Mitä olet aina halunnut tehdä muttet ole voinut/uskaltanut tms?
Minä en ole ikinä kehdannut laulaa julkisesti (paitsi lapsille) vaikka olisin halunnut..
Kommentit (34)
Harrastaa täysin estotonta sexiä yhden suloisen kirvesmiehen kanssa... en voi, kun olen varattu. Ja oletettavasti hänkin on. Olen silti vakuuttunut ettå se räjäyttäisi tajuntani.. (sori)
Pukeutua miesten vaatteisiin (=mukavasti) ja leikata pitkän tukan pois! Olisi varmaan ihanaa mutta pelkään liikaa, että näyttäisin rumalta porsaalta jolle kukaan ei haluaisi enää puhua.
Syödä yksin rennosti mukavassa ravintolassa.
Siis rennosti.
Matkustaa yksin kaukomailla... itsesuojeluvaisto estää (olen pienikokoinen vaalea nainen). Muutenkin käydä oudoissa valtioissa kuten Saudi-Arabiassa. Kai se on just se, ettei pääse niin siksi kiehtoo.
Toivoisin, että joku ottaisi minut syleilyynsä ja kantaisi vahvoilla käsivarsillaan. Pitäisi turvassa.
Todellisuudessa mä olen se voimakas, itsenäinen nainen, jolta aina odotetaan vahvuutta ja kestävyyttä. Mä en valita kivuista tai sairauksista. Mua ei paapota.
Eikä mua ole koskaan kannettu käsivarsilla ison kokoni ja ylipainoni takia.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että joku ottaisi minut syleilyynsä ja kantaisi vahvoilla käsivarsillaan. Pitäisi turvassa.
Todellisuudessa mä olen se voimakas, itsenäinen nainen, jolta aina odotetaan vahvuutta ja kestävyyttä. Mä en valita kivuista tai sairauksista. Mua ei paapota.
Eikä mua ole koskaan kannettu käsivarsilla ison kokoni ja ylipainoni takia.
Lihavat eivät saa unelmoida?
Halunnut mennä juttelemaan tuntemattomalle naiselle baarissa
Hierojalle en kehtaa mennä vaikka paikat jumissa. Sama koskee kosmetologi, kampaajaa ja mitä tahansa vastaavaa.
Opiskella itselleni kunnon ammatin.
Paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko on estänyt, tiedän toki että kykenisin kurssit suorittamaan...
Mutta väittelyt, ei onnistu minulta, ehkä sitten jos olisi keskushermosto lamaannutettu lääkkeillä?
Mensan testien mukaan älykkyysosamäärä 124 ja ammattina myyjä :/
Ottaa miestä kädestä kiinni ja sanoa rakastan sinua.
Harrastaa seksiä muutenkin kuin pilkkopimeässä huoneessa täysin alasti. Häpeän niin paljon mahamakkaroitani sekä olemattomia aa-kupin ”tissejäni” etten usko että tulen koskaan harrastamaan seksiä valosassa ilman rintsikoita/paitaa. Voi miksi en voi olla täydellinen :(
Myydä peritty mökki ja ostaa toisenlainen, miehen kanssa yhteinen.