Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden

Vierailija
01.11.2017 |

Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.

Kommentit (842)

Vierailija
821/842 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhderiippuvuus?

Vierailija
822/842 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhderiippuvuus?

Ja julkisuus- sekä hyväksyntäriippuvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/842 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa minusta on se että seurakunnat edelleen ottavat tämän terapeutin tilaisuuksiinsa puhumaan.

Kertoo paljon ajasta ja kirkon nykytilasta.

Vierailija
824/842 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helena ja Panu Rajala olivat sentään olleet leskenä jo pidempään, Katri ainakin pari vuotta. Mutta tuo  on totta, että ei heillä kyllä mitään yhteistä ollut ja siksi kai se päättyikin katastrofiin. Katria noista kahdesta kyllä pidän huomattavasti sivistyneempänä ja fiksumpana. No, se on toinen juttu.

Kyllä on aivan käsittömätöntä, että uusi rakkaus voi löytyä noin pian puolison kuoleman jälkeen, tulee mieleen, että liitto ei ollutkaan onnellinen, vaan pelkkää feikkiä. Ei tuon Tommyn olemuksessa oikein aitoa surua näkynyt ollenkaan. SInänsä uskon kuoleman jälkeiseen elämään, olen itsekin tavannut kuolleita läheisiäni ja "jutellut" heidän kanssaan, mutta eivät he mitään asioita rajan takaa järjestele. Meillä on jokaisella oma elämä ja oma polku kuljettavana. Ja tottakai saa ja pitääkin olla iloinen ja jatkaa elämää puolisonkin kuoleman jälkeen, mutta kyllä se surutyökin on tehtävä. Minusta se vanhan ajan suruvuosi on ihan hyvä aika pyhittää surulle ja sille, että tottuu yksinoloon. Itse olen menettänyt kaksi hyvin läheistä ihmistä ja minulla meni kaksi vuotta aikaa, ennenkuin koin, että olen asian kanssa sinut, eikä ollut edes puolisosta kyse.

Kyllä tästä miehestä feikkaus oikein loistaa. 

Vierailija
825/842 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Helena ja Panu Rajala olivat sentään olleet leskenä jo pidempään, Katri ainakin pari vuotta. Mutta tuo  on totta, että ei heillä kyllä mitään yhteistä ollut ja siksi kai se päättyikin katastrofiin. Katria noista kahdesta kyllä pidän huomattavasti sivistyneempänä ja fiksumpana. No, se on toinen juttu.

Kyllä on aivan käsittömätöntä, että uusi rakkaus voi löytyä noin pian puolison kuoleman jälkeen, tulee mieleen, että liitto ei ollutkaan onnellinen, vaan pelkkää feikkiä. Ei tuon Tommyn olemuksessa oikein aitoa surua näkynyt ollenkaan. SInänsä uskon kuoleman jälkeiseen elämään, olen itsekin tavannut kuolleita läheisiäni ja "jutellut" heidän kanssaan, mutta eivät he mitään asioita rajan takaa järjestele. Meillä on jokaisella oma elämä ja oma polku kuljettavana. Ja tottakai saa ja pitääkin olla iloinen ja jatkaa elämää puolisonkin kuoleman jälkeen, mutta kyllä se surutyökin on tehtävä. Minusta se vanhan ajan suruvuosi on ihan hyvä aika pyhittää surulle ja sille, että tottuu yksinoloon. Itse olen menettänyt kaksi hyvin läheistä ihmistä ja minulla meni kaksi vuotta aikaa, ennenkuin koin, että olen asian kanssa sinut, eikä ollut edes puolisosta kyse.

Kyllä tästä miehestä feikkaus oikein loistaa. 

Puhut faktana asioita joista et tiedä mitään. Fiksua.

Vierailija
826/842 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa peili teidän itsenne eteen. Arvioitte täällä halveksivaan sävyyn teille täysin tuntemattoman ihmisen elämää jopa niin pitkälle että se täyttää kunnianloukkauksen ja julkisen herjauksen kriteerit. Olette aikuisia ihmisiä mutta sisäinen moraalinne ja oikeustajunne ei estä teitä tekemästä niin.

Sensijaan yli viisikymmentäsivuinen herjausketju loppuu kuin seinään kun joku kertoo tehneensä teistä rikosilmoituksen. Se osoittaa että teillä on pikkulapsen ulkoistettu moraali joka tarvitsee aikuisen kertomaan mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Hävetkää jos osaatte!

Vierailija
827/842 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanpa peili teidän itsenne eteen. Arvioitte täällä halveksivaan sävyyn teille täysin tuntemattoman ihmisen elämää jopa niin pitkälle että se täyttää kunnianloukkauksen ja julkisen herjauksen kriteerit. Olette aikuisia ihmisiä mutta sisäinen moraalinne ja oikeustajunne ei estä teitä tekemästä niin.

Sensijaan yli viisikymmentäsivuinen herjausketju loppuu kuin seinään kun joku kertoo tehneensä teistä rikosilmoituksen. Se osoittaa että teillä on pikkulapsen ulkoistettu moraali joka tarvitsee aikuisen kertomaan mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Hävetkää jos osaatte!

Juuri näin!

Vierailija
828/842 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loppu ny

Vierailija
829/842 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa tänään Tommy Hellsten jälleen kertoo, että hänen eteensä putosi taivaasta aivan uskomaton nainen.

Vanha sananlasku pariskunnan toisen osapuolen menehtymisestä: " Kun aviomies kuolee, vaimosta tulee leski. Mutta kun vaimo kuolee ensimmäisenä, ei miehestä leskeä tule. Miehestä tulee orpo."

Siis vuoden viimeisinä päivinä Hellsten ilmoitti noin. Ja tänään, 7-8 kuukautta myöhemmin suhteen päättymisestä, olivat kauan kipuilleet asiasta.

Miksi kun oli ihan taivasvaimon järjestämä juttu ja taivaassa siunattu?

Vierailija
830/842 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on loppu ny

ja kuinkahan moni on yllättynyt..

Vierailija
831/842 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt Tommy itse sanoi että ei ollut vielä valmis suhteeseen ja sanoiko jopa ettei ollut käsitellyt surua tarpeeksi. Tätähän täällä moni yritti sanoa ja kuinka rumasti heitä vastaan hyökättiinkään!

Vierailija
832/842 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani joskus THn kirjan ja haastatteluita katsoneena ja lukeneena tulee kaverista hyvin tekopyhä ja jopa vaarallinen olo. Kaikki ei ole kaverilla kunnossa pääkopassa. Onkohan vaimon kuolema ollut luonnollinen? Mitenköhän paljon poliisi tutki aikonaan vaimon kuolemaa?

Vierailija
833/842 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettuani joskus THn kirjan ja haastatteluita katsoneena ja lukeneena tulee kaverista hyvin tekopyhä ja jopa vaarallinen olo. Kaikki ei ole kaverilla kunnossa pääkopassa. Onkohan vaimon kuolema ollut luonnollinen? Mitenköhän paljon poliisi tutki aikonaan vaimon kuolemaa?

Ei minulle sellaista oloa tule. Eiköhän tuo tunne ole ihan itseäsi...

totinen Ja tiukan oloinen Hellsten kyllä on. Mutta ei todellakaan tekopyhän oloinen.

Vierailija
834/842 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä ihmisen toimintaa. Kukin selviytyy niinku selviytyy.

Vierailija
835/842 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no Hellsten on ihan tyypillinen kristitty tai kuka tahansa muu tiettyä vakaumusta harjoittava ihminen: ihanne-elämä ja - ihmisyys on laitettu elämän tavoitteeksi numero yksi, koska alkuperäinen minä itse ei luonnollisesti tässä maailmassa riitä. Rahat pitää jostain elämiseen kiskoa, joten tänä psykologisen hurmoksen kulta-aikana voi vaikka kirjoittaa ah niin ihania, syvällisiä elämäntaitokirjoja ja luoda ajalle tyypillisesti itselleen todella Viisaan Ihmisen julkisivun. Mutta totuus ei muuksi muutu vaikka voissa paistaisi. Me ollaan riippuvaisia, tullaan aina olemaan ja just sen takia ihmissuku ylipäänsä on olemassa. Turhaa energian hukkaa tapella vastaan. Itsenäisyydellään ylpeilevät ihmisetkin hakevat vain ihailua ja arvostusta. Perustarve ei kirjallisuudella katoa.

Vierailija
836/842 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että surkeaan niin vähän aikaa vaimoa Carita, ei osata pysähtyä surun äärelle. Vaan nuori Pernilla tuli kuvioon ja taas elämää suurempi rakkaus. Kaikki ei voi olla sielunkumppaneita tai kaksoislienkejä. Kyse on läheisriippuvuudesta, ei osata olla yksin. Harmillista. Häpäistään rakkaus vaimoon, kuolleeseen Caritaan. Nythän Tommy on jo eronnut Pernillasta.

Vierailija
837/842 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että surkeaan niin vähän aikaa vaimoa Carita, ei osata pysähtyä surun äärelle. Vaan nuori Pernilla tuli kuvioon ja taas elämää suurempi rakkaus. Kaikki ei voi olla sielunkumppaneita tai kaksoislienkejä. Kyse on läheisriippuvuudesta, ei osata olla yksin. Harmillista. Häpäistään rakkaus vaimoon, kuolleeseen Caritaan. Nythän Tommy on jo eronnut Pernillasta.

Siis sirrasn vähän aikaa vaimoa

Vierailija
838/842 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuoliset keski-ikäiset psykoterapeutit ovat ihan oma osastonsa. Kokemusta on.

Lopetin juuri terapian, kun keski-ikäinen miesterapeutti alkoi joka käynnille kertoilla kuinka seksikäs ja hyvännäköinen olen, ja mun piti toistella perässä "olen seksikäs". Kuulemma päät kääntyilee kun kadulla käyn.

Siis mitä ihmettä?

Oliko kyseessä joku seksuaaliterapeutti vai what the fuck?

Näitä joskus tapahtuu että ihan "normi" miesterapeutti rupeaa naispotilaalleen olemaan seksuaalisesti omituinen.

Itse tiesin jo terapeuttia etsiessä että miesterapeutti ei tule kysymykseenkään.

Vierailija
839/842 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen heppuli tuo Hellsten. Onkohan pää pipi...

Vierailija
840/842 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja tekstejä on kirjoittanut, en pidä hänestä, kummalliset aatteet.