Oletteko jo tarkistaneet potentiaalisten kumppaniehdokkaiden verotiedot? :)
Mä tarkistin jo useamman tuntemani, lupaavalta vaikuttavan miehen verotiedot, ja voi harmi sentään! Voi harmi sentään, kun on niin pienet tulot kaikilla. :(
Kukaan ei ole tienannut yli 50 000 euroa viime vuonna. Mulle on ehdoton vaatimus, että mies tienaa vähintään 50 000 euroa vuodessa, koska miehen pitää pystyä tarjoamaan naiselleen riittävät taloudelliset resurssit. Lisäksi se on todellista herrasmiehen käytöstä, kun mies ostelee ja maksaa naiselleen kaikkea. :)
Haluan muistuttaa, että koska kenen tahansa verotiedot on täysin laillista tarkistaa, niin silloin tottakai kannattaa myös käyttää tätä mahdollisuutta.
N23
Kommentit (10)
Tarkistin, mutta piti katsoa firman tulot. Fiksu osaa piilottaa rahansa verottajalta.
Tarkistettu on. Muutamaa olen pitänyt kierroksessa ja yhdellä niistä näyttää olevan ihan älyttömät tulot, joten aion keskittyä siihen.
En ole, koska huolisin vain ulkomaisen miljardöörin.
Olen nyt vasta katsastellut hyvin tienaavien miesten listaa, josko sieltä niitä potentiaalisia kumppaneita löytyisi. Hiton vaikeaa, kun ei ole mitään haisua millaisia ihmisiä niiden nimien takana on.
Kävin kattoon muijan yrittäjäisän tiedot.
Sain varmistuksen sille, että tää kannattaa feidata. Ratsastaa olemattomalla perinnöllä, niinku oon vähän arvellukki.
Selvis miks sillä on niin hinku kihloihin. Itellä ku on suht kovat tulot ja varma työ....
Tässä näky taas tää ämmien kieroilu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistettu on. Muutamaa olen pitänyt kierroksessa ja yhdellä niistä näyttää olevan ihan älyttömät tulot, joten aion keskittyä siihen.
Näin se vain on! Fiksusti järkeilty. Kannattaa yrittää hankkiutua raskaaksi mahdollisimman pian niin pääset hyviin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on! Fiksusti järkeilty. Kannattaa yrittää hankkiutua raskaaksi mahdollisimman pian niin pääset hyviin naimisiin.
Se perinteinen kikka, eli kondomin tyhjentäminen emättimeen parittelun jälkeen, on näppärä tapa saada avioliittosuunnitelmiin vähän vauhtia.
Ei ollut yksikään ehdokkaista yli 100.000 tienanneiden listalla, uusi haku käyntiin. :( Tunnen itseni raiskatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkkaa kalenteriin hedelmällisimmät päivät ja järjestät niin että tapaatte sattumalta ja sopivalla johdattelulla päädytte lopulta nussimaan. Ihanan romanttista ja jää ”isäehdokkaalle” mieleen.
0/5