Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukkahousut tavallista?

Vierailija
03.11.2017 |

Satuin eilen tulemaan salille pukuhuoneeseen juuri kun eräs kolmikymppinen (?) mies oli pukeutumassa ja veteli sukkahousuja jalkaan. Siis ei mitään ohuita kiitojuttuja vaan semmosia vähän paksumpia. Olen kyllä kuullut puhuttavan miesten sukkahousuista mutta en osannut sanoa oliko herralla miesten mallit. Enkä viitsinyt tietenkään tuijotellakaan. Liekö ihan tavallista nykyään että miehillä sukkikset? En ole koskaan aiemmin törmännyt.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallisia.

Vierailija
62/123 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kolmihaaraiset? Olisi Kongon polvikullimiehille pohjoisessa tarpwen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailin kylpylässä. Koskapa julkinen paikka, niin puin ylleni miesten perinnepitkät. Parkkipaikalla autosta noustessani ihmettelin, että on jotenkin epämukava olo. Ei ollutkaan niitä ihonmyöteisiä, kuten yleensä. Onneksi juuri nyt on.

Vierailija
64/123 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä sukkahousuissa on? Olen käyttänyt lapsesta asti. mies 57v.

Vierailija
65/123 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin käyttään tänä syksynä farkkujen alla. Tosi mukavat pitää on ohuita ja paksunpia. "Naisten" malleja käytän koska miesten on paljon kalliinpia mutta itää ostaa isot koska olen pitkäjalkainen. Mustia ja beigejä. Sitä ihmettelen ettei miesten sukka osastolla myydä miehille sukkahousuja niinkuin naisille olis tasa-arvoista.

Vierailija
66/123 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, 7 asteen pakkasaamu. Ei muuta kuin hakemaan puhtaat sukkahousut kaapista. Riittäisiköhän 40 denieriä vai pitäiskö olla paksummat.

Vierailija
67/123 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä kovin tavallista taida olla. Itse käytän kyllä sukkahousuja säännöllisesti farkkujen alla jalkoja lämmittämässä. Mutta en tietenkään kesähelteillä. Keväisin ja syksyisin sen sijaan on monesti sellaiset lämpötilat, että tavalliset kalsarit ovat liian paksut ja kuumat, mutta ilman mitään välikerrosta kuitenkin jalkoja palelee. Silloin ohuet sukkahousut ovat mitä parhaimmat, ja toisaalta sukkikset jalassa ei tule sisätiloissa liian kuuma. Jos sukkahousut on sopivan kokoiset, niitä on tosi mukava pitää jalassa. Olen siis suuri sukkahousujen fani ja minulla on niitä monta paria eri paksuuksissa.

Itseni lisäksi en kuitenkaan tunne kuin yhden miehen joka on käyttänyt sukkiksia alusvaatteena. En ole tavannut häntä vuosiin joten en tiedä käyttääkö hän edelleenkin. Näiden keskustelupalstojen perusteella sukkahousuja käyttäviä miehiä tuntuisi olevan kuitenkin muitakin kuin minä.

Vierailija
68/123 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
69/123 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on meitä. Itselläni kaapit pullollaan sukkahousuja, vaimo niitä lainailee kanssa. Mukavat talvella, ja kesälläkin shortsien kanssa voi pitää jos sheivattu vaan sääret Juuri tilasinkin Italialaiset 140d paksut tuki stay upit, merkki Varis. Myös leggarit on kivoja, niissä voi käydä nykyään mieskin kaupoilla yms.

Vierailija
70/123 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolitko nauruun? Ei ole. Oli se muotia keski-ajalla ja kenties maissa joissa on kiltti, jos palelee. Mies toki saa käyttää niitä sukupuolettomasti ellei purista, naisiakin voi puristaa ihosta ja siksi on vaihtoehtona välihousut.

Vierailija
71/123 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tavallista, epäilyttävien "miesten" juttuja. Fetissi tai homostelua.

Vierailija
72/123 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin

t. Mikael Lempäälästä

Vierailija
73/123 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä sukkahousut miehille. Ai niin, mutta nykyäänhän miehellä voi olla kuulemma kuukautisetkin. Hullu maailma ja hullut ihmiset. Aivan sekopäistä touhua, jossa tulee käymään huonosti.

Vierailija
74/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista edes pitkiä kalsareita. Sukkahousuja eivät miehet käytä, vaimon käytettyjä sukkahousuja minulla on kyllä muutamat jemmassa, tuoksuvat jännälle.

Vierailija
75/123 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin balettitanssijoilla on.

Vierailija
76/123 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää monella olevan miehisyys löyssässä, kun on vaatteista kiinni. Muistakaa pitää vain miesten pipoja, ettei pallit tipu.

Vierailija
77/123 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ymmärtääkseni suurin osa naisista pitää kylmillä ilmoilla sukkahousuja vaikka olis housutkin. Miksipä ei sitten yhtä lailla miehetkin. Eihän ne edes näy kun on housut jalassa. Aika mitätön asia.

Kyllä se minusta edustaa aika radikaalia ja rohkeaa asennetta jos salilla pukuhuoneessa vetää sukkiksia jalkaan. Varmaankin halutaan näyttää mitä on päällä ja on ollut ihan valinta laittaa ne sukkikset jalkaan salia kohti lähdettäessä. Joillekin miehille sukkahousut sisältävät seksuaalista latausta. Tässä voi olla kyse siitäkin kun on menty miesten pukuhuoneeseen näyttämään sukkahousuja.

Tai sitten ei.

Eihän alusvaatteita sen kummemmin muille mitään  'näyttää' tarvitse, kuin muilta  'piilotellakaan'.

Ne vain puetaan siellä ihan yhtä luontevasti,  normaalisti, vähäsanaisesti ja mitään sen ihmeempiä  elehtimättä, esittämättä,esiintymättä, mihinkään rooliin siinä  eläytymättä,  koikkelehtimatta tai muutenkaan kekkuloimatta ne päälle  ihan siinä kuin kalsaritkin  ja sitten vaan ne päällyshousut niiden päälle ja sillä siisti ja sitten vain  salilta kotiin, niin kuin muutenkin  .

Nehän ovat vain vaate kylmänä vuodenaikana, eikä niihin nyt tarvitse minään muuna suhtautua.

Tuli ihan mieleen Mr Bean tästä sun kuvailusta. 

Vierailija
78/123 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AikuinenMies kirjoitti:

Itse aloin käyttään tänä syksynä farkkujen alla. Tosi mukavat pitää on ohuita ja paksunpia. "Naisten" malleja käytän koska miesten on paljon kalliinpia mutta itää ostaa isot koska olen pitkäjalkainen. Mustia ja beigejä. Sitä ihmettelen ettei miesten sukka osastolla myydä miehille sukkahousuja niinkuin naisille olis tasa-arvoista.

Minä olen käyttänyt sukkahousuja alusvaatteena farkkujen alla vuosikaudet, melkeinpä päivittäin. Sukkahousuissa on juuri se hyvä puoli, että on olemassa monenlaisia paksuuksia, joista voi valita säätilan mukaan sopivimmat. Aivan kuten sanoit.

Toki joskus pidän ihan tavallisia miesten pitkiä kalsareitakin, mutta yleisesti ottaen sukkahousut on mukavammat.

Vierailija
79/123 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan miestenosastolla ollut sukkahousuja tarjolla iät ja ajat vaan ei ole tainnut oikein kauppa käydä. Miksiköhän? Jostain olen kyllä lukenut että miehet ostelevat sukkahousuja naistenosastolta ja nimenomaan omaa kokoaan. Itse olen tyytynyt pitkiin kalsareihin. Sellaisiin perinteisiin.

Missähän miestenosastolla olet nähnyt sukkahousuja myynnissä? Minä en ole nähnyt koskaan. Jos olisin nähnyt, olisin kyllä ilman muuta ostanut itselleni sukkahousuja.

Vierailija
80/123 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uimahallissa kun puin miesten puolella beiget sukkikset jalkaan, ei kukaan mitään tuijotellut.

Kumma kun naiset saa käyttää ihan mitä vain, mutta miehillä on rajoitteet vaatteissa. T m 50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi