Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi parin kuukauden tapailun jälkeen olevansa rakastunut

Vierailija
31.10.2017 |

Olen ollut jo pidempään ihastunut mieheen, jota olen tapaillut muutaman kuukauden ajan. Viime viikonloppuna mies sitten sanoi yllättäen olevansa rakastunut minuun ja olin todella yllättynyt tästä tunnustuksesta. Voiko noin lyhyessä ajassa oikeasti rakastua? Itse olen edelleen vähän varpaillani tämän miehen kanssa, koska luulin alunperin, että hän on playeri. Edelleenkin mietin, että pelaako hän vaan jotain todella ihmeellistä peliä vai voiko hän olla oikeasti rakastunut.. Hän kyllä katsoo minua rakastuneen näköisenä, mutta en siltikään uskalla jotenkin luottaa hänen sanaansa.. Pelkään vaan saavani särkyneen sydämen, jos antaudun itsekin tunteideni vietäväksi..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa hömpöttämästä ja nauti elämästäsi.

Vierailija
2/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillekin ihmisille rakastaminen tarkoittaa eri asioita.

Mutta sanoisin, että nauti tästä ajasta, minkä olette hulluina toisiinne, tietenkin kaikki muuttaa muotoaan. Lisäksi jopa ne särkyneet sydämet usein ovat sen suhteen arvoisia, vaikka sen ehkä tajuaa vasta vanhainkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän nyt hieman ylianalysoi. Sinä olet ihastunut, mutta mies ei voisi olla rakastunut? Ymmärrän toki ihastua/ rakastua eron, mutta nämä on kuitenkin nyansseja. Jos toinen haluaa kertoa tunteistaan sinua kohtaan, niin sinä juutut sanavalintaan?

Särkyneen sydämen pelkääminen on ymmärrettävää, mutta se sydän voi särkyä, tunsi mies juuri nyt mitä tahansa. Ja se särkynyt sydän voi olla myös sen miehen. 

Vierailija
4/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska luulin alunperin, että hän on playeri

Nyt tarkkana! Voisiko olla mahdollista että oletkin oikeasti ihastunut mielikuvaan playerista ja olet oikeasti varpaillasi siksi, että tiedostat ettei kyseinen mies olekaan sellainen?

Vierailija
5/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee tota!

En tajuu mitä ihmettä ne ajattelee, saavansa pillua varmemmin kun lepertelee?

Varmaankaan tilanteenne ei tosin oo sama ku 16-22 vuotiailla :)

Vierailija
6/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran rakastunut naiseen 24 tunnin jälkeen. Tällaiset tunteet ovat minulle helppoja ja luontevia. Jos en kolmessa kuukaudessa olisi kokenut rakastumisen tunnetta, epäilisin jonkin olevan vinossa.

Vierailija
7/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fuckbuddy väittää olevansa rakastunut muhun ja kutsuu mua aina "rakkaaksi". En usko sanaakaan. Kunhan yrittää olla cute.

Vierailija
8/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi olla rakastunut. Harmi vain, ettei saa vastakaikua.

Vierailija
9/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin sut, jos oisin se mies.

Vierailija
10/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se mies saa siipeensä sinusta nyt ja jättää sut.

Vierailija
11/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä edes teet sen miehen kanssa, jos et tunne mitään häntä kohtaan?

Vierailija
12/12 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen totta kai. Olen itsekin todella voimakkaasti ihastunut tai varmaankin rakastunut ja olen tälle miehelle ilmaissut tunteeni.. Mutta joku minussa on nyt varuillaan, enkä meinaa vaan millään uskoa tätä todeksi. Mies puhuu minulle niin kauniita asioita, että kukaan ei ole koskaan ennen sellaista sanonut. Tiedän tämän miehen flirttailleen aktiivisesti monien naisten kanssa aiemmin ja muutenkin hän oli aluksi tyypillinen playeri.. Nyt hän on kuitenkin sen alun vastakohta, joten mietin kuumeisesti voiko tämä olla vaan jotain peliä.. Tai sitten pelkään, että hänen kiinnostuksensa lakkaakin, jos minä olen liian innokas..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi