Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sukkahousut tavallista?

Vierailija
03.11.2017 |

Satuin eilen tulemaan salille pukuhuoneeseen juuri kun eräs kolmikymppinen (?) mies oli pukeutumassa ja veteli sukkahousuja jalkaan. Siis ei mitään ohuita kiitojuttuja vaan semmosia vähän paksumpia. Olen kyllä kuullut puhuttavan miesten sukkahousuista mutta en osannut sanoa oliko herralla miesten mallit. Enkä viitsinyt tietenkään tuijotellakaan. Liekö ihan tavallista nykyään että miehillä sukkikset? En ole koskaan aiemmin törmännyt.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on tullut salilla puettua sukkahousut jalkaan. Itse olen hylännyt perinteiset miesten kalsarit kokonaan. Pienillä pakkasilla käytän farkkujen ja ulkoiluhousujen alla tarpeen mukaan eri paksuisia nylon sukkahousuja. Kovemmilla pakkasilla merinovilla tai bambu sukkahousuja. Kerran kun pakkasta oli paljon, niin otin sitten mukaan nuo bambu sukkahousut, kun totesin että suihkun jälkeen paleltuu muuten. Suihkun jälkeen sitten katsoin, että ketään ei ole pukuhuoneessa ka kiskaisin sukkahousut todella nopeasti jalkaan ja ulkoiluhousut heti päälle. Tuli varmaan pukeutumis ennätys. Suunnittelin jo, että jos pukuhuoneessa on väkeä, niin täytyy varmaan käydä vessassa laittamassa sukkahousut jalkaan. Sukkahousut on paljon parempi alusvaate, kun perinteiset miesten kalsarit, mutta ei niitä kehtaa jossain salin pukuhuoneessa alkaa esitellä muille. 

Minullakin on perinteisten kalsarien käyttö jäänyt melkein kokonaan pois. Hiihtolenkeille saatan laittaa jonkin teknisen alusasun, mutta esimerkiksi viime talven tallasin melkein pelkästään sukkahousuissa. Kylmillä ilmoilla paksumpia ja lämpimämmillä ilmoilla ohuempia. Bambusukkahousuja on tullut käytettyä viime aikoina aika paljon. Ihan normisti olen pukenut sukkiksia päälle uimahallin pukuhuoneessakin enkä ole huomannut mitään tuijottelua tms. Johtuuko siitä, että melkein kaikki sukkahousuni ovat mustia, ja mustat eivät herätä ihmeempää huomiota. Kirkkaanpunaisten sukkisten kanssa voisi olla toinen tilanne.

Vierailija
122/123 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan miestenosastolla ollut sukkahousuja tarjolla iät ja ajat vaan ei ole tainnut oikein kauppa käydä. Miksiköhän? Jostain olen kyllä lukenut että miehet ostelevat sukkahousuja naistenosastolta ja nimenomaan omaa kokoaan. Itse olen tyytynyt pitkiin kalsareihin. Sellaisiin perinteisiin.

itse ostan tyttöystävälle, joka sattumalta on juuri samaa kokoa mitä minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan miestenosastolla ollut sukkahousuja tarjolla iät ja ajat vaan ei ole tainnut oikein kauppa käydä. Miksiköhän? Jostain olen kyllä lukenut että miehet ostelevat sukkahousuja naistenosastolta ja nimenomaan omaa kokoaan. Itse olen tyytynyt pitkiin kalsareihin. Sellaisiin perinteisiin.

itse ostan tyttöystävälle, joka sattumalta on juuri samaa kokoa mitä minä

Meillä kumpikin ostaa omat sukkahousut. Vaimolla on sen verran leveä takamus, että joutuu käyttämään isompia sukkahousuja kuin minä.