Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kommentti tähän Hellsten-jupakkaan: "that's my man!"

Vierailija
02.11.2017 |

Ollaan miehen kanssa luettu Hellstenin kirjoja ja oltu muutenkin kiinnostuneita hänen filosofiastaan. Jostain syystä ollaan puhuttu hänestä paljonkin viime aikoina, ennen kuin tuli nyt julkisuuteen tämän uuden naiskuvionsa kanssa. Noh, äsken sitten kerroin miehelle tästä uudesta käänteestä ja sanoin että taisi se Tommykin sittenkin ihan tavallinen toope olla, kun otti samantien uuden nuoren naisen juuri kuolleen vaimonsa tilalle vaikka vaimon kanssa oli rakkaus ollut elämää suurempaa. Kerroin miehelle myös tuon että uusi nainen oli kuolleen vaimon ystävä. "Thats my man", tämä oli mieheni kommentti. Siis voi luoja... Olen tainnut itsekin löytää oman Tommyn elämääni!? Vai ovatko miehet oikeasti näin erilaisia tunnetasolla kuin me naiset? En vaan voi ymmärtää... Tuli sellainen olo että olisin tosiaan itsekin varmaan yhtä helposti korvattavissa jos tuollainen käytös on miehen mielestä jotenkin "siistiä".

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti on tosi vaikeaa kenellekään mennä etukäteen arvioimaan, miten toimisi/reagoisi, jos Hellstenin kohtalo osuisi omalle kohdalle. Elämänkumppaninsa yhtäkkinen ja yllättävä menettäminen on koko senhetkisen elämän loppu ja vaatii väistämättä sopeutumista ja käsittelyä. Ei pelkästään itseltä, vaan koko lähipiiri kokee samaa hämmentynyttä surumyllerrystä. Omalla kohdalla, kun suuri suru tuli elämääni, olin ihan pihalla kuukausia. Pään sisällä oli tapahtumaa niin paljon, että en jaksanut mitään ylimääräistä. Rakastuminen olisi ollut siihen sekamelskaan sulaa hulluutta, mutta mielikin oli kokonaan suljettu siltä vaihtoehdolta. Minulla on ollut aina muutenkin ajatus, että en halua parisuhteesta ensisijaisesti terapiasuhdetta. En ole myöskään sama ihminen kuin ennen surua. Nykyisessä suhteessa välillä puskee pintaan perusteetonta menettämisen pelkoa, jota olen joutunut työstämään. 

Tunnen kolme ihmistä, jotka ovat suht nuorena yllättäen menettäneet kumppaninsa. Kukaan ei ole parissa kuukaudessa löytänyt tai edes etsinyt uutta kumppania, puhutaan mieluummin parista vuodesta. Yksi ei ole vuosien jälkeenkään ollut valmis uuteen suhteeseen. Ei siinä ole kysymys, että kenenkään pitäisi jäädä velvollisuudesta suremaan loppuelämäkseen. Mutta ihmismieli on hauras ja särkyvä ja palikoiden kasaaminen voi viedä kauan.

Tulee mieleen että voiko suru olla niin suuri että se vaatii lohdutuksekseen nopeasti uuden suhteen? Se on toki pakenemista mutta sinänsä inhimillistä. Jos uudessa suhteessa on tilaa surra menetystä, uusi suhde voi vähitellen kasvaa vanhan rinnalle, suru ja uusi rakkaus ovat läsnä samanaikaisesti. 

Vierailija
102/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ajatusmaailma on niin paljon erikoisempi. Jotkut tarvii siivoojan.kokin jne eli pian uusi nainen kuvioihin.

Useimmat suomalaiset miehet kuitenkin käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä ja silti joku jaksaa tätä vielä  hokea. Se sinun lapsuuden perheesi streotypiat ei enää päde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hurraa tietysti, mutta mitäköhän itse ajattelisivat jos vaimo sanoisi ruumiin vasta kylmettyä että uusi mies kiitos, ja saa olla isomunainenkin.

Sehän on vain hyvä että siltä seuraavalta vaaditaa jotakin vielä parempaa kuin mihin minä pystyin. Pahempi se olisi jos hän tyytyisi huonompaan.

Ikävästi sitä vaan kuitenkin tietynlaiset ihmiset vetävät puoleensa tietynlaisia, eikä se seuraava ole yhtään sen  parempi. 

Miksi ihmisiä pitäisi verrata paremmuudessa keskenään? Jokainen ihminen on erilainen omine hyvine ja huonoine puolineen. Parisuhteeseen niitä erilaisia ihmisiä tarvitaan vähintään kaksi joten parisuhteet tuskin koskaan on täysin identisiä.

Tämä oli vähän niin kuin piikki, joka ei välttämättä ole helposti avattavissa :D Kuinka naiset kuvittelevat olevansa jotenkin tavoittelimisen arvoisia palkintoja ja  he tavallaan laskeutuu sieltä jalustalta rahvaan pariin ja miesten tulee olla kiitollisia tästä kuinka antaa itsensä vaikka mies ei tämän arvoinen ole, jolle sitten voi naureskella tämän pieni munaisuuttaa ja olla kiitollinen kun naisen kerrankin sai.

Mun ex-MIES sanoi mulle ton jälkimmäisen heiton, vaikkei itse ollut rahattomana väkivaltaisena juoppona mikään catch hänkään. Oli vaan helpotus päästä hänestä eroon.

Vierailija
104/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ajatusmaailma on niin paljon erikoisempi. Jotkut tarvii siivoojan.kokin jne eli pian uusi nainen kuvioihin.

Useimmat suomalaiset miehet kuitenkin käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä ja silti joku jaksaa tätä vielä  hokea. Se sinun lapsuuden perheesi streotypiat ei enää päde. 

Näytäpä mullekin tällainen mies. Kyllä kelpais.

Vierailija
105/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se ajatusmaailma eroaa naisten ajatusmaailmasta? Jotkut tarvii elättäjän eli pian uusi mies kuvioihin. 

Vierailija
106/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kelpaisi, mutta sinunlaisesi vetää puoleensa vain niitä tietynlaisia...Et sinä tälläistä miestä saa niistä alkoholiin menevistä machomiehistä, jolle tänäkin iltana itket kuinka miehet on sikoja, jotka alistaa naisia nyrkin ja hellan väliin kotiarestiin.

Vierailija
107/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtaumisesi on miehiin tuo, et sellaista koskaa tule löytämään. 

Vierailija
108/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sanonut niin härnätäkseen sinua.

Mitä sillä härnäyksellä ajaa takaa? Selitäppäs. Näin naisena kiinnostaa tuollainen. On niin vierasta naiselle.

Vierailija
109/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä härnäyksellä ajaa takaa? Selitäppäs. Näin naisena kiinnostaa tuollainen. On niin vierasta naiselle.

Pientä hupia elämään, samalla tavalla kten jotkut saa hupia elämäänsä paheksumalla lukemiaan iltapäiväjuoruja.

Vierailija
110/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on laskeutunut keskuuteen niin viattomana, että oikein oksettaa.

Vierailija
111/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä. Kyllä te naisetkin tämän härnäyksen osaatte. Käyttäytymällä tietyllä tavalla saatte miehen hermostumaan, jonka jälkeen voittekin uhriutua kuinka huono mies teillä on.

Vierailija
112/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolen ennen miestäni, toivoisin hänen ottavan uuden kumppanin.  Toivoisin uuden kumppanin olevan monella tapaa parempi kuin mitä minä olen ollut, sillä haluan miehelleni vain parasta. Rakastan miestäni ja haluaisin hänen olevan onnellinen myös kuolemani jälkeen.  Mun mies toivoo kuulemma samaa, jos hän lähtee ensin. Elämä jatkuu. Miksi toinen ei saisi nauttia siitä jäljellä olevasta elämästä? 

Aika moni muukin toivoo kumppansa löytävän uuden rakkauden ja olevan onnellinen. Siitähän tässä ei ole kyse, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää. Vaan siitä, miten ala-arvoisella tyylillä tämä lesken uuteen siirtyminen on tapahtunut. Mutta turhaan kai sitä yrittää rautalankaa käyttää, kun toiset e vaan tajua.

Näinpä. Mä myös toivon puolisoni jatkavan elämää ja etsivän uuden kumppanin. Mutta toivon myös, että hän uskaltaa elää surun läpi, eikä etsi ketään laastariksi. Ihan vaan siksi, että tuolloin on paljon paremmat mahdollisuudet että se suhde uuden kumppanin kanssa toimii ja jatkuu. Ja on se lapsillekin parempi ettei elämään heti äidin kuoleman jälkeen ilmesty ihmistä joka sitten katoaa aika pian. Toki tässä kyseisessä tapauksessa lapset taitaa olla jo aikuisia. Mutta tuskin nuo kovin ilolla noita lehtijuttuja lukee. Pitäis T edes matalaa profiilia muiden läheisten takia. 

Ja jos äijä alkaa horista että minä olen järkännyt hälle tämän uuden puolison ja olen joku taivasvaimo niin tulen kummittelemaan ukolle joka yö, kunnes älyää lopettaa :) 

Vierailija
113/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hurraa tietysti, mutta mitäköhän itse ajattelisivat jos vaimo sanoisi ruumiin vasta kylmettyä että uusi mies kiitos, ja saa olla isomunainenkin.

Sehän on vain hyvä että siltä seuraavalta vaaditaa jotakin vielä parempaa kuin mihin minä pystyin. Pahempi se olisi jos hän tyytyisi huonompaan.

Joo, mutta tarviiko sitä vaatia iltalehdistössä ja tehdä kuolleesta naurunalainen samalla ja loukata läheisiä?

En ihan ymmärrä mikä tässä kohtaa tekisi ex-puolison naurunalaiseksi?

Ne jutut siitä kuinka tämä edesmennyt vaimo on järkännyt miehelleen tämän uuden naisen. Vaimo on kuollut, ei se enää mitään järkkää. Antaisi tämän levätä rauhassa. Ottakoon mies nyt ihan itse vastuun omista suhteistaan. Kokee ilmeisesti itsekin että uusi suhde on jotenkin huono juttu kun sitä pitää tuolla tavoin selitellä. Vierittää vastuu uudesta suhteesta kuolleelle. 

Vierailija
114/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta tarviiko sitä vaatia iltalehdistössä ja tehdä kuolleesta naurunalainen samalla ja loukata läheisiä?

En ihan ymmärrä mikä tässä kohtaa tekisi ex-puolison naurunalaiseksi?

Ne jutut siitä kuinka tämä edesmennyt vaimo on järkännyt miehelleen tämän uuden naisen. Vaimo on kuollut, ei se enää mitään järkkää. Antaisi tämän levätä rauhassa. Ottakoon mies nyt ihan itse vastuun omista suhteistaan. Kokee ilmeisesti itsekin että uusi suhde on jotenkin huono juttu kun sitä pitää tuolla tavoin selitellä. Vierittää vastuu uudesta suhteesta kuolleelle. 

Tiedän paljon ihmisiä jotka uskoo yliluonnollisiin asioihin ja siihen että joku edesmennyt läheinen osallistuu heidän elämäänsä. En nyt välttämättä naureskle tilanteessa kenellekään mutta kaikkein vähiten näille edesmenneille joilla ei ole mitään tekemistä näiden ajatusten kanssa. Eihän ne edesmenneiden ajatuksia ole että he jotenkin ohjaisivat edellleen suunnitelmia.

Vierailija
115/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kyllä kertakaikkiaan ymmärrä miehiä, yhtään.

Vierailija
116/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kyllä kertakaikkiaan ymmärrä miehiä, yhtään.

MIehet kuitenkin ilmaisesti ymmärtää naisia? Eikö se riitä?

Vierailija
117/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtääkö tänä typykkä parrasvaloihin?

Kävi näin: Pernilla käveli sisään surevan Hellstenin kotiin. Sitten itkivät yhdessä rakkauttaan ja ikävään Caritaa kohtaan. Kävivät yhdessä haudalla saamassa "siunauksen ". Luin marraskuun Eevasta. Mielestäni Hellstenin on aina ollut falski.

Vierailija
118/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät asu vielä yhdessä.

Vierailija
119/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernilla siis teki aloitteen. Ehkä oli jo pitkäänkin katsellut Hellsteniä sillä silmällä.

Vierailija
120/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisikö joku, mitä vikaa on siinä, että alkaa vaimonsa kuoleman jälkeen seurustelemaan vaimon ystävän kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi