Tekee mieli vaan itkeä, kun taas noi verotiedot julkaistiin !!!
Mua ahdistaa aina joka vuosi tämä :( Oon kuntoutustuella enkä siis tienaa paskaakaan vuodessa, ahdistaa että joku tuttu menee kyyläämään mun tietoja verotoimistoon. Ja muutenkin kun uutissivustot täynnä taas noita otsikkoja julkkiksista ja muista, kuka tienas eniten ja kuka vähiten. Raha sitä ja raha tätä. Kaikki vaan on kateellisia ja uteliaita kyyläreitä toisia kohtaan :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko ihmiset menevät verotoimistoon kyyläämään toisten tietoja? Kai siihen tarvitsee ainakin syntymäajan tai jotain muitakin tietoja kuin nimen?
Tietääkö joku jonkun ihmisen, joka oikeasti olisi mennyt ihan verotoimistoon hakemaan toisten tulotietoja?
Itseni. Tarkistin kolleegojen tulot, ennen kuin pyysin palkankorotusta.
Tiedät, että heidän tulonsa koostuvat vain ja ainoastaan työpaikallanne ansaituista palkoista? Ainakin itselläni on kyllä myös muita tulolähteitä eli palkkaani ei pystyisi päättelemään verotetuista vuosituloista.
Minä säästin naapurit siltä vaivalta, että pitää mennä verotoimistoon. Julkaisivat ihan nimeni lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei kiinnosta pätkääkään muiden tulot.
Vituttaa vain vihervasemmistolainen mentaliteetti, jossa pitäisi olla kyyläämässä jokainen julkkis ja naapuri ja pomo ja kollega ettei vaan kukaan tienaa enempää ja sitten kieriä verisuonet päästä ratkovan kateuden kanssa.
Saisi muuttaa salaiseksi kaikkien verotiedot.
Suomi on vähiten korruptoituneiden maiden kärkipäässä. Mieti syitä tälle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko ihmiset menevät verotoimistoon kyyläämään toisten tietoja? Kai siihen tarvitsee ainakin syntymäajan tai jotain muitakin tietoja kuin nimen?
En rupea tässä mainostamaan miten, muttasyntymäajankin saa selville, ihan virallisien kanavien kautta ihan tyypillisen facebook profiilin tiedoilla, jos vähän vaivaa näkee. Tosin aika epäeettisin keinoin....
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko joku käy verotoimistossa kyyläämässä muiden tuloja 😂
Ketä ihmettä voi jonkun perustaviksen tulot kiinnostaa niin paljon? Luulisin, että ainakin ap saa olla ihan rauhallisin mielin. Jos joku haluaa minun tulojani käydä katsomassa niin siitä vaan, en pahoita mieltäni. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku jonkun ihmisen, joka oikeasti olisi mennyt ihan verotoimistoon hakemaan toisten tulotietoja?
Tiedät, että heidän tulonsa koostuvat vain ja ainoastaan työpaikallanne ansaituista palkoista? Ainakin itselläni on kyllä myös muita tulolähteitä eli palkkaani ei pystyisi päättelemään verotetuista vuosituloista.
Tätä minäkin olen miettinyt. Eräs tapaus pyysi tuolla perusteella palkankorotusta, ei saanut ja katkeroitui ja lopulta pistettiin yt:eissä pihalle ensimmäisten joukossa.
Minuakin pelottaa, että ihmiset kyyläilee asioitani ja juonittelevat minua vastaan. En luota kehenkään.
Onko ap:n kuntoutustuki salaisuus? Onko sillä jotain väliä, jos joku tietää alle 10000e vuosituloista, mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos joku tuttusi saakin sen tietää? Niinpä... Ei kannata murehtia ihan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin varma ei voi ikinä olla, eikä tarvitse olla. Tiedät kuitenkin, että korvaukset eivät ole verotettavaa tuloa, ja pääomatulot on eritelty. Minä sain korotukseni. Enkä tietenkään maininnut muitten tuloja, se oli hyödyllistä taustatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin varma ei voi ikinä olla, eikä tarvitse olla. Tiedät kuitenkin, että korvaukset eivät ole verotettavaa tuloa, ja pääomatulot on eritelty. Minä sain korotukseni. Enkä tietenkään maininnut muitten tuloja, se oli hyödyllistä taustatietoa.
En vaan tajua, mikset olisi voinut käydä keskustelua muutenkin. Olisit saanut korotuksen. Ja jos taas palkkapolitiikka on matalampi, et olisi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua, mikset olisi voinut käydä keskustelua muutenkin. Olisit saanut korotuksen. Ja jos taas palkkapolitiikka on matalampi, et olisi saanut.
Ainahan sitä voi pimeässä hapuilla. Itse laittaisin mielummin valot päälle. Tai ainakin fikkarin.
Mikä sua siinä ahdistaa? Sekö, että tuttusi alkavat suhtautua suhun eri tavalla kuin aiemmin? Mun verotietoni on julkaistu iltapäivälehtien sivuilla jo useamman vuoden ajan enkä ole huomannut, että kenenkään tuttuni suhtautuminen muhun olisi millään tavalla muuttunut. Mä jopa luulen, ettei kovin moni ole vaivautunut nimeäni etsimään edes lehdistä.
Voin kertoa kaikille että tienaan n:35000€/v.