Kysymys naisille: minkä ikäiseltä naiselta mies saa parasta seksiä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt 50-vuotias, ja kyllä mulle ikä on tuonut seksitaitoja. Vasta joskus lähempänä neljääkymppiä uskalsin ihan oikeasti heittäytyä nauttimaan, kokeilemaan ja kuuntelemaan sitä, mitä kumppani haluaa. Eli multa on saanut parasta seksiä noin ikävuodesta 38 alkaen ja jatkuu edelleen. Erittäin suuri osuus tässä on tietysti puolisolla, jonka kanssa sovimme seksuaalisesti erittäin hyvin yhteen.
Tietty jos mies arvostaa ennen kaikkea hoikkaa nuoren naisen kroppaa ja muita ulkoisia avuja, niin sitten se paras ikä oli aikaisemmin. Minun mielestäni seksi ei ollut tuolloin kummoista, enkä koe antaneeni kellekään "hyvää seksiä".
Pisteet sulle suoraselkäisyydestä, että otit myös tämän näkökulman huomioon. Yleensähän näissä keskusteluissa naiset vain keskittyvät omien avujensa kehumiseen ja pyrkivät vaikenemaan niistä iän mukana tulevista huonoista puolista.
Mies saa hyvää seksiä minkä ikäiseltä naiselta vain, jos nainen on tarpeeksi himokas ja himoitsee sitä miestä. Seksi vain seksin vuoksi on pahinta.
Itse olen 52 vuotias ja väitän että minulta saa mies parasta seksiä. Mutta ei kukatahansa mies vaan se johon tunnen kyltymätöntä himoa.
Jos sekstaisin jonkun muun kanssa, se ei sytyttäisi ja siksi se ei olisi parasta.
En osaa sanoa minkä ikäiseltä naiselta mies saa parasta seksiä koska en ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa enkä edes ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole iästä vaan muista taidoista ja uontaisista kyvyistä.
Olipa tyhmä vastaus. Vähän kuin sanoisi, että ei voi sanoa minkä ikäisenä lätkäpelaaja on parhaimmillaan, koska taidot ja luontainen kyky vaihtelevat. No totta hemmetissä voidaan sanoa!
Olen 40v. Ole hyvä ja esitä vapaasti analyysisi seksitaidoistani niin kerron kuinka lähelle osui.
Ei kysymys ollut sinun seksitaidoistasi vaan naisten seksitaidoista yleisellä tasolla. On olennaista erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan tässä yhteydessä.
Niin eli mikset selvitä asiaa heiltä, jotka ovat useamman eri naisen ja eri ikäisen naisen kanssa seksiä harrastaneet? He osaavat paremmin arvioida, minkä ikäiset naiset ovat parhaita seksissä laajempaan otokseen perustuen. Yksittäinen nainen voi kertoa vain omasta kokemuksestaan. Mikä hänestä itsestään on tuntunut parhaalta iältä harrastaa seksiä. Ja se ei välttämättä päde muihin naisiin. Ehdotan, että metsästät palstalta niitä miehiä ja naisia, jotka ovat harrastaneet seksiä yli 100 eri-ikäisen naisen kanssa. Ehkä sitten saat suuntaa antavan arvion siitä, minkä ikäisillä naisilla on parhaat seksitaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole iästä vaan muista taidoista ja uontaisista kyvyistä.
Olipa tyhmä vastaus. Vähän kuin sanoisi, että ei voi sanoa minkä ikäisenä lätkäpelaaja on parhaimmillaan, koska taidot ja luontainen kyky vaihtelevat. No totta hemmetissä voidaan sanoa!
Olen 40v. Ole hyvä ja esitä vapaasti analyysisi seksitaidoistani niin kerron kuinka lähelle osui.
Ei kysymys ollut sinun seksitaidoistasi vaan naisten seksitaidoista yleisellä tasolla. On olennaista erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan tässä yhteydessä.
Niin eli mikset selvitä asiaa heiltä, jotka ovat useamman eri naisen ja eri ikäisen naisen kanssa seksiä harrastaneet? He osaavat paremmin arvioida, minkä ikäiset naiset ovat parhaita seksissä laajempaan otokseen perustuen. Yksittäinen nainen voi kertoa vain omasta kokemuksestaan. Mikä hänestä itsestään on tuntunut parhaalta iältä harrastaa seksiä. Ja se ei välttämättä päde muihin naisiin. Ehdotan, että metsästät palstalta niitä miehiä ja naisia, jotka ovat harrastaneet seksiä yli 100 eri-ikäisen naisen kanssa. Ehkä sitten saat suuntaa antavan arvion siitä, minkä ikäisillä naisilla on parhaat seksitaidot.
En tiedä miten monta kertaa tämä pitää toistaa, jotta se menee perille, mutta minua kiinnostaa nyt naisten oma näkemys asiasta, ei objektiivinen totuus niinkään. Kiitos silti että yrität auttaa, mutta josko nyt palattaisiin tähän ketjun varsinaiseen aiheeseen eli naisten mielipiteisiin siitä minkä ikäiseltä naiselta mies saa parasta seksiä?
Ap
40+ on oma näkemys asiasta. Nuorenpana en osannut nauttia niin paljoa seksistä kuin rajapyykin ylittäneenä. Myös miehet ovat pitäneet vapautuneesta suhtautumisestani seksiin. Kokeilunhalu on ihan eri tasoa, kuin ennen ja olen jopa kerran käynyt Wild Clubilla tutustumassa villiin menoon. En kolmekymppisenä olisi ikinä uskaltautunut.
Noin nelikymppisenä Olin pitkälti yli 30 saadessani ensimmäisen orgasmin miehen kanssa eli vasta siinä iässä aloin vapautua niin, että osasin itsekin nauttia enkä vain tehnyt temppuja kuin opetettu apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea vastata kun en ole elänyt elämääni vielä loppuun.
En ymmärrä vastauksesi logiikkaa. Tietenkinhän sinulla voi olla näkemys asiasta, vaikka et olisi henkilökohtaisesti kaikkia elämänvaiheita vielä kokenut.
Tuossa yläpuolella juuri joku huutelee että pitää puhua yleisellä tasolla eikä omista kokemuksista. Ei silloin tuonkaan henkilökohtainen näkemys ole hyvä vastaus.
Täh? Kysymys kuuluu: "Minkä ikäiseltä naiselta mies saa parasta seksiä?"
Ei yläpuolella sanottu, ettei saisi puhua omista kokemuksista, vaan että esitettyyn kysymykseen voi vastata muutenkin kuin vain omista kokemuksista.
Kuten täällä on aiemminkin vastattu, niin tätä kannattaisi varmaan kysyä miehiltä. Eihän naiset voi tietää kuinka hyvänä miehet seksin kokee, varsinkaan jos pitää arvuutella MUIDEN ihmisten kokemuksien kautta. Vai oikeastiko ap miettii, että naapurin Seppo saa varmaan parempaa seksiä 46 vuotiaalta vaimoltaan kuin Sepon poika Jokke 19 vuotiaalta tyttöystävältään. Tai päin vastoin. Tuohan olisi absurdia.
40+ ehdottomasti. Ja jatkuu siitä pitkään jos vaan mukana hommassa on mies joka sytyttää. Jos olisin ollut vain yhden miehen nainen olisivat kokemukseni ja taitoni huomattavasti köyhemmät, sillä olen oppinut kumppaneiltani paljon. Jokainen elää tyylillään mutta joskus ihmettelen kun kuulen niitä pareja joilla ei ole ollut koskaan muita kumppeneita kuin se yksi ainoa aviopuoliso ja silti seksi on "maailman parasta". Ja nuorille sanoisin että hyvään seksiin ei tarvita hyvää kroppaa vaan ne avut ovat enemmänkin siellä korvien välissä. Vähän huumoria ja iloa hommassa ei ole myöskään yhtään pahitteeksi.
Sen ikäiseltä, kun naisilla keskimäärin on noin 10 vuotta takana aktiivista seksielämää ja vähintään 3 eri kumppania takana pidemmistä suhteista (ei pelkkiä yhden yön juttuja). Itse näkisin oman kokemuksen kautta että kokemus ja vaihtelu (uuden kumppanin kanssa oppii aina paljon myös itsestä ja kyvystä tuottaa toiselle nautintoa + todennäköisesti ei osu 3 puhumista ja mielenkiintoa välttelevää eteen, jos asioista ei puhu ja ole kiinnostunut kehittymisestä molemmin puolin niin on vaikea oppia mitään) on ollut avaintekijöitä.
Minkäs ikäisinä naiset keskimäärin tuon omaavat?
Olen 35 ja uskallan väittää vaan parantuneeni. Paras varmaan vielä edessä. Nuorempana olin paljon epävarmempi.
Paljon on vaikuttanut myös yksi mies elämässäni, jonka kanssa opin miten paljon mies oikeasti naisen vartalosta voi nauttia. Vapauduin tosi paljon silloin.
Mun kokemuksen mukaan +40 v naiset on parhaita. Ne on estottomia, tietää mitä haluaa ja mitä mies haluaa. Oon 54-v ja oma seksielämä on ollut aktiivista jo nuoresta miehestä asti. Naisen ulkonäkö seksiä harrastettaessa ei ole tärkeintä, vaan se, että mies tuntee naisen täyden antautumisen, nautinnon ja himon seksiin. Viimeinen parisuhde, joka kestänyt 5 vuotta on ollut tosi hyvä seksinkin suhteen, samoin kuin edellinen joka kesti 3-vuotta. Naiset on olleet 48-54 vuotta, eikä oikeastaan vois toivoa enempää. Täytyy toivoa että kipinä jatkuu vielä pitkään.
Oot niin oikeassa ja varmaan 10 vuoden päästä olet vieläkin vapautuneempi ja parempi seksissä. Oon mies ja minut "vapautti" 20-v kestäneen parisuhteen jälkeen tapaamani seksuaalinen nainen, jollaista ei moni osaa kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oot niin oikeassa ja varmaan 10 vuoden päästä olet vieläkin vapautuneempi ja parempi seksissä. Oon mies ja minut "vapautti" 20-v kestäneen parisuhteen jälkeen tapaamani seksuaalinen nainen, jollaista ei moni osaa kuvitellakaan.
Tällaisen kun pääsee kokemaan, niin jää ikuiset hyvät muistot :-)
Meillä tämän kyseisen miehen kanssa oli sellaisia sessioita, että melkein voisin kuvitella nähneeni unta mutta en nähnyt. Parhaita juttuja elämässäni. Hyvissä väleissä edelleen mutta seksijuttuja emme enää voi harrastaa.
T: 35
16-18, ah ihana vähän juovuksissa oleva tiukka teini. Kukkainen hajuveden tuoksu ;) eka laukeaminen tulee jo huulille kosketuksesta, sitten naidaan kunnolla tunteja. vinkkinä miehille, kaivari vapun aikaan, sieltä irtoaa ;)
Sanoisin että siinä 40:n kieppeillä. Tietää mitä haluaa, taitoja kertynyt vuosien varrella ja nuoruuden estot jääneet taa.
Loputkin estot jäivät jossain 35 kohdalla. Sen jälkeen. Raskauden mahdollisuus torpattiin pysyvästi heti 30-vuotiaana, suosittelen kaikille, joilla lapsiluku täynnä.