Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: minkä ikäiseltä naiselta mies saa parasta seksiä?

Vierailija
03.11.2017 |

Mikä on teidän näkemyksenne tähän asiaan?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilta kysyt, eikö olisi parempi kysyä miehiltä?

Vierailija
2/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minua kiinnostaa nimenomaan naisten näkemys asiasta. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minua kiinnostaa nimenomaan naisten näkemys asiasta. AP

Minulla ei ole näkemystä ko. asiasta. En tiedä onko jollain muulla naisella.

Vierailija
4/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole iästä vaan muista taidoista ja uontaisista kyvyistä.

Vierailija
5/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata kun en ole elänyt elämääni vielä loppuun.

Vierailija
6/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä vastaus. Vähän kuin sanoisi, että ei voi sanoa minkä ikäisenä lätkäpelaaja on parhaimmillaan, koska taidot ja luontainen kyky vaihtelevat. No totta hemmetissä voidaan sanoa!

Vierailija
7/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta kolmekymmentä ja vasta nyt alkanut seksiä kunnolla sujumaan. Olen ollut todella estynyt siinä johtuen raiskauksesta teini-iässä.

En osaa muista naisista sanoa.

Vierailija
8/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 40v paikkeilla.Itse 37v ja nyt voin sanoa että olen vapautuneempi ja rohkeempi kuin vaikka kaksivitosena. Tiedän jo mistä pidän,mitä osaan ja mistä nautin ja uskallan sanoa ja kysyä.Näin ollen mieskin saa silloin hyvää seksiä kun itse on varmempi itsestään ja otteistaan.

Tämä siis vain minun mielipide kysyttyyn asiaan oman kokemuksen perusteella.

Vierailija
9/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyselen aina ravintoloiden kokeilta, että mistä saa parasta ruokaa.

Vierailija
10/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä vastaus. Vähän kuin sanoisi, että ei voi sanoa minkä ikäisenä lätkäpelaaja on parhaimmillaan, koska taidot ja luontainen kyky vaihtelevat. No totta hemmetissä voidaan sanoa!

Olen 40v. Ole hyvä ja esitä vapaasti analyysisi seksitaidoistani niin kerron kuinka lähelle osui.

Vierailija
11/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v. Ole hyvä ja esitä vapaasti analyysisi seksitaidoistani niin kerron kuinka lähelle osui.

Ei kysymys ollut sinun seksitaidoistasi vaan naisten seksitaidoista yleisellä tasolla. On olennaista erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan tässä yhteydessä.

Vierailija
12/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45+ -iässä uskalsin vasta kertoa, mistä pidän. Kun raskauden pelko väistyy, osaa heittäytyä ihan eri tavalla. E-pillerit myös auheuttivat minulle haluttomuutta ja limakalvojen kuivumista.

Vierailija
13/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v

t. N30 :P

Vierailija
14/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vastauksesi logiikkaa. Tietenkinhän sinulla voi olla näkemys asiasta, vaikka et olisi henkilökohtaisesti kaikkia elämänvaiheita vielä kokenut. 

Vierailija
15/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vastauksesi logiikkaa. Tietenkinhän sinulla voi olla näkemys asiasta, vaikka et olisi henkilökohtaisesti kaikkia elämänvaiheita vielä kokenut. 

Tuossa yläpuolella juuri joku huutelee että pitää puhua yleisellä tasolla eikä omista kokemuksista. Ei silloin tuonkaan henkilökohtainen näkemys ole hyvä vastaus.

Vierailija
16/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ajatus olettaa, että nainen olisi iän myötä kokeneempi tai avoimempi tai yhtään mitään. Olen keski-ikäine ja, pitänyt itseni tarkoituksellisesti neitsyenä Minulla ei ole kokemusta ja luulisin olevani erittäin epäkiinnostunut, kömpelö, ahdistunut ja nolo jos päättäisin jotain seksihommia alkaa kokeilemaan. Miehen anatomia ja mieltymykset ovat täysin vieraita ja ne miehet jotka ovat kertoneet mistä pitäisivät saavat minut vain tuntemaan ahdistusta.

Sehän on oletus kaikista keski-ikäisistä seksikkään näköisistä naisista, eikö?

Vierailija
17/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45+ -iässä uskalsin vasta kertoa, mistä pidän. Kun raskauden pelko väistyy, osaa heittäytyä ihan eri tavalla. E-pillerit myös auheuttivat minulle haluttomuutta ja limakalvojen kuivumista.

Tätä voisin veikata aika yleispäteväksi juuri tuon takia ettei tarvitse pelätä raskautta eikä kärsiä ehkäisyn sivuvaikutuksista.

Itse olen paljon nuorempi ja odotan innolla että pääsee eroon ehkäisystä ja alkaa taas haluamaan ja seksi muutenkin palaa normaaliksi. En esimerkiksi meinaa millään saada nyt orgasmia mikä vaikuttaa myös siihen millaisena mies seksin kokee.

Vierailija
18/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yläpuolella juuri joku huutelee että pitää puhua yleisellä tasolla eikä omista kokemuksista. Ei silloin tuonkaan henkilökohtainen näkemys ole hyvä vastaus.

Täh? Kysymys kuuluu: "Minkä ikäiseltä naiselta mies saa parasta seksiä?"

Ei yläpuolella sanottu, ettei saisi puhua omista kokemuksista, vaan että esitettyyn kysymykseen voi vastata muutenkin kuin vain omista kokemuksista.

Vierailija
19/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 50-vuotias, ja kyllä mulle ikä on tuonut seksitaitoja. Vasta joskus lähempänä neljääkymppiä uskalsin ihan oikeasti heittäytyä nauttimaan, kokeilemaan ja kuuntelemaan sitä, mitä kumppani haluaa. Eli multa on saanut parasta seksiä noin ikävuodesta 38 alkaen ja jatkuu edelleen. Erittäin suuri osuus tässä on tietysti puolisolla, jonka kanssa sovimme seksuaalisesti erittäin hyvin yhteen.

Tietty jos mies arvostaa ennen kaikkea hoikkaa nuoren naisen kroppaa ja muita ulkoisia avuja, niin sitten se paras ikä oli aikaisemmin. Minun mielestäni seksi ei ollut tuolloin kummoista, enkä koe antaneeni kellekään "hyvää seksiä". 

Vierailija
20/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta parasta seksiä saa nyt, kun olen 46.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä