistapuolista henkilöä, jonka kanssa haluaa olla vakavasti yhdessä. Elämänkumppani. Sellainen, jonka kanssa haluaa olla yhdessä tosissaan. Tiedä sitten menikö oma ymmärykseni metsään, kun muilla on listat siitä millainen ”vaimomateriaalin” voisi olla.