Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi rakastua niin nopeasti uudelleen?

Vierailija
04.11.2017 |

Aika yleistä, että miehellä heti eron jälkeen uusi suhde..

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet uskaltavat elää ja kokea ja heittäytyä sosiaalisiin suhteisiin täydellä sydämellä. Siksi monilla miehillä säilyy hyvät suhteet inttiaikojen tupakavereihinkin koko eliniän ajan, vaikka kyse on täysin sattumanvaraisesti samaan tupaan asutetuista henkilöistä. Naiset haluavat yleensä olla suhteessa joko palvottuja tai mahdollisimman korkeatasoisen miehen kanssa, vaikka juhlapuheissaan puhuvat tasavertaisesta suhteesta. Miehille ihan oikeasti riittää se tasavertainen suhde tavallisen ihmisen kanssa.

Veikkaisin tämän kirjoittajaksi ikisinkkumiestä. Sen verran korkealta ja kovaa menee ohi realiteeteista 😃☻

Otapa kantaa itse viestiin äläkä kirjoittajaan. Eivätkö naiset mielestäsi ole yleensä suunnitelleet uutta elämäänsä jo siinä vaiheessa kun ilmoittavat miehelle erosta? Tämä palstakin on käytännössä täynnä tuollaisa tarinoita naisista, joilla on uusi elämä jo valmiina siinä vaiheessa, kun he miehelle erosta edes vihjaisevat.

Palsta on myös täynnä tarinoita naisista jotka ovat puhuneet ja puhuneet mutta mies ei ole kuunnellut. Kun puhe on lakannut, nainen on alkanut suunnitella eroa. Oisko mies kuvitellut että kaikki on vihdoinkin hyvin kun naputus lakkasi.

Vierailija
62/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun mieheni kanssa alettiin olemaan yhdessä puoli vuotta sen jälkeen kun hänen naisystävänsä oli vammautunut. He ehtivät tuon naisen kanssa seurustella parisen kuukautta. Oli minulla siinä mietittävää, että oleko vain laastari, mutta näin  10 v jälkeen voi jo varmaan todeta että ei :D Sitä paitsi niin kuin mieheni sanoi, ei sitä voi tietää vielä pari kk yhdessäoltua, vaikka olis ilman vammautumista erottu jo kuukauden päästä. Nyt siitä hommasta tuli vain todella vaikea, ja pitkälle vaikuttava episodi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruupsoe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi rakastua niin nopeasti uudelleen?

Mies etsii koko ajan naista, joka rakastaisi häntä. Jos mies uskoo, ettei nykyinen nainen rakasta häntä, mies alkaa etsimään rakkauta muualta. Kun mies saa hymyn toiselta naiselta, mies luulee että toinen nainen rakastaa häntä. Mies rakastuu. Mies pettyy kuitenkin, kuten aina. Nainen ei rakasta häntä.

Sellainen mies yleensä jää elelemään oman äitinsä luo, koska mamma rakastaa häntä :D

Vierailija
64/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies rakastu.

Mies etsii uuden vakipanon.

Sellaiseen mies kiintyy vähitellen kuin lempikuppilaansa: henkilö, jolta saa helpotuksen. Tätä tilaa mies kuvailee sanoen "Olen rakastunut", koska se on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa "Ei tarvitse enää tyytyä käsitöihin".

Jos hän on Tommy Hellsten, hän antaa haastattelun, jossa kertoo edesmenneen vaimon järkänneen hänelle "uuden huikean suhteen".

Nainen ei toimi näin nopeasti. Hänellä rakkaus alkaa yläpäästä eikä alapäästä.

Minusta tämä kuulostaa aika surulliselta. Että sinusta siis kaikki miehet ovat vain vaiston varassa toimivia ei-kovin älykkäitä elukoita... Aika yleistävää ja yksinkertaistavaa.

Vierailija
65/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet uskaltavat elää ja kokea ja heittäytyä sosiaalisiin suhteisiin täydellä sydämellä. Siksi monilla miehillä säilyy hyvät suhteet inttiaikojen tupakavereihinkin koko eliniän ajan, vaikka kyse on täysin sattumanvaraisesti samaan tupaan asutetuista henkilöistä. Naiset haluavat yleensä olla suhteessa joko palvottuja tai mahdollisimman korkeatasoisen miehen kanssa, vaikka juhlapuheissaan puhuvat tasavertaisesta suhteesta. Miehille ihan oikeasti riittää se tasavertainen suhde tavallisen ihmisen kanssa.

Veikkaisin tämän kirjoittajaksi ikisinkkumiestä. Sen verran korkealta ja kovaa menee ohi realiteeteista 😃☻

Otapa kantaa itse viestiin äläkä kirjoittajaan. Eivätkö naiset mielestäsi ole yleensä suunnitelleet uutta elämäänsä jo siinä vaiheessa kun ilmoittavat miehelle erosta? Tämä palstakin on käytännössä täynnä tuollaisa tarinoita naisista, joilla on uusi elämä jo valmiina siinä vaiheessa, kun he miehelle erosta edes vihjaisevat.

Palsta on myös täynnä tarinoita naisista jotka ovat puhuneet ja puhuneet mutta mies ei ole kuunnellut. Kun puhe on lakannut, nainen on alkanut suunnitella eroa. Oisko mies kuvitellut että kaikki on vihdoinkin hyvin kun naputus lakkasi.

Nyt pitää ymmärtää sellainen asia kuin lähdekritiikki. Pohjimmiltaan varmaan sinäkin ymmärrät, että jokin tällä palstalla kirjoitettu ei ole objektiivinen ja kaunistelematon totuus. Siksi on otettava huomioon se, että kirjoittaja "vetää kotiin päin". Kun nainen sanoo puhuneensa miehelle ennen eroa monta kertaa, hänellä on motiivi valehdella näin tapahtuneen. Sen sijaan kun nainen kertoo varautuneensa eroon jo etukäteen ja heittäneensä miehen "bussin eteen" erosta yllättäen kertomalla, hänellä ei ole mitään motiivia vääristellä totuutta omaksi haitakseen. Jos palstalla siis olisi miesten kertomia tarinoita, joissa sanottaisiin naisen yrittäneen puhua monta kertaa ennen eroa, olisi tämä asia huomattavasti uskottavammalla pohjalla. Mutta näin ei tietenkään ole, kuten itsekin tiedät. Ymmärsitkö mitä ajan takaa tällä viestillä?

Vierailija
66/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin rakastua nopeasti uudelleen? Eiköhän se rakkaus ole suhteessa kuollut jos ero tulee. Minäkin muutin saman tien yhteen uuden kanssa ja 20v oltu.

Vierailija
67/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käytännöllistä. On taas joku joka siivoaa miehen jättämät sotkut, pyykkää, tekee ruokaa. Ja seksiäkin saa. 

Vierailija
68/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut pitkään yhdessä niin usein suhde muuttuu melko kaverilliseksi ja intohimo jää. Siinä tilanteessa rakastuminen on melko todennäköistäkin, jos löytää kivan naisen, jonka kanssa seksiä on paljon ja se on hyvää. Etenkin suhteen alussa usein harrastetaan seksiä useita kertoja päivässä, mikä on melko iso erotus siihen vanhaan suhteeseen. 

En oikein ymmärrä, miksi sitä ei saisi rakastua heti. Erohan on sitä varten, että voi tehdä tasan mitä haluaa ja alkaa elää omaa elämää. Eksäni rakastui alle kuukaudessa toiseen ja ovat nykyään naimisissa. Kuka sitä on määrittämään, kestääkö suhde vai ei. Tiedän lukuisia muiden tuomitsemia "laastarisuhteita", jotka ovat kestäneet hyvin. Ero kuitenkin tapahtuu jostain syystä ja sitä on usein mietitty pitkään, joten se voi olla isokin helpotus samalla kun se on raskasta ja surullistakin. Ei siihen välttämättä tarvita edes mitään laastaria. Olen hyvä ystävä exäni ja hänen uuden naisen kanssa - miksi en olisi?

Ihmiset menevät eron jälkeen elämässä eteenpäin. Toiset nopeasti, toiset hitaasti. Pääasia, että elävät omaa elämää ja mieluummin ehdottomasti tekee asioita, rakastuu tai mitä nyt ikinä haluaakaan kuin on tylsä ja ankea ja toimii muiden mielipiteiden perusteella. elämme vain kerran ja mitään tästä elämästä ei saa elää uudelleen. Itse ainakin katuisin yli kaiken, jos olisin valinnut itselleni tylsän tien.

Vierailija
69/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies rakastu.

Sellaiseen mies kiintyy vähitellen kuin lempikuppilaansa: henkilö, jolta saa helpotuksen. Tätä tilaa mies kuvailee sanoen "Olen rakastunut", koska se on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa "Ei tarvitse enää tyytyä käsitöihin".

Jos hän on Tommy Hellsten, hän antaa haastattelun, jossa kertoo edesmenneen vaimon järkänneen hänelle "uuden huikean suhteen".

Mitä pitää ihmiselle tapahtua, että tulee noin katkeraksi? 

Kyllä miehet rakastuvat, todellakin. Onko sinulla yhtään miespuolista ystävää? Tai edes naispuolista, kun vääristät ja yleistät tuolla tasolla? 

Omat ystäväni ovat pääasiassa vain miehiä. Tämä siksi, kun olen ollut miesvoittoisella alalla töissä siitä asti, kun olin 20 ja olen tutustunut heihin aina jotain kautta. Eron jälkeen ja muutenkin olen nähnyt monta ihanaa rakkaustarinaa ja kuunnellut miesten hehkutusta ja onnea uuden rakastumisen myötä. Usko tai älä niin miehilläkin on tunteet - ja varsin isot sellaiset. Olen ollut paikalla, kun miehet itkevät eroa tai itkevät, jos on ollut riitaa tyttöystävän/puolison kanssa. 

Ja miksi ihmeessä naiset muka rakastuvat aina yläpäällään eikä alapäällään? Olen tasan rakastunut AINA alapäälläni. Nykyisen mieheni bongasin Tinderistä ja pidin häntä todella seksikkäänä. Harrastimme seksiä heti ja mies kävikin luonani yökylässä sen jälkeen monta kertaa viikossa. Seksi oli todella hyvää ja nimenomaan paneminen oli motiivi. Mies oli nimenomaan se, joka olisi halunnut ensin virallistaa suhteemme ja minä vasta myöhemmin, kun tajusin rakastuneeni mieheen. 

Älä oikeasti yritä vääntää miehistä jotain tunteettomia pahiksia. Ja naisiakin panettaa ja motiivi voi olla tasan se seksi. 

Vierailija
70/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies rakastu.

Minusta tämä kuulostaa aika surulliselta. Että sinusta siis kaikki miehet ovat vain vaiston varassa toimivia ei-kovin älykkäitä elukoita... Aika yleistävää ja yksinkertaistavaa.

Niinno miehet valittaa ettei nainen osaa ajatella.

Mutta kun nainen ajattelee ja tekee oikeat johtopäätökset, niin sitäkin valitetaan vielä enemmän.

Naiset ja miehet on erilaisia.

Jos haluaa tuttua, turvallista ja helposti ymmärrettävää, kannattaa valita kumppani omasta sukupuolesta.

Sitähän naiset jatkuvasti valittaa, että miten miehet on sellaisia kuin on.

Sitten kun se kerrotaan, se on "surullista".

Miehen "sydän" on siellä, missä on pesä keppiä varten.

Mistä rautalangasta tämä pitää vääntää?

Vierailija
71/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hypätä tyhjyyteen, kun eronkin voi suunnitella siten että uusi syli on jo valmiiksi katsastettu. Jos itse eroasin tekisin juuri tällä tavoin. Miksi siis lähtisin tuhlaamaan aikaani epävarmuuteen ja pohtimaan milloin uusi kumppani mahdollisesti kävelisi eteen.

"Hypätä tyhjyyteen"? Miksi koet oman itsesi varassa elämisen "tyhjyydeksi"? Outoa.

Sori, kyllä aikuinen ihminen eron tullessa tarvitsee aikaa selvittäkseen asiaa ja sitä kuka itse oikein on ja mitä elämältään haluaa sekä päästäkseen tunteista exää kohtaan yli.

Ihminen, joka tarvitsee aina aikuisenakin jonkun sylin eikä kestä olla hetkeääkään yksin, on aika säälittävä. Rehellisesti sanoen, sellaisen tyypin suhteet eivät ole parisuhteita vaan siinä käytetään toista omien epävarmuukisen ja pelkojen paikkausaineena. En arvosta.

Ihminen tarvitsee muita selvittääkseen kuka on. Yksinäisyydessä voi kuvitella olevansa mitä tahansa. En nyt tarkoita, että arvostaisin sarjaseurustelijoita sen kummemmin, mutta kaikilla ei ole ystäviä.

Vierailija
72/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde alkaa menemään huonosti, kannattaa hommata pari muuta naista varalle. Näin reiän saanti ei katkea pitkäksi aikaa.

Vierailija
73/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hypätä tyhjyyteen, kun eronkin voi suunnitella siten että uusi syli on jo valmiiksi katsastettu. Jos itse eroasin tekisin juuri tällä tavoin. Miksi siis lähtisin tuhlaamaan aikaani epävarmuuteen ja pohtimaan milloin uusi kumppani mahdollisesti kävelisi eteen.

"Hypätä tyhjyyteen"? Miksi koet oman itsesi varassa elämisen "tyhjyydeksi"? Outoa.

Sori, kyllä aikuinen ihminen eron tullessa tarvitsee aikaa selvittäkseen asiaa ja sitä kuka itse oikein on ja mitä elämältään haluaa sekä päästäkseen tunteista exää kohtaan yli.

Ihminen, joka tarvitsee aina aikuisenakin jonkun sylin eikä kestä olla hetkeääkään yksin, on aika säälittävä. Rehellisesti sanoen, sellaisen tyypin suhteet eivät ole parisuhteita vaan siinä käytetään toista omien epävarmuukisen ja pelkojen paikkausaineena. En arvosta.

Kuka tarvitsee enemmän aikaa, kuka vähemmän. Ja jotkut tietysti tykkäävät rypeä itsesäälissä ja katkeruudessa eron jälkeen vuosiakin. 

Toki jos koko elämänsä ja minäkuvansa on rakentanut sen kariutuneen parisuhteen varaan niin kriisi voi olla melkoinen, mutta siinä ei ole mitään erityisen aikuismaista, pikemminkin se päinvastoin kertoo että parisuhde ei ole koskaan ollut terveellä pohjalla.

Vierailija
74/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin rakastua nopeasti uudelleen? Eiköhän se rakkaus ole suhteessa kuollut jos ero tulee. Minäkin muutin saman tien yhteen uuden kanssa ja 20v oltu.

Ei rakkaus ole aina kuollut. Miksi muuten ero herättäisi monissa katkeruutta ja vihaa? Eroon voi olla monia syitä.

Vierailija
75/83 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin vastustamattomia! Itse ihastun lähes aina naiseen jonka kanssa käyn treffeillä :)

Vierailija
76/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ei rakasta, ne vaan rakastaa että niitä rakastetaan.

Vierailija
77/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää, että täällä miehet itkevät, kun eivät saa naisia. Oikeassa elämässä AINA eron jälkeen mies on kuukauden sisällä uudessa suhteessa, nainen on usein sinkku vielä 5 vuoden jälkeen. Esimerkiksi kaveri erosi miehestään, koska mies alkoholisoitui pahasti ja vuosien jälkeen kaveri vain väsyi. Erosta on 3 vuotta, mutta kaveri on edelleen sinkku. Mies on ollut ainakin 7 suhteessa sen jälkeen.

Minä taas ihmettelen miten joillakin miehillä on heti ottajia jonossa. Itse en eron jälkeen ole 2v löytänyt vaikka olen yrittänytkin. Tasan ei mene nallekarkit.

M35

Vierailija
78/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska charmikkailla hopeketuilla on kovempi vienti kuin kitkerillä emännillä.

Vierailija
79/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä ollut 5 eroa, jokaisessa tapauksessa naisella uusi mies(rakastaja) jo ennen eroa.

Eli naisella aina se uusi on paljon miestä nopeammin, jo etukäteen, ja siksi nainen hakee eroa 80% erotapauksista. 2000 -luvun trendi selkeästi tämä.

Nainen tarvitsee eroon toisen miehen että saa repäistyä itsensä irti, koska yleensä eron syy on miehen tavallisuus ja kiltteys, yleinen suhteen arkipäiväistyminen ja seksin sama kaava, siksi kipinä ja jännite naisen mielestä puuttuu, nainen lähtee hakemaan sitä muualta. Ihastuu sitten työkaveriin yleensä.

Se että nainen sitten hiukan myöhemmin, muutaman kk kuluttua on yksin, johtuu siitä että nainen hakee vain jännitystä, ylitsepursuavia kehuja, ja ennen kaikkea kiihkeää seksiä, kun huuma haihtuu (ja sokaistuminen loppuu) ja nainen tajuaa että uusi mies onkin oikeasti täysin keskustelukyvytön kusipää niin eroaa ja haikailee usein entistäkin takaisin, jolla sitten siinä vaiheessa yleensä onkin jo joku uusi.

Sitten nainen katkeroituu ja on vuosia yksin ja sanoo "kaikki miehen on kusuipäitä" en halua enää koskaan ketään(vaikkakin itkee yksin itsensä uneen kun kaipaa rakkautta).

Vierailija
80/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se kai yleensä menee, et mies hommaa valmiiksi jo vaihdokin ennen kuin jättää, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme