Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies?

Vierailija
01.11.2017 |

Tuli töistä kotiin. Muutaman tunnin myöhemmin kuin normaalisti. Kuulemma koulutuspäivä.
Koitin saada kiinni, ei vastannut. Huolestuin ja katsoin hälyytyslistaa jos on ollut onnettomuudessa.

Mies tuli kotiin, kerroin että olin huolissaan ja mies alkoi huutaa jostain kotiintuloajasta. Silmät pyöreänä huusi minulle ja lähti toiseen huoneeseen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vähän herkkä huolestumaan jos mies ei ole kotona suurinpiirtein silloin kun yleensä jos ei ole ollut puhetta että menee töiden jälkeen johokin tai että töissä saattaa venähtää.

Tämä ei kuitenkaan ole sitä, että uskon hänen heti pettävän mua jossakin. En itseasiassa edes tiedä mistä herkkä huoleni johtuu, olen oikeastaan aina ollut tällainen ja huoleni kohdistuu kaikkiin minulle tärkeisiin ihmisiin. En kuitenkaan hermostu ja soittele perään heti, jos jollakulla menee vähän oletettua kauemmin. 

Toisaalta ymmärrän senkin puolen, että toinen saattaa ottaa tuon holhouksena ja stalkkaamisena. Ymmärrän mitä muut kommentoijat ajavat takaa, kun kysyvät oletko hänen äitinsä ennemmin kuin naisystävä.

Sitä en tosin täysin ymmärrä, miksi mies niin suuttuu jos tosiaan asiallisesti ilmaisit asiasi ja kerroit vain olleesi huolissasi hänestä. Jos hän oli siellä missä väitti olleensa, en näe syytä hermostua kun toinen asiallisesti kysyy asiasta. Eri juttu, jos sinulla oli epäileväinen asenne kun esitit kysymyksesi. Onko tämä yleistäkin teillä? 

Ensin oli tuo että olin huolissaan, eikä yhteyttä saanut.

Kun mies tuli kotiin, alkoi huutaa kotiintuloajasta.

Tämän vuoksi epäilen että sillä on jotain sutinaa. En siksi että mies on jossain.

Ennen mies olisi voinut jatkaa puhumalla asiaa ja ymmärtää tunteeni huolesta. Muttei nyt.

Mies mököttää toisessa huoneessa ja tilanne on ollut että oli kuitenkin vaan töissä, mikä on ok mutta en ymmärrä miksi mies vetää herneet noin. Tuo saa hämmentymään.

Ap

Onko miehesi sitten muuten käyttäytynyt jotenkin erilailla viimeaikoina? Voisiko olla stressiä, väsynyt tms? Jos odotat hetken ja sitten kysyt asiallisesti miksi suuttui niin kovin. Jos on katuvainen ja pyytää anteeksi että kilahti ja antaa hyvän selityksen sille, en usko että takana on mitään sen kummempaa kuin hetkellinen hermojen menetys juurikin vaikka stressin tai väsymyksen takia. 

Tavallisesti puhutaan ihan hyvin asiat. Sovitaan nopeasti, tämä on toinen kerta viimeisen kuukauden aikana kun se huutaa jostain tällaisestä. Ja kun normaalisti yhteys pelaa niin kyllä toi hämmentää. Jos itse teen jotain joka rasittaa miestä niin hän on silti ymmärtänyt. Nyt pitää kiinni tuosta että olen paha. Vaikka takana on huoli. Se ei päästä tästä irti ja syyttää minua kyttäämisestä.

Tuntuu todella pahalta.

Ap

Mitä niissä sinun huolissa sille miehelle sitten tapahtuu? :D Vähän nyt luottoa, että aikuinen ihminen kykenee huolehtimaan itsestään.

Auto-onnettomuus. Ollaan oltu sellaisessa.

Mies tietää kyllä joka kerta kun jostain kulkeminen kestää, alan katsella hälyytyslistaa.

En rajoita miehen menoja mutta jos kuvittelen että kolmelta kotona oleva mies ei ole viideltä kotona, enkä saa puhelimella yhteyttä niin huolestun hänestä. Ap

Vierailija
42/51 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietäää kuinka monta huolestunutta viestiä ja puhelua miehen puhelimeen oli koulutuksen aikana tullut. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse vähän herkkä huolestumaan jos mies ei ole kotona suurinpiirtein silloin kun yleensä jos ei ole ollut puhetta että menee töiden jälkeen johokin tai että töissä saattaa venähtää.

Tämä ei kuitenkaan ole sitä, että uskon hänen heti pettävän mua jossakin. En itseasiassa edes tiedä mistä herkkä huoleni johtuu, olen oikeastaan aina ollut tällainen ja huoleni kohdistuu kaikkiin minulle tärkeisiin ihmisiin. En kuitenkaan hermostu ja soittele perään heti, jos jollakulla menee vähän oletettua kauemmin. 

Toisaalta ymmärrän senkin puolen, että toinen saattaa ottaa tuon holhouksena ja stalkkaamisena. Ymmärrän mitä muut kommentoijat ajavat takaa, kun kysyvät oletko hänen äitinsä ennemmin kuin naisystävä.

Sitä en tosin täysin ymmärrä, miksi mies niin suuttuu jos tosiaan asiallisesti ilmaisit asiasi ja kerroit vain olleesi huolissasi hänestä. Jos hän oli siellä missä väitti olleensa, en näe syytä hermostua kun toinen asiallisesti kysyy asiasta. Eri juttu, jos sinulla oli epäileväinen asenne kun esitit kysymyksesi. Onko tämä yleistäkin teillä? 

Ensin oli tuo että olin huolissaan, eikä yhteyttä saanut.

Kun mies tuli kotiin, alkoi huutaa kotiintuloajasta.

Tämän vuoksi epäilen että sillä on jotain sutinaa. En siksi että mies on jossain.

Ennen mies olisi voinut jatkaa puhumalla asiaa ja ymmärtää tunteeni huolesta. Muttei nyt.

Mies mököttää toisessa huoneessa ja tilanne on ollut että oli kuitenkin vaan töissä, mikä on ok mutta en ymmärrä miksi mies vetää herneet noin. Tuo saa hämmentymään.

Ap

Onko miehesi sitten muuten käyttäytynyt jotenkin erilailla viimeaikoina? Voisiko olla stressiä, väsynyt tms? Jos odotat hetken ja sitten kysyt asiallisesti miksi suuttui niin kovin. Jos on katuvainen ja pyytää anteeksi että kilahti ja antaa hyvän selityksen sille, en usko että takana on mitään sen kummempaa kuin hetkellinen hermojen menetys juurikin vaikka stressin tai väsymyksen takia. 

Tavallisesti puhutaan ihan hyvin asiat. Sovitaan nopeasti, tämä on toinen kerta viimeisen kuukauden aikana kun se huutaa jostain tällaisestä. Ja kun normaalisti yhteys pelaa niin kyllä toi hämmentää. Jos itse teen jotain joka rasittaa miestä niin hän on silti ymmärtänyt. Nyt pitää kiinni tuosta että olen paha. Vaikka takana on huoli. Se ei päästä tästä irti ja syyttää minua kyttäämisestä.

Tuntuu todella pahalta.

Ap

Mitä niissä sinun huolissa sille miehelle sitten tapahtuu? :D Vähän nyt luottoa, että aikuinen ihminen kykenee huolehtimaan itsestään.

Auto-onnettomuus. Ollaan oltu sellaisessa.

Mies tietää kyllä joka kerta kun jostain kulkeminen kestää, alan katsella hälyytyslistaa.

En rajoita miehen menoja mutta jos kuvittelen että kolmelta kotona oleva mies ei ole viideltä kotona, enkä saa puhelimella yhteyttä niin huolestun hänestä. Ap

Pitäiskö sinun käydä jossain puhumassa tuo ongelma läpi? Et ole tainut henkisesti toipunut onnettomuudesta ja näet peikkoja siellä missä niitä ei ole. Alan epäillä minäkin tuota kamelin selän katkeamista jos turha huoli ohjaa liikaa teidän arkea.

Vierailija
44/51 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kahdesti koitin soittaa. En tiennyt koulutuksesta.

Pelkojen kanssa voi elää. Ei tämä haittaa elämää.

Jos mies muuttaa tätä miten me kommunikoidaan, tämä loppuu. Silloin minun ei kuulu olla enää huolissaan hänen aikataulusta.. Ap

Vierailija
45/51 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jospa tämä oli vasta ns. alkutunnusteluja ja mies käväisi kahvilla kiinnostavan kohteen kanssa. Nyt kiukkusi ja mököttää ja miettii, pettääkö vai ei. Ymmärrän oikein hyvin, että perheessä haluaa tietää jos päivä pitkittyy. Itselläkin tulisi kamala huoli. Kyttäämistä se ei ole, huoli niistä rakkaimmista aina on.

Vierailija
46/51 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kahdesti koitin soittaa. En tiennyt koulutuksesta.

Pelkojen kanssa voi elää. Ei tämä haittaa elämää.

Jos mies muuttaa tätä miten me kommunikoidaan, tämä loppuu. Silloin minun ei kuulu olla enää huolissaan hänen aikataulusta.. Ap

Ei tämä haittaa elämää...eikö?! Teillä on kuitenkin riita päällä kun et parin tuntiin tiennyt missä aikuinen mies on ja luet jotain hälytyslistoja... Mitä sitten kun lapsesi ottaa niitä itsenäisyyten askeleita? Paikannat, soittelet perään?

Vierailija
47/51 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää aina tavalla tai toisella.

Vierailija
48/51 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viittaa siihen että miehesi pettää.

Vierailija
49/51 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Sika se on joka tapauksessa, oli pettänyt tai ei.

Vierailija
50/51 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto on jostain. Varsinkin jos parisuhteen normaalista käytännöstä tulee yhtäkkiä kontrollia ja kyttäystä. On niitäkin suhteita jossa toiselle ei ilmoitella mitään omista menoista. En eläisi sellaisessa. Miehesi kohdalla ei välttämättä ole kyse pettämisestä. Vielä. Mutta puhuttava on, vaikka kuinka mökötyttäisi. Voi tosin olla ettei siitä vaan tule sen valmiimpaa, meillä meni pari vuotta tuollaisessa. Eikä ollut seksisuhde toiseen kyseessä.

Vierailija
51/51 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Tutki miehesi puhelin niin saat vastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän