Poikaystävän kaveri lainasi takkiani ja poltti siihen tupakalla reiän, ei suostu korvaamaan
Yritin ensin pistää poikaystävän soittamaan asiasta mutta hän ei halua "nipottaa" ja mitä pieni reikä muka haittaa. No minua haittaa kun näkyvällä paikalla ja valkoinen 170€ takki jossa nyt mustaharmaa sentti kertaa sentti reikä joka näkyy vielä purkavan reunoista lisää.
Soitin sitten itse ja tämä kaveri sanoi ettei hänellä ole varaa korvata, mutta voi antaa minulle oman vanhan takkinsa (???) Mitähän minä tekisin tupakan käryisellä miesten XXL vanhalla maastokuvioisella takilla. Mitä teen? Joku rikosilmoitus varmaan olisi sen verran ylimitoitettua että nauraisivat minut asemalta pihalle?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä annoit takkia xxl kokoiselle!! Joopa joo.
Se kaveri on vain hieman isompi kuin minä, käyttää vaan ylisuuria vaatteita. En ollut paikalla tuolloin vaan lainasi luvatta.
Pyysin 25€ millä hintaa tuttu ompelija korjaisi
Ap
No nyt ois sun poikaystävän aika olla mies ja sanoa kaverillensa, että maksaa tuon 25€, jos ei sinua usko. Tuo kun ei mikään suuri summa ole.
Ääliöt kaverit ovat asia erikseen, mutta aika idiootilta poikaystäväsikin vaikuttaa, jollei nyt miehisty ja pyydä eli käske kaveriaan korvaamaan 25 öröä. Kuka urpo edes antaa kaverinsa lainata tyttöystävänsä takkia ilman lupaa? Olisi lainannut omansa.
En bongannut pikalukemisella: ap, kuinka vanhoja olette? Alta 20-vuotiaiden koohotukset nihkeästi ymmärrän, mutta jos olette vanhempia...
Heijastin on hyvä paikka ja niitä voi lisätä takkiin muuallekin. Lisää turvallisuutta
No nyt ois sun poikaystävän aika olla mies ja sanoa kaverillensa, että maksaa tuon 25€, jos ei sinua usko. Tuo kun ei mikään suuri summa ole.