Missä voin pysäköidä liikenneesta poistetun auton
Olen harkinnut jättää autoni talveksi seisomaan jonnekin, kun sitä syntyisi tuntuvaa sääsötä. Mutta en omista pikaa missä voisin sen auton pysäköidä. Onko mitään vinkkeja?
Kommentit (45)
viet auton romuttamolle, josta saat jonkinlaisen todistuksen. sitten poistat autosi rekistereistä. noin helppoa se on.
Johonkin tienvarteen, jossa ei ole esim. aurauksesta johtuvaa pysäköintikieltoa. Mitä kauemmaksi menet keskustasta, sitä suuremmalla todennäköisyydellä sellainen löytyy. Kannattaa toki tasaisin väliajoin käydä putsaamassa autoa lumista ja käydä muutenkin katsomassa että kaikki on ok. Metrin lumikasan alla oleva auto herättää kiinnostusta. Jos asuisit Tampereella, osaisin heti sanoa useammankin paikan, missä autoa voisi luultavasti ihan huoletta säilyttää koko talven.
Muutat sillä autolla kotimaahasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten sellainen parkkipaikka, johon saa jättää auton 24 h, sellaisia on siellä täällä. En sit tiedä saako niistä sakkoja. Entä työpaikkasi piha?
En ole töissä. just irtisanoutunut.
Mutta työpaikan paikalle jokus oli minulla pysäköintiluvan, sen olisin voinut käyttää mutta autoahan tarvitsin juurin muun muassa töihin menoon. Nyt kun en enää ole töissä joutuisin luopumaan autosta.
Vierailija kirjoitti:
cortisol kirjoitti:
Olen harkinnut jättää autoni talveksi seisomaan jonnekin, kun sitä syntyisi tuntuvaa sääsötä. Mutta en omista pikaa missä voisin sen auton pysäköidä. Onko mitään vinkkeja?
Kerro nyt edes kaupunki...
Helsinki.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Junaradalla. Saat vakuutuksesta vielä rahaakin, kun ilmoitat auton varastetuksi...
Trarkoititko junanradan päälle vai vieressä?
Ei olisi uskottavaa ilmoitella sen auton varastetuksi. Se on niin arvoton auto.
Mutta , koska säästän myön vakuutuksesta, olen ostanut vaan pakollinen liikennevakuutuksen ja erfirmalta hinausturvan. Joten en saa korvauksen juuri mistään.
Vierailija kirjoitti:
viet auton romuttamolle, josta saat jonkinlaisen todistuksen. sitten poistat autosi rekistereistä. noin helppoa se on.
Kiitos sinulle, Veikkaan että se olisi ainut ratkaisu täällä hetkellä.
Uudenmaankadulle-siellä autosi saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin tienvarteen, jossa ei ole esim. aurauksesta johtuvaa pysäköintikieltoa. Mitä kauemmaksi menet keskustasta, sitä suuremmalla todennäköisyydellä sellainen löytyy. Kannattaa toki tasaisin väliajoin käydä putsaamassa autoa lumista ja käydä muutenkin katsomassa että kaikki on ok. Metrin lumikasan alla oleva auto herättää kiinnostusta. Jos asuisit Tampereella, osaisin heti sanoa useammankin paikan, missä autoa voisi luultavasti ihan huoletta säilyttää koko talven.
Sinä olet HUIPPU !, vaikka jotain näistä tuli joskus mieleen. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Sen vienti maksaisi enemmän kuin sen auton arvoa kotimaassani.
Muutenkin olen täällä hakenut kansalisuutta ja sain sen, menetin minun edellinen kotimaan kansalaisuutta ja asun täällä pysyvästi. Vielä harvoin, silloin täällöin käyn kotimaassani viereilemaan viisumilla. Suomessa oli aina ollut mukavaa olla. Kestää vaan vähän tutustua ihmisiin ja käytäntötapoihin. Minun kotimaassani on paljon huonompia asioita kuin suomessa on.
Loppuvedos: Tästä en lähde minnekkään muualle pysyvästi asumaan.
cortisol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin olen täällä hakenut kansalisuutta ja sain sen, menetin minun edellinen kotimaan kansalaisuutta ja asun täällä pysyvästi. Vielä harvoin, silloin täällöin käyn kotimaassani viereilemaan viisumilla. Suomessa oli aina ollut mukavaa olla. Kestää vaan vähän tutustua ihmisiin ja käytäntötapoihin. Minun kotimaassani on paljon huonompia asioita kuin suomessa on.
Onko se huonompi islam?
Vierailija kirjoitti:
Tattarisuolla https://www.hel.fi/helsinki/fi/kartat-ja-liikenne/pysakointi/autohotell…
Toit kyyneleet simiini. Kiitos! Tästä ei ollut hajuaakaan!
Maalaistalojen navetan vintit on täynnä tuttujen kesäautoja. Soita jollekin autonkorjaaja jobbarille ja kysele tietäisikö mitään säilytyspaikkaa sopivaa hintaa vastaan. Kai tutuilta se kossupullon hinta on otettu, mutta vieraat tietysti erikseen.
Vierailija kirjoitti:
cortisol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se huonompi islam?
Noh, Ei se Islamia tai Ateismikaan ole itsestään huonoa ole. Jokaisessa uskonnossa, kulttuurissa to yhteikunnassa on huonoa ja hyvää. Toki suurin osaa suvaitsevaisuudesta olen oppinut vasta suomessa. Noh, on meillekin todella huonoja ja mauttomia käytöntöjä joista ovat meille hävettäviä. Mutta onkin niitä arvoja joista olemme ylpeitä. Niinkuin muallekin maailmassa on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Pistät Toriin ilmoituksen, että tarvit talven yli pihapaikan autolle. Itsekin voisin ottaa auton hallin taakse seisomaan talven yli muutamaa kymppiä vastaan.
Paljonko minimi halusit ottaa?
cortisol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
cortisol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se huonompi islam?
Noh, Ei se Islamia tai Ateismikaan ole itsestään huonoa ole. Jokaisessa uskonnossa, kulttuurissa to yhteikunnassa on huonoa ja hyvää. Toki suurin osaa suvaitsevaisuudesta olen oppinut vasta suomessa. Noh, on meillekin todella huonoja ja mauttomia käytöntöjä joista ovat meille hävettäviä. Mutta onkin niitä arvoja joista olemme ylpeitä. Niinkuin muallekin maailmassa on aina ollut.
islam on perseestä!
Laita ilmoitus tori.fi "halutaan vuokrata autolle talvisäilytyspaikka"
Taloyhtiön parkkipaikalla mä pitäisin..... Tähän nyt tosiaan vaikuttaa asutko hki vai inarissa.
Silloinhan sitä hinataan samantie pois!