Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukkahousut tavallista?

Vierailija
03.11.2017 |

Satuin eilen tulemaan salille pukuhuoneeseen juuri kun eräs kolmikymppinen (?) mies oli pukeutumassa ja veteli sukkahousuja jalkaan. Siis ei mitään ohuita kiitojuttuja vaan semmosia vähän paksumpia. Olen kyllä kuullut puhuttavan miesten sukkahousuista mutta en osannut sanoa oliko herralla miesten mallit. Enkä viitsinyt tietenkään tuijotellakaan. Liekö ihan tavallista nykyään että miehillä sukkikset? En ole koskaan aiemmin törmännyt.

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen rakastan nylonia, 20 den omassa jalassa, jopa nilkkasukkana antaa kiksejä. En tiedä miksi - tykkään vaan. Ulkona en kulje sukkiksissa, mutta kotona käytän sukkahousuja, stay upseja ja nilkkasukkia. En pidä lämmittämisen vuoksi, tarve on jotenkin seksuaalinen. Haluaisin, että vaimonikin käyttäisi useammin.

Vierailija
82/123 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vanhan ketjun nosto mutta...

Eilen salilla (yllättäen) huomasin että vanhempi herrasmies seisoo siinä vieressä paitaansa viikaamassa paksut sukkahousut jalassa niin muistin tämän pöljän ketjun heti. Ilmeisesti villaiset ja hyvin vähän läpinäkyvät. Ei siinä kukaan tuijotellut tai naureskellut vaikka väkeä oli muitakin.

Pitänee varmaan kokeilla itsekin kun äijät noita niin hehkuttaa palstoilla :D

Mullekin tuli tämä ketju mieleen, kun näin äskettäin uimahallin pukuhuoneessa kun mies laittoi jalkaan mustat sukkahousut. Tämä oli eka kerta kun tällaista näin, eli ei taida sukkahousujen käyttö kovin tavallista miehillä olla. Eipä siihen kyllä kukaan tainnut sen kummempaa huomiota kiinnittää.

Ihan hyvin näyttivät sukkahousut istuvan kaverille, ei hän mitenkään naismaiselta näyttänyt.

Sehän on oikeastaan ihan sama, mitä kukin alusvaatteinaan käyttää. En ole koskaan kokeillut, mutta voisin ihan hyvin ajatella, että sukkahousuilla on puolensa. Ehkä vielä kokeilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan seksikkäät. Kutsukaa homoksi jos haluatte.

Vierailija
84/123 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo.

Vierailija
85/123 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa minä luen? Miehillä sukkkahousut, buahhhaahaaa!

Virtsaatteko myös silleen tyttömäisesti pöntöllä istuen?

Surkimukset.

Vierailija
86/123 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun ymmärtääkseni suurin osa naisista pitää kylmillä ilmoilla sukkahousuja vaikka olis housutkin. Miksipä ei sitten yhtä lailla miehetkin. Eihän ne edes näy kun on housut jalassa. Aika mitätön asia.

Riippuu vähän. Jos sukkahousut tiukat, vetävät kivekset liian lähelle kehoa, niiden lämpötila nousee, epäterveellistä esim. siittiöidentuotannon kannalta.

Siksi juuri kivekset roikkuvat kehon ulkopuolella, koska niiden lämpötilan pitää olla alempi kuin kehon.

Vierailija
87/123 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt vaikka kaksia sukkiksia päällekkäin. Ei kuulu muille. Siinä ei miehisyys kärsi milliäkään. Moukille tämä on arkuuttaan ongelma.

Vierailija
88/123 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ymmärtääkseni suurin osa naisista pitää kylmillä ilmoilla sukkahousuja vaikka olis housutkin. Miksipä ei sitten yhtä lailla miehetkin. Eihän ne edes näy kun on housut jalassa. Aika mitätön asia.

Riippuu vähän. Jos sukkahousut tiukat, vetävät kivekset liian lähelle kehoa, niiden lämpötila nousee, epäterveellistä esim. siittiöidentuotannon kannalta.

Siksi juuri kivekset roikkuvat kehon ulkopuolella, koska niiden lämpötilan pitää olla alempi kuin kehon.

Tää on niin urbaani legenda. Jotkut ControlTop sukkahousut voi likistää kivekset lähelle kehoa. 40 den sukkahousut farkkujen alla nostaa varmasti paljon vähemmän niiden kivesten lämpötilaa, kun ne miesten perinteiset puuvillakalsarit. Varsinkin kun ne tekokuituisena vielä kuljettaa kosteutta iholta pois, jos ne sukkahousut on puettuna ihoa vasten. Itse olen käyttänyt sukkahousuja alimmaisena, ja siihen päälle voi sitten pukea lyhyet kalsarit. Mukavampi jalassa noin päin. 

Vierailija
89/123 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin urbaani legenda. Jotkut ControlTop sukkahousut voi likistää kivekset lähelle kehoa. 40 den sukkahousut farkkujen alla nostaa varmasti paljon vähemmän niiden kivesten lämpötilaa, kun ne miesten perinteiset puuvillakalsarit. Varsinkin kun ne tekokuituisena vielä kuljettaa kosteutta iholta pois, jos ne sukkahousut on puettuna ihoa vasten. Itse olen käyttänyt sukkahousuja alimmaisena, ja siihen päälle voi sitten pukea lyhyet kalsarit. Mukavampi jalassa noin päin. 

Muuten olen kaikesta ihan samaa mieltä, mutta itse pidän kyllä mieluummin lyhyitä alkkareita alimpana ihoa vasten ja laitan sukkahousut vasta niiden päälle. Tavalliset sukkahousut eivät varmasti purista tai kuumenna kiveksiä sen enempää kuin tavalliset miesten kalsaritkaan.

Vierailija
90/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset ei purista miehen vehkeitä sen kummemin kuin muutkaan vaatteet. Ikävintä on kun pallien kohdalle tulee pieni reikä, josta kivespussi alkaa pikkuhiljaa työntyä ulos ja nipistelee vittumaisesti. Siksi pitää olla alla lyhyet kalsarit.

Mulla on ollut vuosikausia 40den tai paksummat sukkikset housujen alla ihan normaalisti. Saattaa joskus vilkkua lahkeestakin vaan eipä tuosta ole kukaan sanonut koskaan mitään.

Vierailija
91/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas luen? Miehet käyttävät sukkahousuja? Ei saatana.

Vierailija
92/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukkahousut olisi jotenkin vain naisille? Se on vaatekappale siinä missä lapaset ja miehet voi niitä pitää ilman muuta.

Vierailija
93/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kai ne olla seksikkäätkin. Minusta sukkahousut on ennen kaikkea mukavat jalassa. Jostain syystä monet naiset tuntuvat inhoavan sukkahousuja, mutta itse olen sitä mieltä, että jos on löytänyt sopivan kokoiset hyvin istuvat sukkahousut, niin sen mukavampaa alusvaatetta ei olekaan. Vaimoni on myös sukkahousujen kannattaja, ja hänen kauttaan tulinkin ensi kerran kokeilleeksi sukkahousuja. Ja sen jälkeen ei ole enää ollut paluuta miesten tykkikalsareihin.

Varsinkin näin kylmempinä vuodenaikoina käytän sukkahousuja jatkuvasti alusvaatteena farkkujen alla. Useimmiten 40-60 denierisiä, mutta tarpeen mukaan myös ohuempia tai paksumpia. Ohuimpien sukkahousujen kanssa laitan jalkaan vielä lyhyet sukat, kun ohut sukkahousu ei paljon jalkateriä lämmitä, mutta paksumpien kanssa ei niitäkään tarvitse.

Toki voitte kutsua minuakin homoksi jos haluatte, mutta sellainen en kuitenkaan ole, vaan ihan tavallinen keski-ikäinen perheellinen heteromies.

Vierailija
94/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä omista sukkahousuja, mutta kaikki pitkät kalsarit ovat kyllä vartalonmyötäisiä ja ns. tiukkoja niinkuin lyhyetkin. Lököttävät kalsarit ärsyttää, hiertää, eivät tue ja menevät rullalle housujen alla. Eikä ne kyllä hyvältä näytäkään, vaikkei se nyt mikään ehdoton ykkösjuttu ole. Jotkut mustat merinokalsarit kyllä näyttää jalkaan vedettäessä erehdyttävästi sukkahousuilta kun kuultavat läpi, mulle aivan se ja sama. Voisin kai mä sukkahousujakin pitää, ei se mun miehistä itsetuntoa horjuttaisi. En ymmärrä alusvaatestereotypioita tai angsteja, jokainen pitäköön mistä itse pitää.

Vierailija
95/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nykyisin ja itse asiassa olen jo yli 10 vuotta ostanut sukkikseni  useimmiten Lidlistä .

Siellä hinta ja laatusuhde niissä on aika hyvin  kohdallaan.

Olin käyttänyt jo vuosia ennen inttiin menoakin ,mutta siellä kun joutui käyttämään niitä valtion tarjoamia (ämpärirumia) alusvaatteita ,

(jotka olivat ennen pesulaa olleet ties kenen käytössä niin sen'savotan' jälkeen päätinkin yllättäen että mun alusvaatteet on tästä lähtien kyllä  aina vaan ihan omat  pikkarit ja t-paita ja ( ja sään niin vaatiessa) sukkikset ja sillä siisti.

Tässä päätöksessä ole tähän asti myös pysynyt ja aion pysyä näissä  ja siinä  vastakin. m,42

Vierailija
96/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan nauranut näin makeasti kuin tätä lukiessani. Sukkahousut miehellä.

Vierailija
97/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita miesten sukkahousujakin, mutta naisille on parempia ja enemmän valikoimaa joten naistenosastola itse omani haen. Talvella puvun alla käytännölliset varsinkin jos julkisilla kulkee kun ei koskaan tiedä kauan saa pysäkillä pakkasessa notkua.

Vierailija
98/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas luen? Miehet käyttävät sukkahousuja? Ei saatana.

Ei kukaan niitä sua varten käytä eikä sulle edes näyttäisi vaikka pyytäisitkin, joten ota nyt vaan nitrosi ihan rauhallisesti,asetu selin sängyllesi ,oikaise selkäsi sille  ja käy vaan vähän  lepäämään sen ottamisen päälle .

Vierailija
99/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vähään aikaan nauranut näin makeasti kuin tätä lukiessani. Sukkahousut miehellä.

No nauraminenhan on vain hyväksi kropallekin, terveellistä ja hyväksi verenpaineellesi !

Vierailija
100/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuskinpa noilla kulkusiaan keittää sen kummemmin kuin muillakaan alusasuilla, mutta itselle ei tuo naistenmallien haaraosasto sovi vaan mukavuussyistä tilaillut ulkomailta miestenmalleja, esim Activskiniltä löytyy hyvin valikoimaa erilaisiin tarpeisiin ja miehen anatomialle tuunattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi