Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukkahousut tavallista?

Vierailija
03.11.2017 |

Satuin eilen tulemaan salille pukuhuoneeseen juuri kun eräs kolmikymppinen (?) mies oli pukeutumassa ja veteli sukkahousuja jalkaan. Siis ei mitään ohuita kiitojuttuja vaan semmosia vähän paksumpia. Olen kyllä kuullut puhuttavan miesten sukkahousuista mutta en osannut sanoa oliko herralla miesten mallit. Enkä viitsinyt tietenkään tuijotellakaan. Liekö ihan tavallista nykyään että miehillä sukkikset? En ole koskaan aiemmin törmännyt.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä omista sukkahousuja, mutta kaikki pitkät kalsarit ovat kyllä vartalonmyötäisiä ja ns. tiukkoja niinkuin lyhyetkin. Lököttävät kalsarit ärsyttää, hiertää, eivät tue ja menevät rullalle housujen alla. Eikä ne kyllä hyvältä näytäkään, vaikkei se nyt mikään ehdoton ykkösjuttu ole. Jotkut mustat merinokalsarit kyllä näyttää jalkaan vedettäessä erehdyttävästi sukkahousuilta kun kuultavat läpi, mulle aivan se ja sama. Voisin kai mä sukkahousujakin pitää, ei se mun miehistä itsetuntoa horjuttaisi. En ymmärrä alusvaatestereotypioita tai angsteja, jokainen pitäköön mistä itse pitää.

Lököttäviä kalsareita juurikin on viheliäistä pitää, etenkin farkkujen alla. Siksi siirryinkin aikoinaan käyttämään sukkahousuja ja joskus myös leggingsejä. Tietysti jos löytyy napakoita vartalonmyötäisiä pitkiksiä, voisin ajatella käyttäväni niitäkin.

Sukkahousuissa on kyllä vielä se hyvä puoli, että ne ovat tavattoman kevyet jalassa, mutta silti lämmittävät jalkoja mukavasti.

Vierailija
102/123 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi myyjä lisää miesten sukkahousuille suomeen. Ei miesten sukkahousuja myytäisi, jos miehet ei sukkahousuja käyttäisi.

www.sukkavelho.fi/collections/miesten-sukkahousut

Ja heidän Blogistakin löytyy asiaa miesten sukkahousuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän nämä "ei saatana" "ei helvetti" machot ovat yleensä täällä kommentoimassa? Miten vahingossa google löytikään miesten sukkahousuketjun vauva.fi sivustolta, kun piti etsiä traktorin vetoakseleista kuvia?

:D

Vierailija
104/123 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta pukkaa. Ketju aloitettu kuusi vuotta sitten

Vierailija
105/123 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä ajankohtainen aihe nyt, mutta muutaman kuukauden kuluttua tarvitsee taas sukkahousuja, kun ilmankaan ei tarkene. Ja miesten kalsareita en jalkaani kisko. Puuvilla farkkujen alla on kelvoton materiaali. Takertuu farkkuihin, ja jos sattuu hikoilemaan, niin pysyy märkänä lopun päivää.  Ja pitää ihonkin märkänä. 

Vierailija
106/123 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niitä näkyy. miehillä mekkoja, hameita ja sukkahousuja, nimittäin helsinki pridessä. laittauduttu paremmin kuin juhliin konsanaan . olipas hienojakin vaatteita , ja sitten yliopistohippejä !

Vierailija
107/123 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kun ollaan niin sukupuolettomia ja suvaitsevaisia niin voit ihan hyvin sinne äijäiltaan laittaa punaiset sukat ja sukkanauhavyön. Ei kukaan vittuile.

Jääkiekkoilijoillahan on sukkanauhoja: https://shop.hockeybase.fi/pelaajan-varusteet/lis%C3%A4tarvikkeet/ccm-s…

Vierailija
108/123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä ajankohtainen aihe nyt, mutta muutaman kuukauden kuluttua tarvitsee taas sukkahousuja, kun ilmankaan ei tarkene. Ja miesten kalsareita en jalkaani kisko. Puuvilla farkkujen alla on kelvoton materiaali. Takertuu farkkuihin, ja jos sattuu hikoilemaan, niin pysyy märkänä lopun päivää.  Ja pitää ihonkin märkänä. 

Hyvinkin ajankohtainen aihe nyt. Sukkahousuissa on jo kuljettu monta viikkoa. Tänään oli jalassa Ferillosta ostetut 60 den miesten sukkikset. 

Vierailija
109/123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää on nää miesten tamppoonit kun on herättänny kohinaa koko päivän ??

Vierailija
110/123 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso saksalainen verkkokauppa, jonka hakuun kun laittaa sukkahousut ja valitsee miehille suunnatut tuotteet, niin aika iso on tarjonta. Suuri osa on kylläkin naisten sukkahousuja, josta luultavasti vaan löytyy isoja kokoja, ja on sen vuoksi otettu mukaan tuohon. Paljon on kyllä ihan miesten malleja ja sitten niitä, missä kuvissa esiintyy sekä mies, että nainen. 

www.otto.de

Samoin Amazonin haussa löytyy melkoinen valikoima miesten sukkahousuja.

Aliexpress myös tarjoaa valtavat määrät miesten sukkahousuja.

Minkähän takia näitä olisi tarjolla, jos näille ei käyttäjiä olisi? Itse en omista yksiäkään pitkiä puuvillakalsareita. Pääasiassa pärjään sukkahousuilla. Muutamat urheilukerrastot omistan myös. 

Vierailija
111/123 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ostin joku aika sitten. Toimitus hieman kesti, mutta nyt näitä on päässyt jo vähän testaamaankin. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/aurellie-miesten-mikrokuitu-sukkahousut-60-den-rocky-p-mir1145280001?searchTerm=sukkahousut

Ensimmäistä kertaa jalkaan kiskoessa tuntui hieman lyhyiltä tällaiselle 178 cm pitkälle miehelle. No sai ne vähän kiristellen kiskottua riittävän ylös. Yleensä tuollaiset liian lyhyen tuntuiset sukkahousut valuu helposti, mutta nämä tuntui pysyvän hyvin paikallaan, jopa yllättävänkin hyvin. Periaatteessa ero naisten malleihin on pieni, mutta käytänössä kuitenkin merkittävä. Tilasin nuo XL/XXL koon sukkahousut. Noissa on haarakiila joka alkaa takaa ja ulottuu edessä melko ylös asti. Vaikka tuo ylttyy ehkä n. 10 cm ylemmäksi kun normaaleissa sukkahousuissa, antaa tuo mukavasti lisä tilaa ja parantaa istuvuutta paljon. Paljon paremmin istuvat ja huomaamattomammat jalassa, kun useimmat miesten kalsarit. Materiaali on ihan miellyttävän tuntuista. Kokonaisuutena sanoisin, että erittäin hyvät ja hinta/laatu on erinomainen. Vielä ei voi kestävyydestä paljoa kommentoida, mutta ainakin muutaman käyttökerran jälkeen ovat vielä ehjät. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
112/123 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin ajankohtainen aihe nyt. Sukkahousuissa on jo kuljettu monta viikkoa. Tänään oli jalassa Ferillosta ostetut 60 den miesten sukkikset. 

Laitoin sukkahousut jo kesälomalle. Palataan asiaan syksyllä kun säät viilenee. 

Vierailija
113/123 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sukkahousuja on tarvittu jo monta viikkoa. Ihan paras alusvaate farkkujen alle. Miellyttävät ihoa vasten, ja lämmittävät jalkoja mukavasti. Alkusyksystä pidin 20 denierin sukkahousuja, nyt on tarvinnut jo paksumpia. 

Vierailija
114/123 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa minä luen? Miehillä sukkkahousut, buahhhaahaaa!

Virtsaatteko myös silleen tyttömäisesti pöntöllä istuen?

Surkimukset.

Aika monen miehen kannattaisikin virtsata pöntöllä istuen, niin ei olisi niin paljon kusiroiskeita lattialla.

Vierailija
115/123 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla melkein viikoittain, enkä ole vielä kertaakaan nähnyt miehen pukevan sukkahousuja. Viimeksi olin eilen illalla, ja aika moni mies veti pukuhuoneessa jalkaan pitkät kalsarit. Suoraan sanottuna mies pitkissä kalsareissa on aika karsea näky, jotkut sukkahousut näyttäisivät varmaan miehen päällä paremmalta. 

Mutta alusvaatehan ne kalsaritkin on eli ei kai niissä ole tarkoituskaan hillua julkisesti. 

Vierailija
116/123 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla joka päivä ei kesällä.

Vierailija
117/123 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä parempia olekaan kun sukkahousut. aamulla kylmää ja päivällä lämpenee. paksut kalsarit on ihottavat. kohta voi laittaa sortsit ja sukkahousut

Vierailija
118/123 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsit ja sukkahousut, minä tykkään ainakin pitää

Vierailija
119/123 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin alkaneen viikon sääennustetta. Loppuviikosta on ruvettava kaivamaan sukkahousuja esille. 

Vierailija
120/123 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla melkein viikoittain, enkä ole vielä kertaakaan nähnyt miehen pukevan sukkahousuja. Viimeksi olin eilen illalla, ja aika moni mies veti pukuhuoneessa jalkaan pitkät kalsarit. Suoraan sanottuna mies pitkissä kalsareissa on aika karsea näky, jotkut sukkahousut näyttäisivät varmaan miehen päällä paremmalta. 

Mutta alusvaatehan ne kalsaritkin on eli ei kai niissä ole tarkoituskaan hillua julkisesti. 

Kerran on tullut salilla puettua sukkahousut jalkaan. Itse olen hylännyt perinteiset miesten kalsarit kokonaan. Pienillä pakkasilla käytän farkkujen ja ulkoiluhousujen alla tarpeen mukaan eri paksuisia nylon sukkahousuja. Kovemmilla pakkasilla merinovilla tai bambu sukkahousuja. Kerran kun pakkasta oli paljon, niin otin sitten mukaan nuo bambu sukkahousut, kun totesin että suihkun jälkeen paleltuu muuten. Suihkun jälkeen sitten katsoin, että ketään ei ole pukuhuoneessa ka kiskaisin sukkahousut todella nopeasti jalkaan ja ulkoiluhousut heti päälle. Tuli varmaan pukeutumis ennätys. Suunnittelin jo, että jos pukuhuoneessa on väkeä, niin täytyy varmaan käydä vessassa laittamassa sukkahousut jalkaan. Sukkahousut on paljon parempi alusvaate, kun perinteiset miesten kalsarit, mutta ei niitä kehtaa jossain salin pukuhuoneessa alkaa esitellä muille.