Miten mies voi rakastua niin nopeasti uudelleen?
Aika yleistä, että miehellä heti eron jälkeen uusi suhde..
Kommentit (83)
Ruuanlaittajan, siivoojaan, etenkin kuuntelijan ja petikaverin tarvitsevat. Siinä ne syyt.
Ei miestä kiinnosta naisessa ihmisyys, tai naisen ajatukset, yms.
Mieshän ei kuuntele naista. Naisen tehtävä (äiti) on kuunnella miestä. Toimia lohduttajana.
Voitko esim. kuvitella Donaldin kuuntelevan Melanian murheita, saati ajatuksia politiikasta?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne laastarisuhteet miehilläkään näytä kestävän.
Meillä on kestänyt nyt 11 vuotta
Miksi hypätä tyhjyyteen, kun eronkin voi suunnitella siten että uusi syli on jo valmiiksi katsastettu. Jos itse eroasin tekisin juuri tällä tavoin. Miksi siis lähtisin tuhlaamaan aikaani epävarmuuteen ja pohtimaan milloin uusi kumppani mahdollisesti kävelisi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakevat eroa miehestään useimmin. Suorastaan valtaosassa tapauksissa.
Kuinka pitkään jätetyn miehen tulisi surra exäänsä ennenkuin aloittaa uuden suhteen? Miten on AP?
En ole Ap, mutta meidän kohdalla virallista eroa ei ole edes vielä haettu ja miehellä jo uusi suhde. Mietin tässä, että missähän vaiheessa mies aikoo hakea minusta eroa vai onko sekin automaattisesti naisten tehtävä? Kysymyshän ei ole siitä, että naiset ovat aina eron takana, vaan enemmänkin siitä, että passiivisesta miehestä ei ole eroa hoitamaan. Passiivinen mies ei myöskään pärjää yksi. Siksi uusi suhde. Passiivinen mies on lapsi aikuisen ruumiilla ja haluilla.
Ei kait nyt kukaan odottele jotain eropaperia saadakseen aloittaa uuden suhteen.
Luulisi, että se uusi nainen haluaisi, että eroa on edes haettu. Meidän kohdalla eropapereita ei ole vielä pistetty menemään. mietin vaan, että entä jos uusi nainen haluaa jossain vaiheessa mennä naimisiin ja tajuaa, että mies on virallisesti vielä kanssani naimisissa :D minulla ei ole erohakemuksen kanssa kiire, koska en katsele vielä uutta suhdetta. Ihmettelen jos joku saa käännettyä tilanteen minun vastuulleni.
Ensimmäinen mieheni oli virallisesti vielä naimisissa kun suhteemme alkoi. Exänsä oli tuolloin jo raskaana miehen hyvälle ystävälle. Toinenkin mieheni oli vielä virallisesti naimisissa kun suhteemme alkoi. Vaimo oli kuitenkin muuttanut jo toiselle mantereelle. Molemmat miehet vein vihille ja kummankaan eroa en aiheuttanut exästään.
En ihmettele, että sulla on ensimmäinen sekä myös toinen mies. Kohta varmaan kolmaskin?
Niinkö meinaat. Jäin leskeksi ensimmäisestä liitosta, mutta kiva, että tunnet moraalista ylemmyyttä suhteessa kaltaisiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne laastarisuhteet miehilläkään näytä kestävän.
Meillä on kestänyt nyt 11 vuotta
Kaikillahan se ensimmäinen suhde on se elämän suuri rakkaus ja loput halveksuttavia laastareita. Tai sitten se eka suhde oli kokemattomuuden vuoksi tehty virhe, josta opittiin.
Minun exäni vaihtoi myös lennosta uuteen. On todella satuttavaa, että toinen jatkaa elämää uuden kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hän osallistui viikkojen päästä erosta (oltiin yhdessä 10 vuotta) tämän uuden kanssa esim. yhteisten ystäviemme häihin, joihin meidän oli tarkoitus osallistua yhdessä. Tuntui (ja tuntuu edelleen) siltä, että hän halusi vain täysin poistaa minun olemassaoloni mielestään ja jatkaa elämäänsä niin kuin minua ei koskaan olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hypätä tyhjyyteen, kun eronkin voi suunnitella siten että uusi syli on jo valmiiksi katsastettu. Jos itse eroasin tekisin juuri tällä tavoin. Miksi siis lähtisin tuhlaamaan aikaani epävarmuuteen ja pohtimaan milloin uusi kumppani mahdollisesti kävelisi eteen.
"Hypätä tyhjyyteen"? Miksi koet oman itsesi varassa elämisen "tyhjyydeksi"? Outoa.
Sori, kyllä aikuinen ihminen eron tullessa tarvitsee aikaa selvittäkseen asiaa ja sitä kuka itse oikein on ja mitä elämältään haluaa sekä päästäkseen tunteista exää kohtaan yli.
Ihminen, joka tarvitsee aina aikuisenakin jonkun sylin eikä kestä olla hetkeääkään yksin, on aika säälittävä. Rehellisesti sanoen, sellaisen tyypin suhteet eivät ole parisuhteita vaan siinä käytetään toista omien epävarmuukisen ja pelkojen paikkausaineena. En arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaittajan, siivoojaan, etenkin kuuntelijan ja petikaverin tarvitsevat. Siinä ne syyt.
Ei miestä kiinnosta naisessa ihmisyys, tai naisen ajatukset, yms.
Mieshän ei kuuntele naista. Naisen tehtävä (äiti) on kuunnella miestä. Toimia lohduttajana.
Voitko esim. kuvitella Donaldin kuuntelevan Melanian murheita, saati ajatuksia politiikasta?
En, mutta voin kuvitella Barackin kuuntelevan Michelleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakevat eroa miehestään useimmin. Suorastaan valtaosassa tapauksissa.
Kuinka pitkään jätetyn miehen tulisi surra exäänsä ennenkuin aloittaa uuden suhteen? Miten on AP?
En ole Ap, mutta meidän kohdalla virallista eroa ei ole edes vielä haettu ja miehellä jo uusi suhde. Mietin tässä, että missähän vaiheessa mies aikoo hakea minusta eroa vai onko sekin automaattisesti naisten tehtävä? Kysymyshän ei ole siitä, että naiset ovat aina eron takana, vaan enemmänkin siitä, että passiivisesta miehestä ei ole eroa hoitamaan. Passiivinen mies ei myöskään pärjää yksi. Siksi uusi suhde. Passiivinen mies on lapsi aikuisen ruumiilla ja haluilla.
Ei kait nyt kukaan odottele jotain eropaperia saadakseen aloittaa uuden suhteen.
Luulisi, että se uusi nainen haluaisi, että eroa on edes haettu. Meidän kohdalla eropapereita ei ole vielä pistetty menemään. mietin vaan, että entä jos uusi nainen haluaa jossain vaiheessa mennä naimisiin ja tajuaa, että mies on virallisesti vielä kanssani naimisissa :D minulla ei ole erohakemuksen kanssa kiire, koska en katsele vielä uutta suhdetta. Ihmettelen jos joku saa käännettyä tilanteen minun vastuulleni.
Ensimmäinen mieheni oli virallisesti vielä naimisissa kun suhteemme alkoi. Exänsä oli tuolloin jo raskaana miehen hyvälle ystävälle. Toinenkin mieheni oli vielä virallisesti naimisissa kun suhteemme alkoi. Vaimo oli kuitenkin muuttanut jo toiselle mantereelle. Molemmat miehet vein vihille ja kummankaan eroa en aiheuttanut exästään.
En ihmettele, että sulla on ensimmäinen sekä myös toinen mies. Kohta varmaan kolmaskin?
Niinkö meinaat. Jäin leskeksi ensimmäisestä liitosta, mutta kiva, että tunnet moraalista ylemmyyttä suhteessa kaltaisiini.
Mulla ensimmäinen mies alkoholisoitui. Toinen mies on, ja olisi varmaan kolmaskin, jos tämä toinen joskus muuttuisi yhtä ääliöksi kuin ensimmäinen aikanaan. Ehkä edellisen kirjoittajan kaltaiset jäävät huonoihin liittoihin rakastamaan kumppaneitaan ehjiksi. Muilla on itsesuojeluvaisto.
Ei mies rakastu.
Mies etsii uuden vakipanon.
Sellaiseen mies kiintyy vähitellen kuin lempikuppilaansa: henkilö, jolta saa helpotuksen. Tätä tilaa mies kuvailee sanoen "Olen rakastunut", koska se on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa "Ei tarvitse enää tyytyä käsitöihin".
Jos hän on Tommy Hellsten, hän antaa haastattelun, jossa kertoo edesmenneen vaimon järkänneen hänelle "uuden huikean suhteen".
Nainen ei toimi näin nopeasti. Hänellä rakkaus alkaa yläpäästä eikä alapäästä.
Hmm...ehkäpä ei ole rakastanut sitä edellistä kenties koskaan. Semmoista se on, ihmiset saattavat nuorena mennä suhteisiin ihan väärien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi rakastua niin nopeasti uudelleen?
Mies etsii koko ajan naista, joka rakastaisi häntä. Jos mies uskoo, ettei nykyinen nainen rakasta häntä, mies alkaa etsimään rakkauta muualta. Kun mies saa hymyn toiselta naiselta, mies luulee että toinen nainen rakastaa häntä. Mies rakastuu. Mies pettyy kuitenkin, kuten aina. Nainen ei rakasta häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies rakastu. Mies etsii uuden vakipanon. Sellaiseen mies kiintyy vähitellen kuin lempikuppilaansa: henkilö, jolta saa helpotuksen. Tätä tilaa mies kuvailee sanoen "Olen rakastunut", koska se on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa "ei tarvitse enää tyytyä käsitöihin". Nainen ei toimi näin nopeasti. Hänellä rakkaus alkaa yläpäästä eikä alapäästä.
Jännä, että viljelet noin vanhoja stereotypioita, vaikka kieliasusi antaa ymmärtää, että olisit lukenut ihminen. Tuossa on niin monta väitettä, mihin puuttua... nykyään trendaa se, että naisetkin saavat hakea pelkkää seksiä ilman leimautumista... Rosa Meriläinen kertoo kuinka hän voi tuottaa itselleen orgasmin ajatusten voimalla kaupan ruokajonossa.... yhä enemmän miehiä jää kotiin hoitamaan lasta... isillä on edelleen vaikeuksia saada yhtäläiset tapaamisoikeudet lapsiinsa erotilanteissa... urbaanit legendat metsästäjämiehistä, jotka hyppivät naisesta naiseen ovat jotain, mitä ei ole enää 30:een vuoteen ollut suomalaisessa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet uskaltavat elää ja kokea ja heittäytyä sosiaalisiin suhteisiin täydellä sydämellä. Siksi monilla miehillä säilyy hyvät suhteet inttiaikojen tupakavereihinkin koko eliniän ajan, vaikka kyse on täysin sattumanvaraisesti samaan tupaan asutetuista henkilöistä. Naiset haluavat yleensä olla suhteessa joko palvottuja tai mahdollisimman korkeatasoisen miehen kanssa, vaikka juhlapuheissaan puhuvat tasavertaisesta suhteesta. Miehille ihan oikeasti riittää se tasavertainen suhde tavallisen ihmisen kanssa.
Veikkaisin tämän kirjoittajaksi ikisinkkumiestä. Sen verran korkealta ja kovaa menee ohi realiteeteista 😃☻
Otapa kantaa itse viestiin äläkä kirjoittajaan. Eivätkö naiset mielestäsi ole yleensä suunnitelleet uutta elämäänsä jo siinä vaiheessa kun ilmoittavat miehelle erosta? Tämä palstakin on käytännössä täynnä tuollaisa tarinoita naisista, joilla on uusi elämä jo valmiina siinä vaiheessa, kun he miehelle erosta edes vihjaisevat.
Vierailija kirjoitti:
No miks ei vois. Naisilla on joskus ihme lässytyksiä. " En ole päässyt entisestä yli". Outoja puheita, sanon minä. Tekosyitä.
Toikin kuuluu vain kilttimiehille heitettyihin valheisiin. Sitten jos tulee kiinnostava mies vastaan niin seuraavalla sekunnilla pääsee entisestä yli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli hyvää seksiä loppuun asti, silti mies löysi heti eron jälkeen uuden.
Ehkä sinä vain kuvittelit niin mutta ei se ihan niin ollutkaan molempien mielestä.
Kerrankin me naiset pidetään yhtä! Kiitos siitä! Iloista päivää kaikille teille sisaret!
Jossuliska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies rakastu. Mies etsii uuden vakipanon. Sellaiseen mies kiintyy vähitellen kuin lempikuppilaansa: henkilö, jolta saa helpotuksen. Tätä tilaa mies kuvailee sanoen "Olen rakastunut", koska se on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa "ei tarvitse enää tyytyä käsitöihin". Nainen ei toimi näin nopeasti. Hänellä rakkaus alkaa yläpäästä eikä alapäästä.
Jännä, että viljelet noin vanhoja stereotypioita, vaikka kieliasusi antaa ymmärtää, että olisit lukenut ihminen. Tuossa on niin monta väitettä, mihin puuttua... nykyään trendaa se, että naisetkin saavat hakea pelkkää seksiä ilman leimautumista... Rosa Meriläinen kertoo kuinka hän voi tuottaa itselleen orgasmin ajatusten voimalla kaupan ruokajonossa.... yhä enemmän miehiä jää kotiin hoitamaan lasta... isillä on edelleen vaikeuksia saada yhtäläiset tapaamisoikeudet lapsiinsa erotilanteissa... urbaanit legendat metsästäjämiehistä, jotka hyppivät naisesta naiseen ovat jotain, mitä ei ole enää 30:een vuoteen ollut suomalaisessa yhteiskunnassa.
Kuulostaa ihan av-mamman unelta. Betamies hoitaa (varmaan ei-omia) lapsia sillävälin kun muijalla on oma panorinkinsä täynnä komeita jännämiehiä. Tuon takia etteivät miehet ota teitä tosissaan vaan pettävät minkä ehtivät. Ei kukaan mies oikeasti halua mitään vakavaa suhdetta näitten "seksuaali positiivisten" naisten kanssa. Lortto on aina lortto, ei se nimeä vaihtamalla miksikään muutu. Mies joka sanoo muuta on vaan valehtelemassa koska haluaa päästä housuihisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies rakastu.
Mies etsii uuden vakipanon.
Sellaiseen mies kiintyy vähitellen kuin lempikuppilaansa: henkilö, jolta saa helpotuksen. Tätä tilaa mies kuvailee sanoen "Olen rakastunut", koska se on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin sanoa "Ei tarvitse enää tyytyä käsitöihin".Jos hän on Tommy Hellsten, hän antaa haastattelun, jossa kertoo edesmenneen vaimon järkänneen hänelle "uuden huikean suhteen".
Nainen ei toimi näin nopeasti. Hänellä rakkaus alkaa yläpäästä eikä alapäästä.
Juuri tällaiset miehiä halveksuvat viestit keräävät palstalla paljon ylänuolia. Kertoo paljon palstan naisista.
Mies oli ex:nsä kanssa 10 vuotta ja vaihtoi lennosta minuun (ei lapsia). Emme olleet tavanneet etukäteen, joten ei ollut katsonut suhdetta etukäteen. Olemme olleet nyt 12 vuotta yhdessä, josta 10 naimisissa. Pitkä laastarisuhde siis. Ex on ollut naimisissa myös vuosia.