Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nestle Fitness -kampanja: Iittalan kynttilälyhdyt loppu jo kuukautta ennen viimeistä päivää

I hate Nestle
31.10.2017 |

Älkää muut menkö samaan retkuun kuin minä: ostin kaksi Nestle Fitness -tuotetta, koska luvassa oli Iittalan Kastehelmi-lyhty kotiosoitteeseen toimitettuna, jos lähettää kopion kuitista Nestlen nettisivuilla. Kampanja on voimassa 30.11.17 asti, mutta tänään jo oli vain ilmoitus: "Kynttilälyhdyt loppu"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kyselyä kuluttajasuojaviranomaiselle ja kirjallisesti valitus sinne yritykseen, jossa vaadit joko lyhdyt tai korvaavan tuotteen.

Tuossa vielä lisää vääryyttä se että pitää ostaa toinenkin pakkaus saadakseen sen edun, eli selkeä markkinointi ja myyntivaltti kyseessä, jolla pitäisi saada vastinetta.

Vierailija
2/12 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin saamaan kaksi, yhden omalla ja toisen isännän nimellä. Nyt tosin näyttää nollaa kaikki värit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin eilen myös kaks fitness pakettia.Mistä osoitteesta yleensä näen onko tuotteet loppu ja mihin voi valittaa?

Vierailija
4/12 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Yhteishyvän mainoksessa lukee ”palkintoja rajoitettu määrä”.

Vierailija
5/12 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.siellä nytkin.on tuotteita ja aikakin sain alle viikossa oman tuotteeni.

Vierailija
6/12 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas samassa viestiketjussa osa elää viime vuotta osa tätä, 2018, vuotta. Itse elän tätä vuotta ja olen iloinen kolmen Kastehelmi-lyhdyn omistaja. Kampanja oli voimassa siis 31.10.2018 asti; se on selkeästi mainittu ainakin Yhteishyvässä nro 5/2018. Ja myös - huom! - on mainittu, että palkintoja on rajoitettu määrä. Ja oli annettu nettiosoite, josta voi tsekata ohjeet ja säännöt. Kampanjan nettisivuilla oli selkeästi tieto, montako lyhtyä on jäljellä jokaisen kolmen värin kohdalla. Ja myöhemmin oli tieto, että lyhtyjä on saatu lisää ja mitä väriä. Ja tietenkin ilmoitettiin, kun lyhdyt ovat loppuneet. Mutta kyllä niitä tosi pitkään riitti - niitä lienee ollut tuhansia. Eipä tässä ketään ole retkuun vedetty. Ihan itse olet itsesi sinne vetänyt, jos vasta kampanjan viimeisenä päivänä ryhdyt toimiin, ja jos et tiedä mitä "rajoitettu määrä" tarkoittaa. Mitä ihmettä te valittaisitte - ihan kirjallisesti oikein. Hah! Tottakai tässä oli markkinointitoimenpide kyseessä! Kaksi muropakettia tarvittiin yhteen lyhtyyn. Ihan selvät säännöt. Itse tutustuin jugurttimuroihin tätä kautta ja minusta tuli niiden suuri fani. Ostan säännöllisesti. Nam!

Vierailija
7/12 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoikaa tuota pohjavesien ryöstäjäfirmaa.

Vierailija
8/12 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sieltä tuli joulukuun alussa sähköpostia, että kuitti on nyt hyväksytty ja tuote tulee kolmen viikon sisällä. Nyt on tammikuun loppupuoli, eikä ole vielä tullut. Kamjan sivulla olevasta numerosta vastaa huonosti suomea puhuva mies, joka katkaisee puhelun. Tämän sivun viestikenttään jätettyyn viestiini ei vastata. Soitin suoraan Nestleen, jossa sanottiin, että kampanja on ulkopuolistettu, mutta hän kysyy tuotteeni perään. Siitä ei ole kuulunut sen jälkeen. Äsken soitin sinne uudelleen ja sain asiakaspalvelun numero, jossa vastaa kertoo numeron olevan nyt suljettu. Kirjoitin sinne sähköpostia ja jään nyt odottamaan, tuleeko tällä kertaa vastausta.

Vierailija
9/12 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänä vuonna on lyhdyt tulkeet perille?

Vierailija
10/12 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuukausi sitten saivat kuitin, lyhty ei ole vieläkään tullut. Luvattiin noin 2 viikon kuluessa tulevan.

Vierailija
11/12 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli eilen kaksi lyhtyä! 👌🏻

Vierailija
12/12 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänä vuonna tällaista kampanjaa ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme