Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaurauden valinnut lääkäri paheksuu vasemmistonuorten yläluokkasafaria

Vierailija
03.11.2017 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005436063.html?utm_campaign=tf-IS&utm…

Jestas, että voivatkin olla irti realiteeteista nuo porhot :0.

Kommentit (301)

Vierailija
301/301 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella turhauttava ketju. Alapeukkuja satelee mutta ei yhtään vastausta niihin kommentteihin joissa kysytään, miten tätä yhteiskuntaa pyöritettäisiin ja keneltä verorahat kerättäisiin jos ei olisi näitä työtä tekeviä, korkeita veroja maksavia keskiluokan edustajia. Voisiko joku edes yrittää vastata?

Minä henkilökohtaisesti olen pyrkinyt kouluttautumaan kohottaakseni elintasoani. Olen alempaa keskiluokkaa, enkä haluaisikaan tienata nykyistä enempää jos vastapainona olisi mm. lääkärin tai juristin työmäärä ja vastuu.

Ihminen on omaa hyötyään tavoitteleva olento kuten muutkin maailman eläimet. Jos jollain on ollut kykyjä ja halua opiskella vaikka lääkäriksi niin hän saa kaiken kunnioituksen minulta. Veroja maksamalla hän kantaa vastuunsa myös niistä, jotka ovat saamapuolella.

Jatkan vielä: ne, jotka leimaavat kaikki hyvätuloiset ahneiksi ja itsekkäiksi ovat yksinkertaisesti väärässä.

Kouluttautuu rahan takia ja sitten alkaa itkemään veroprosentista = ahne ja itsekäs kusipää, joka haluaa vain enemmän ja enemmän itselleen muiden kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla