Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voin pysäköidä liikenneesta poistetun auton

02.11.2017 |

Olen harkinnut jättää autoni talveksi seisomaan jonnekin, kun sitä syntyisi tuntuvaa sääsötä. Mutta en omista pikaa missä voisin sen auton pysäköidä. Onko mitään vinkkeja?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

cortisol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistät Toriin ilmoituksen, että tarvit talven yli pihapaikan autolle. Itsekin voisin ottaa auton hallin taakse seisomaan talven yli muutamaa kymppiä vastaan.

Paljonko minimi halusit ottaa?

Asun tosi kaukana Helsingistä.

Vierailija
42/45 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin taloilla on vapaata pysäköimistilaa. Helsingissä kyllä huonommin, mutta ehkä vähän kauempana keskustasta... Tuli mieleeni Pukinmäen opiskelija-asuntoloiden parkkialue junaradan vieressä. On jo kauan aikaa, kun olin opiskelija, mutta siellä oli silloin tilaa. Itsekin säilytin autoa siellä viikkokaupalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cortisol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

cortisol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutat sillä autolla kotimaahasi.

Sen vienti maksaisi enemmän kuin sen auton arvoa kotimaassani.

Muutenkin olen  täällä hakenut kansalisuutta ja sain sen, menetin minun edellinen kotimaan kansalaisuutta ja asun täällä pysyvästi. Vielä harvoin, silloin täällöin käyn kotimaassani viereilemaan viisumilla. Suomessa oli aina ollut mukavaa olla. Kestää vaan vähän tutustua ihmisiin ja käytäntötapoihin. Minun kotimaassani on paljon huonompia asioita kuin suomessa on.

Loppuvedos: Tästä en lähde minnekkään muualle pysyvästi asumaan.

Onko se huonompi islam?

Noh, Ei se Islamia tai Ateismikaan ole itsestään huonoa ole. Jokaisessa uskonnossa, kulttuurissa to yhteikunnassa on huonoa ja hyvää. Toki suurin osaa suvaitsevaisuudesta olen oppinut vasta suomessa. Noh, on meillekin todella huonoja ja mauttomia käytöntöjä joista ovat meille hävettäviä. Mutta onkin niitä arvoja joista olemme ylpeitä. Niinkuin muallekin maailmassa on aina ollut.

islam on perseestä!

Näin sinä sanot. Minusta vain perse on perseestä. Elämä on sen verran lyhyt että yleistäminen tekee vaan sokeaksi. Olipä kyse islamista tai muusta.

Vierailija
44/45 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cortisol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistät Toriin ilmoituksen, että tarvit talven yli pihapaikan autolle. Itsekin voisin ottaa auton hallin taakse seisomaan talven yli muutamaa kymppiä vastaan.

Paljonko minimi halusit ottaa?

Asun tosi kaukana Helsingistä.

Kerro kuinka kauan ja paljonko maksaa.

Vierailija
45/45 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taejat olla musuli?