Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella ihastunut vaikka toinen ei ole kiinnostunut

Vierailija
04.11.2017 |

Olen ollut pitkään masentunut ja nyt ollut ihastunut noin 2 vuotta. Tämä on ensimmäinen ihastus yli 10v aikana. Hänellä ei ole herännyt kiinnostusta mua kohtaan enkä oikein ole edes uskaltanut yrittääkkään mitään, pari kertaa vain jutellut niitä näitä.

En oikein tiedä mitä tehdä, olo on vielä pahempi kuin ennen ihastusta. Ihastus vaan ei ota laantuakseen. Olen linnoittautunut kotiini nyt puolen vuoden ajan, käyn kyllä töissä.

Onko terapia ja lääkkeet ainut vaihtoehto ja mitä esim terapiassa tapatuisi?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko provo, ap? Vai ketuttaako lauantaiaamu? Mulla on vähän samantapainen tilanne, mutta tarinasi kuulosti kuin omani kerrottaisiin v-mäiseen sävyyn. Oi näitä viikonloppuja. Et ole yksin. Mitä ajattelit tehdä seuraavaksi?

Pakko sitä terapiaa ja lääkitystä on kokeilla. Ei vaan pää kestä tietoa ettei ehkä koskaan enää tunne tälläistä vetoa, ikääkin alkaa olla.

Hyvä yritys.

?

Vierailija
42/43 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko provo, ap? Vai ketuttaako lauantaiaamu? Mulla on vähän samantapainen tilanne, mutta tarinasi kuulosti kuin omani kerrottaisiin v-mäiseen sävyyn. Oi näitä viikonloppuja. Et ole yksin. Mitä ajattelit tehdä seuraavaksi?

Kerro omasta tilanteestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä