Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kommentti tähän Hellsten-jupakkaan: "that's my man!"

Vierailija
02.11.2017 |

Ollaan miehen kanssa luettu Hellstenin kirjoja ja oltu muutenkin kiinnostuneita hänen filosofiastaan. Jostain syystä ollaan puhuttu hänestä paljonkin viime aikoina, ennen kuin tuli nyt julkisuuteen tämän uuden naiskuvionsa kanssa. Noh, äsken sitten kerroin miehelle tästä uudesta käänteestä ja sanoin että taisi se Tommykin sittenkin ihan tavallinen toope olla, kun otti samantien uuden nuoren naisen juuri kuolleen vaimonsa tilalle vaikka vaimon kanssa oli rakkaus ollut elämää suurempaa. Kerroin miehelle myös tuon että uusi nainen oli kuolleen vaimon ystävä. "Thats my man", tämä oli mieheni kommentti. Siis voi luoja... Olen tainnut itsekin löytää oman Tommyn elämääni!? Vai ovatko miehet oikeasti näin erilaisia tunnetasolla kuin me naiset? En vaan voi ymmärtää... Tuli sellainen olo että olisin tosiaan itsekin varmaan yhtä helposti korvattavissa jos tuollainen käytös on miehen mielestä jotenkin "siistiä".

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paisuhteet pitäisi ihan oikeasti miettiä uudelleen. Mun mielestä avioliitto pitäisi muuttaa lapsiliitoksi. Eli ihmiset sitoutuu siihen että kasvatetaan yhdessä lapsi aikuiseksi, 18 vuotta per mukula. Höpinät siitä oikeasta ja loppuelämästä yhdessä vaan kangistaa ihmisten elämät samoille urille. Mikään ei estä jatkamasta iän kaiken yhdessä jos siltä tuntuu mutta ideaa voisi vähän tuulettaa.

Eihän enää avioliitto ja lapset sido pareja yhteen. Olemme jo nyt luoneet itse keksimämme ideologian, jossa kummallakin sukupuolella on parisuhteessa enemmän niitä oikeuksia keskittyä itseään kehittäviin asioihin, kuin velvollisuuksia lapsiaan tai puolisoaan kohtaan.

Vierailija
42/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en moiti sitä jos löytää nopeasti jonkun mutta kyllä se särähtää korvaan että Hellsten ensin hehkuttaa kuollutta vaimoaan niin kuin olisi maailman suurin rakkaustarina kokenut loppunsa ja siitä kahden kuukauden jälkeen kerrotaan lehdissä että no juu, nainen saa tulla ja vois olla nuorempikin. Tosi mautonta edesmennyttä kohtaan tuollainen ja oikein huutaa laastarisuhdetta. Älyäisi edes pitää mölyt mahassaan.

Lähde tälle?

En jaksa ruveta kännykällä etsimään mutta vaimo kuoli kesäkuussa ja muistaakseni elokuussa oli lehdessä haastattelu jossa kertoi että on avoin uudelle suhteelle ja saa olla nuorempikin. Kyllä tuli mieleen silloin että se siitä elämää suuremmasta rakkaustarinasta sitten ja oikeasti, oksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en moiti sitä jos löytää nopeasti jonkun mutta kyllä se särähtää korvaan että Hellsten ensin hehkuttaa kuollutta vaimoaan niin kuin olisi maailman suurin rakkaustarina kokenut loppunsa ja siitä kahden kuukauden jälkeen kerrotaan lehdissä että no juu, nainen saa tulla ja vois olla nuorempikin. Tosi mautonta edesmennyttä kohtaan tuollainen ja oikein huutaa laastarisuhdetta. Älyäisi edes pitää mölyt mahassaan.

Lähde tälle?

En jaksa ruveta kännykällä etsimään mutta vaimo kuoli kesäkuussa ja muistaakseni elokuussa oli lehdessä haastattelu jossa kertoi että on avoin uudelle suhteelle ja saa olla nuorempikin. Kyllä tuli mieleen silloin että se siitä elämää suuremmasta rakkaustarinasta sitten ja oikeasti, oksu.

Pitäisikö ELÄMÄÄ suuremman rakkaustarinan muka jatkua KUOLEMAN jälkeenkin? Eikö se olisi vähän groteskia?

Vierailija
44/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tälle?

Enemmän sua tämä kiinnostaa ku sitä elämää suurempaa rakkautta...

Mistä sinä muutenkaan tiedät millaisia keskuteluja he kävivät aikoinaan parisuhteestaan ja tällaisista tilanteista.

Vain täysi idiootti voi mennä kertomaan mitä toinen tuntee! Sun käytös on halveksittavaa

Vierailija
45/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa taas idioottimainen avaus,mitä hemmettiä toisten suhteet teille kyylille kuuluu? Hä?

Kuuluu ja näkyy kun Tommy tarmokkaasti raportoi suhteistansa ja niiden huikeuksista.

Vierailija
46/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paisuhteet pitäisi ihan oikeasti miettiä uudelleen. Mun mielestä avioliitto pitäisi muuttaa lapsiliitoksi. Eli ihmiset sitoutuu siihen että kasvatetaan yhdessä lapsi aikuiseksi, 18 vuotta per mukula. Höpinät siitä oikeasta ja loppuelämästä yhdessä vaan kangistaa ihmisten elämät samoille urille. Mikään ei estä jatkamasta iän kaiken yhdessä jos siltä tuntuu mutta ideaa voisi vähän tuulettaa.

Eihän enää avioliitto ja lapset sido pareja yhteen. Olemme jo nyt luoneet itse keksimämme ideologian, jossa kummallakin sukupuolella on parisuhteessa enemmän niitä oikeuksia keskittyä itseään kehittäviin asioihin, kuin velvollisuuksia lapsiaan tai puolisoaan kohtaan.

Velvollisuus tai itsestään selvyys parisuhde kuulostaa kyllä pystyyn kuolleen tylsälle.

Parisuhteessa ei koskaan voi toista omistaa, toinen voi kuolla, hän voi rakastua, mutta se myös tekee parisuhteesta elävän että toinen ei ole koskaan itsestään selvyys.

Lasten kannalta ajattelisin että se elävä vanhempi (elävä vanhempien parisuhde) on huomattavasti parempi kuin pystyyn kuollut.

Vierailija
47/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini kuolisi ja isällä olisi parin kuukauden päästä uusi muikkeli, niin kyllä tuntuisi helvetin pahalta ja oksettaisi. (Ja kyllä, sama juttu vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin.) Voisi edes kunnioituksesta edesmennyttä kohtaan olla nyt vttu edes hetken yksin. Tämä on minun mielipiteeni, vaikka selvästi olen vähemmistössä sen kanssa.

Vierailija
48/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttuhan meni nyt niin, että ukko yritti pehmosia lässyttämällä esiintyä jonain ymmärtäväisenä ihannemiehenä ja terapeuttina, mutta osoittautui vain tavalliseksi pillunvonkaajaksi. Siitä naisten pettymys. Jos ei olisi esittänyt mitään mistään elämää suuremmasta, kaikki olisi ollut ihan fine. Mutta osoittautui siis huijariksi ja helppoheikiksi, ei noudata omia oppejaan edes itse. Ongelma ei siis ole ukkelin yksityiselämässä, vaan ammatillisella puolella. Josta on paljastunut myös muita heikkoja kohtia, mitkä esiteltiin täällä siinä toisessa ketjussa.

Vierailija
49/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äitini kuolisi ja isällä olisi parin kuukauden päästä uusi muikkeli, niin kyllä tuntuisi helvetin pahalta ja oksettaisi. (Ja kyllä, sama juttu vaikka sukupuolet olisivat toisinpäin.) Voisi edes kunnioituksesta edesmennyttä kohtaan olla nyt vttu edes hetken yksin. Tämä on minun mielipiteeni, vaikka selvästi olen vähemmistössä sen kanssa.

Niin tai tapailla matalalla profiililla. Mutta ei pysty, kun tarttee taloudenhoitajan mahd. pian.

Vierailija
50/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos isäsi hehkuttaisi kuinka edesmennyt äitisi (sieltä jostain) itse järjesti koko jutun, junaili isällesi uuden, valtavan rakkauden? Helpottaisiko?

Tämä on se juttu mikä ihmetyttää kuinka jotkut eivät sitä näe.

Uusi nainen oli heti olemassa vaikka "vasta" nyt tuotiin julkisuuteen ja laitettiin vieläpä Carita vastuuseen nykyisestä rakkaudesta.

On selkärangatonta.

Mutta ei ihme kun ajattelee kuinka Caritan ja Tommyn suhde alkoi.

Vierailija
51/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai ovatko miehet oikeasti näin erilaisia tunnetasolla kuin me naiset?"

Eivät, mutta miehet opetetaan edelleen pienestä pitäen tukahduttamaan tunteensa, ja miehellä kaikenlaista tunteiden ilmaisua, paitsi urheiluun liittyvää uhoa, pidetään heikkouden osoituksena.

Vierailija
52/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, no katotaanpa sitten uudelleen kun olet siinä lesken asemassa itse....

Vierailija
53/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Juuri tästä syystä meni maku koko mieheen. Ei sen takia, että löysi uuden suuren rakkauden, vaan tämä huomiohakuisuus. 

Vierailija
54/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai ovatko miehet oikeasti näin erilaisia tunnetasolla kuin me naiset?"

Eivät, mutta miehet opetetaan edelleen pienestä pitäen tukahduttamaan tunteensa, ja miehellä kaikenlaista tunteiden ilmaisua, paitsi urheiluun liittyvää uhoa, pidetään heikkouden osoituksena.

Ja naiset päällepäsmäröi tunneasioissa. Eero Heinäluomankin tytär suuttui isälleen kun tämä halusi uuden parisuhteen. Mitähän v.... se sille tyttärelle kuului? Pitäköön kaikki huolta omista ihmissuhteistaan.

Vierailija
55/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos isäsi hehkuttaisi kuinka edesmennyt äitisi (sieltä jostain) itse järjesti koko jutun, junaili isällesi uuden, valtavan rakkauden? Helpottaisiko?

Tämä on se juttu mikä ihmetyttää kuinka jotkut eivät sitä näe.

Uusi nainen oli heti olemassa vaikka "vasta" nyt tuotiin julkisuuteen ja laitettiin vieläpä Carita vastuuseen nykyisestä rakkaudesta.

On selkärangatonta.

Mutta ei ihme kun ajattelee kuinka Caritan ja Tommyn suhde alkoi.

T yrittää vierittää vastuun pillunvonkaamisestaan kuolleelle, että säilyisi itse puhtoisena.

Vierailija
56/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no katotaanpa sitten uudelleen kun olet siinä lesken asemassa itse....

No etpä nyt mitään kovin kummoista haastetta heittänyt. Suurin osa tuntemistani leskistä kun sattuneesta syystä EI ole hankkinut itselleen uutta tyttistä/ poikkista just parahiksi hautajaisten jälkeen. He yleensä surevat, mikä on tervettä.

Vierailija
57/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs ne narsistin määritelmät olikaan?

Vierailija
58/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itseisarvo on että uusi nainen on nuorempi?

Vierailija
59/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tälle?

Enemmän sua tämä kiinnostaa ku sitä elämää suurempaa rakkautta...

Mistä sinä muutenkaan tiedät millaisia keskuteluja he kävivät aikoinaan parisuhteestaan ja tällaisista tilanteista.

Vain täysi idiootti voi mennä kertomaan mitä toinen tuntee! Sun käytös on halveksittavaa

Voihan tosiaan olla että ne keskusteli niin että voit sitten parin kuukauden päästä kuolemastani ruveta lehdissä haaveilemaan nuoremmasta naisesta.

Vierailija
60/135 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me on miehen kanssa puhuttu, niin olen sanonut että toivoisin hänen löytävän minun kuolemani jälkeen hyvän emännän rinnalleen loppuiäksi. Mieheni taas kavahtaa ajatusta. Tämä kyllä luultavasti johtuu siitä että hän ei halua ajatellakaan kuolemaani. Itse ajattelen tällä hetkellä niin, että jos tämä parisuhde miehen kuolemaan loppuu, niin enpä taitaisi viitsiä enää uutta miestä kouluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän